magys Posted March 30, 2008 Report Share Posted March 30, 2008 Jeg fyller 16 i morgen og skal ta mopedlappen på tirsdag tenker jeg. Er det noen her som akkurat har tatt den, eller for litt siden, som kan si hva de synes, og har noen linker til sider som kan ligne veldig på prøva? Var den lett eller vansklig, og hvordan forberedte dere til den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
magys Posted March 30, 2008 Author Report Share Posted March 30, 2008 Ingen som vet noe i det hele tatt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted March 30, 2008 Report Share Posted March 30, 2008 http://www.prove.no/static/no/startMoped Ganske lik prøve, øv deg noe på den Og les boka "Teoriprøven for moped" (noe ala det) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torstein Posted March 30, 2008 Report Share Posted March 30, 2008 Prøven er ganske lett. dei fleste spørsmåla sier seg selv vis du bare tenker slik som staten. Vis du forstår kva eg meiner. Når eg tok prøven så hadde eg lest igjenom boka ein gang og besto med stil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
West McLaren Posted March 30, 2008 Report Share Posted March 30, 2008 Er det ikke lov til å ta lappen på ungdomskolen lengre? =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
magys Posted March 30, 2008 Author Report Share Posted March 30, 2008 Er det ikke lov til å ta lappen på ungdomskolen lengre? =) Nei... Men takk for alle svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
freeway666 Posted March 30, 2008 Report Share Posted March 30, 2008 Er det ikke lov til å ta lappen på ungdomskolen lengre? =) Jeg tok teorien og kjørringa på skolen ifjor, men selve teoriprøven måtte jeg ta på veivesenet. Men den skolen var/er den eneste i Vestfold man kan ta lappen. Så tror det er ganske få skoler man kan ta den på den dag idag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted March 30, 2008 Report Share Posted March 30, 2008 Huska eg tok mopedlappen som valgfag på skulen.. betalte kr. 159,- + ein ferjebillett.. hehe.. Men lykke til Magys! Link to comment Share on other sites More sharing options...
magys Posted March 31, 2008 Author Report Share Posted March 31, 2008 Huska eg tok mopedlappen som valgfag på skulen.. betalte kr. 159,- + ein ferjebillett.. hehe.. Men lykke til Magys! Takk Balsnes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hugo Posted March 31, 2008 Report Share Posted March 31, 2008 Ja lykke til! Du består sikkert med glans Når jeg begynte på ungdomskolen(3+1/2 år siden), så var det flere som skulle ta lappen gjennom skolen, men halvannet år senere var det ikke mulighet for det lenger! Så er vel ferre og ferre skoler som fortsatt opprettholder en slik ordning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.