Jump to content

Av og til, bare av og til......


Chaz

Recommended Posts

......forbanner jeg meg selv og faderen, den gamle hederskronede mannen, for at jeg har blitt så inn i helsikkes hekta på dette laget. Dette er en slik kveld. Og så har jeg pinadø dratt ungene med på samme galskapen også! Det gjør så vondt, det gjør så inn i helsikkes vondt! Vi hadde fortjent noe annet. Vi hadde fortjent noe bedre. Straffer meg her, og straffer meg der! Dommere er bare mennesker de også, selvsagt er de det. Men hvorfor pokker trenger de å vise "menneskeligheten" så til de grader i akkurat disse to kampene???

 

Men så begynner jeg å tenke meg om; lar tankene spinne, memorer og lar minnene rulle forbi; hva hadde jeg vært, hva hadde jeg gjort, uten Arsenal? My beloved Arsenal. Hvilke gleder hadde jeg ikke gått glipp av hvis jeg ikke hadde vært så inn i helsikkes glad i disse røde og hvite fra London? Tenk hva jeg har fått opplevd fra 1969 og frem til i dag, NETTOPP på grunn av dette fantastiske fotballaget.

 

Det gjør forferdelig vondt akkurat, men det kommer en dag også i morgen. Og Arsenal kommer til å bestå, og klubben kommer til å gi både meg, podene mine, og dere, MANGE flere gleder enn skuffelser. Tro meg, for jeg vet!!!

 

Chaz - forever proud to be a Gooner!!!

Link to comment
Share on other sites

......forbanner jeg meg selv og faderen, den gamle hederskronede mannen, for at jeg har blitt så inn i helsikkes hekta på dette laget. Dette er en slik kveld. Og så har jeg pinadø dratt ungene med på samme galskapen også! Det gjør så vondt, det gjør så inn i helsikkes vondt! Vi hadde fortjent noe annet. Vi hadde fortjent noe bedre. Straffer meg her, og straffer meg der! Dommere er bare mennesker de også, selvsagt er de det. Men hvorfor pokker trenger de å vise "menneskeligheten" så til de grader i akkurat disse to kampene???

 

Men så begynner jeg å tenke meg om; lar tankene spinne, memorer og lar minnene rulle forbi; hva hadde jeg vært, hva hadde jeg gjort, uten Arsenal? My beloved Arsenal. Hvilke gleder hadde jeg ikke gått glipp av hvis jeg ikke hadde vært så inn i helsikkes glad i disse røde og hvite fra London? Tenk hva jeg har fått opplevd fra 1969 og frem til i dag, NETTOPP på grunn av dette fantastiske fotballaget.

 

Det gjør forferdelig vondt akkurat, men det kommer en dag også i morgen. Og Arsenal kommer til å bestå, og klubben kommer til å gi både meg, podene mine, og dere, MANGE flere gleder enn skuffelser. Tro meg, for jeg vet!!!

 

Chaz - forever proud to be a Gooner!!!

Amen ja!

Link to comment
Share on other sites

Helt enig, Chaz. Godt skrevet.

 

Jeg syns så utrolig synd på spillerne. De jobber så hardt i hver eneste kamp og gjennom hele sesongen for å glede oss supportere, og de klarer det med bravur. Allikevel får de urettferdige slag i trynet gang etter gang. De fortjener ikke dette, de hadde fortjent så mye mye mer!

 

Alt man har jobbet så hardt imot gjennom hele sesongen blir knust i løpet av noen små sekunder av en feil de ikke kan noe for. Det er rett og slett vondt.

 

Arsenal kommer alltid tilbake, det er det ingen tvil om. Allikevel er dette fryktelig vondt, men i motgang blir vi sterkere sammen som enhet. Vi har klart det før, og klarer det igjen.

Link to comment
Share on other sites

Det bitreste er alle håne meldingene liverpool supporterne sender! Men Jakka skal forsatt sitte tett inntil hjerte på jobb imorgen! Å når vi får vår hevn skal jeg bare smile og ikke synke så langt ned som dem!

Link to comment
Share on other sites

Det bitreste er alle håne meldingene liverpool supporterne sender! Men Jakka skal forsatt sitte tett inntil hjerte på jobb imorgen! Å når vi får vår hevn skal jeg bare smile og ikke synke så langt ned som dem!

 

Stand proud, stand tall! Vis dem hvem som har stil. ;)

Link to comment
Share on other sites

Lykke tårer da Adebayor skåra blei til bitre tårer .... Har det så vondt nå, og vil bare låse meg inne og legge meg i dvale til neste sesong begynner....

Men begynner vell egentlig å bli vant med at det skal gå på tverke noen ganger.... som mot zaragossa, mot galatassaray, mot liverpool i fa.cup finalen og nå... mot barca....

Men skal faktisk rose min lillebror som er liverpool fan. han takket for kampen og lot meg lide i fred..... antar han tar det igjen senere....

 

Men Amen Chaz.........

Link to comment
Share on other sites

Takk Chaz! Du klarte å få ut noen ord som er representativt for mange av oss! Vi kommer tilbake, både spillere og supportere, vi ELSKER denne klubben som vi har så mye glede av. Noen ganger kommer det skuffelser, men mest av alt finnes det glede i denne klubben:)

Proud to be a gooner!

Link to comment
Share on other sites

Flotte ord Chaz!

 

Jeg er fornøyd med kampen som Arsenalgutta viste oss i dag, uheldig med dommeravgjørelser osv osv, tapet er tungt men i all elendighat må jeg si uten å tråkke på noens tær si at liverpool overasket meg i dag med å ikke forsvare seg slik de bruker, å vinne med DRIT kjedelig fotball, men etter det kan flaksjævlene fra Liverpool råtne hardt og brutalt......

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke ofte jeg feller en tåre i det hele tatt! Men i går stormet det ut, ikke bare en liten som kom ut !

En UTROLIG skuffelse :( Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg akkurat nå, men ligger godt under dyna for å si det sånn! Men disse dager hører selvfølgelig med i fotballen, så vi må bare kjempe oss forbi å fokusere på det Wenger sier, at vi skal vinne ligael B) selv om det heller ikke ser så lyst ut :/

Link to comment
Share on other sites

Det bitreste er alle håne meldingene liverpool supporterne sender! Men Jakka skal forsatt sitte tett inntil hjerte på jobb imorgen! Å når vi får vår hevn skal jeg bare smile og ikke synke så langt ned som dem!

Da sier du bare, som jeg gjør, "sånn er fotballen, kan ikke vinne hver gang - dere vant, ferdig med det" Man skal ALDRI synke like lavt som enkelte supportere fra andre lag presterer å gjøre. :(

 

En melding jeg fikk i dag: "Arsenal suger".

Jeg svarte: "Topp 5 i Premier League, er med helt til kvartfinalene i Champions League, har et ungt mannskap og spiller som regel rundt de fleste lag. Der fikk jeg bekreftelsen på at du fortsatt ikke er blitt mer voksen etter videregående - ha en fortsatt fin dag". Patetisk, men morsomt for meg B)

 

 

Flakslaget, med et utrolig usportslig publikum.

 

 

Ja, noen ganger lurer jeg virkelig på hva The Kop eller hva trubadurene kaller seg driver med. Hvor idiotisk er det ikke å pipe ut motstanderne når laget deres leder kampen og spiller såpass bra defensivt at selveste Arsenal ikke klarer å finne medspillere å sentre til? Finner ikke logikken i det...

Link to comment
Share on other sites

Vakkert Chaz, virkelig vakkert!

 

Er så ufattelig enig! Gråt mine modige tårer i går og måtte pine meg gjennom en hel dag med dritt fra Liverpoolfans og Unitedfans i dag, så det er godt å komme hjem fra skolen til dette.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...