Jump to content

Mathieu Flamini


thegunners

Recommended Posts

Nettavisen melder at Flamini er klar for Juventus. Dette er et rykte og ingen andre medier har sagt at han har signert noen avtale. Engelske medier skriver bare at han kan forsvinne i sommer på free transfer. Premiership latest skriver at Arsenal tilbudte Flamini en kontrakt før jul med 40.000 pund i uka.

Link to comment
Share on other sites

Dette kan jo også gå under rykter!!

 

Hvis Flamini drar behøver man ikke beskrive hvor leit det er! Han har vert en VILDMANN i Arsenal drakta i år.

Lurer på om vi da kan få tak i en ny partner til Fab som passer like bra som Flamster :o :D :D

Link to comment
Share on other sites

Dette ryktet håper jeg ikke har rotfeste i virkeligheten. Det vil være en skandale av dimensjoner om Flamini ryker og reiser til sommeren. Denne sesongen har han vært en av våre 3 viktigste spillere etter min mening.

 

Men Juve? Hva skal Flamini der? Den gamle dame har svake hofter og kols! Nei, bli heller her i Arsenal der noe stort er på gang!

Link to comment
Share on other sites

Dette kan jo også gå under rykter!!

 

Hvis Flamini drar behøver man ikke beskrive hvor leit det er! Han har vert en VILDMANN i Arsenal drakta i år.

Lurer på om vi da kan få tak i en ny partner til Fab som passer like bra som Flamster :D :D :P

selvfølgelig kan det gå under rykter og det er et fritt land og man kan diskutere akkurat det samme i 1000 forskjellige debatt-tråder om man vil. om man vil kan sikkert også gjøre forumet til det komplette kaos med ørt-og-fjørti tråder om en og samme sak. spørsmålet du må stille deg er: er det lurt? :o

Link to comment
Share on other sites

Tar dette med ro jeg. Flamini har full tillit i Arsenal, passer fint sammen med Fabregas, har endelig fått suksess og han har fått tilbudt kontrakt. Hva skal da være grunnen til å dra fra oss nå? Jeg tror ikke Flamini er den mannen som spiller fotball for bare pengene, og Arsenal er vel ikke kjent for å sprenge lønningskassen heller, så om det virkelig er pengene han går for så tviler jeg ikke på at Wenger punger ut.. Jeg klarer ikke å finne noen som helst som kan erstatte Flamini per idag.. Joda, vi har Denilson og Diaby, men jeg mener de trenger mer tid før de kan ta steget opp på en fast plass.

Så er det noe vi må fikse nå, så er det ny kontrakt til Flamini!

Link to comment
Share on other sites

Dette kan jo også gå under rykter!!

 

Hvis Flamini drar behøver man ikke beskrive hvor leit det er! Han har vert en VILDMANN i Arsenal drakta i år.

Lurer på om vi da kan få tak i en ny partner til Fab som passer like bra som Flamster :D :P ;)

selvfølgelig kan det gå under rykter og det er et fritt land og man kan diskutere akkurat det samme i 1000 forskjellige debatt-tråder om man vil. om man vil kan sikkert også gjøre forumet til det komplette kaos med ørt-og-fjørti tråder om en og samme sak. spørsmålet du må stille deg er: er det lurt? :D

 

Joda, så enig så enig;) Skulle bare legge til at det også var en mulighet å legge den i rykte kurven, siden noen virket skeptiske til det :o :P

Link to comment
Share on other sites

Hvis Flamini drar til Juventus kommer han til å overkjøre de italienske puslingene, han er alt for rå for de pinglene.

Håper virkelig han tar til fornuft og blir i Arsenal, vi trenger han sårt på sentralen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...