Jump to content

Underholdning i Fotballen


Haraldac

Recommended Posts

Personlig mener jeg at Underholdning i Fotballen er livsviktig, og er sjeleglad for at jeg holder med et lag som spiller nydelig offensiv fotball.

 

PL i dag er meget underholdende å se på med offensive attraktive spillere og høyt tempo. I italia derimot spilles den mest gørrkjedelige fotballen.

 

Hva mener dere? Er underholdning viktig?

Link to comment
Share on other sites

Ja, klart underholdning er viktig. Det er vel ingen som liker å se på 0-0-kamper med dårlig tempo? Men man kan jo imponere både framover og bakover på banen :)

Link to comment
Share on other sites

Arsenal er klart det laget som spiller best fotball i verden.

5489[/snapback]

 

Hvordan kan du si det? Har du sett samtlige lag i hele verden spille fotball?

 

Ikke det at jeg ikke verdsetter laget mitt, men jeg vil ikke uten videre utbasunere at Arsenal er verdens beste lag, og at de spiller verdens beste fotball.

 

For å holde seg mer til topic, så vil jeg påstå at underholdning er viktig, men ikke livsviktig. Jeg er i tillegg til å være Arsenalsupporter, Moldepatriot, og må innrømme at det er langt mye morsommere å gå på kamp nå, enn det var under "Gunderperioden" (nå vet jeg ikke helt hvordan de vil spille under Bosse).

 

Men man støtter jo laget sitt selv når det spiller pissdårlig og gørrkjedelig. Ergo har ikke underholdning alt å si. Men bevares, jeg skifter kanal hvis jeg ser på en kjedelig kamp, så lenge jeg ikke har noe spesielt bånd til noen av lagene som spiller.

Link to comment
Share on other sites

Resultatene er alltid viktigst. Det betyr naturligvis ikke at det ikke er viktig å underholde, men dette må ikke gå ut over resultatene. Jeg er veldig glad for at favorittklubben min for tiden er den mest underholdende (selv om de ikke akkurat briljerte i kveld!). Jeg blir rett og slett glad når Arsenal fyrer på alle sylindrene. Men gudene skal vite at det ikke alltid har vært slik! Det var en tid da vi klynget oss til hver seier, og mer eller mindre gav blaffen i underholdningsverdien. En av de største kveldene i klubbens historie, seieren i Parken i 1994, var vel ikke et resultat av verdens mest underholdende fotball, men du verden så glade vi var! :P :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest stian88
Personlig mener jeg at Underholdning i Fotballen er livsviktig, og er sjeleglad for at jeg holder med et lag som spiller nydelig offensiv fotball.

 

PL i dag er meget underholdende å se på med offensive attraktive spillere og høyt tempo. I italia derimot spilles den mest gørrkjedelige fotballen.

 

Hva mener dere? Er underholdning viktig?

5472[/snapback]

 

 

seff er underholdning viktig...

D æ bortimot d eneste jeg bryr meg om !

jeg bryr meg selvfølgelig om arsenal vinner kampen og om de kommer foran united på tabellen !!

d æ jo d viktigste...

mn underholdningen d æ veldig viktig, noe man stort sett ikke får hvis man ser på united kamp !! d mener jeg, den er stort sett kjedelig!!

 

Go Arsenal !

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...