Jump to content

Gunners.no - PIMPED!


donaldhino

Recommended Posts

Hadde litt fritidsproblemer på en søndag, og gjorde noe jeg har tenkt på en stund, etter en del diskusjoner om layout/design på gunners.no. Satt meg ned og "pimpet" siden litt, og kom frem til dette forslaget;

 

http://www.verdensvevet.com/gunners_no_pimped.jpg

 

Det hadde jo vært artig om også noen andre kunne kommet med noen kreative forslag :D

Link to comment
Share on other sites

Slettes ikke verst. Middelmådig header, og bakgrunnen kunne kanskje vært gjort litt mer interessant med kanskje noe så enkelt som et tett rutenett. Ellers likte jeg det veldig godt. :) Kanskje ikke så lett med bildebruk med tanke på rettigheter osv., men.

 

Brukte ikke allverdens tid på den headeren.. tok de første bildene jeg fant på google.. hehe.. men når det gjelder rettigheter, har ikke arsenal norway tilgang til et bildearkiv? er man ofisiell supporterklubb og skal drive en side om arsenal, så er da det det minste en burde få tilgang til....?

 

eller takk for all ris/ros ;)

Link to comment
Share on other sites

Hadde litt fritidsproblemer på en søndag, og gjorde noe jeg har tenkt på en stund, etter en del diskusjoner om layout/design på gunners.no. Satt meg ned og "pimpet" siden litt, og kom frem til dette forslaget;

 

http://www.verdensvevet.com/gunners_no_pimped.jpg

 

Det hadde jo vært artig om også noen andre kunne kommet med noen kreative forslag ;)

 

Utrolig bra jobbet gutt ! Bra layout, bra design og ikke minst bildene ! Hadde ikke vært dumt med en slik forsiden :)

Link to comment
Share on other sites

Dagens utgave er så absolutt bra nok. Design på nettsider er en oppskrytt ting. Det er innholdet som teller.

Joda, dagens utgave er så abolutt bra nok, men det er da ingen grunn til slik negativitet når noen kommer med et konkret forslag.

 

Red.: Egemannen var raskere ute enn meg. :)

Link to comment
Share on other sites

Hehe.. takker for alle gode tilbakemeldinger... Ikke uventet finnes det alltid grå mus rundtom som frykter forandringer :D

 

designet var forresten basert på samme "mal" som siden allerede er, og ikke en total re-design av hele websiden.. kun en liten ansiktsløfting.

 

Det er ikke noen andre som har noen bra forslag da?

Link to comment
Share on other sites

Hvis utseende ikke har noe å si, men innholdet. Så er det jo et fett hvordan forsiden ser ut. Og når i tillegg Donaldhino har kommet med et konkret forslag så har vell det ikke noe å si.

 

Støtter Donaldhino sitt forslag, forrandring fryder :D

Link to comment
Share on other sites

Hehe.. takker for alle gode tilbakemeldinger... Ikke uventet finnes det alltid grå mus rundtom som frykter forandringer :D

 

designet var forresten basert på samme "mal" som siden allerede er, og ikke en total re-design av hele websiden.. kun en liten ansiktsløfting.

 

Det er ikke noen andre som har noen bra forslag da?

men hvordan får du det til?

Link to comment
Share on other sites

Dagens utgave er så absolutt bra nok. Design på nettsider er en oppskrytt ting. Det er innholdet som teller.

 

Huff så negativ til endringer Chaz...synes det er flott at folk kommer med synspunkter og konkrete forslag.

 

Har absolutt ingen problemer med endringer, men dagens nettside fungerer utmerket, og alle med en noenlunde grei virkeligshetsoppfatning av webdesign vet at design og fancy virkemidler er oppskrytt. Det er budskapet som teller.

 

Dagens utgave er så absolutt bra nok. Design på nettsider er en oppskrytt ting. Det er innholdet som teller.

 

Du er vell den typen som vill heller ha highburry? Hadde ikke hatt noe imot finere hjemmeside

 

Hvis du mener Highbury, så ja, jeg kjempet lenge for et utbygget Highbury, jeg! :D Uansett, se mitt forrige innlegg. Men, og dette er viktig, uten nytenking, kreativitet og utvikling så går ikke verden videre, det vet selvsagt også jeg.

Link to comment
Share on other sites

Det her ble diskutert i en annen tråd for litt siden. Husker ikke hvem..Men om vi får Helmikn på banen her er vi godt på vei. Makan til Photoshop mester skal du lete veeeldig lenge etter! Om Jostein Solstad retter tommelen opp for at det kan bli gjort noe, så skal jeg prøve jeg også. Men gidder ikke å prøve på noe bare for å prøve! Uten å vite om det i det hele tatt skjer noe!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Utrolig stilig, Donaldinho! Men som mange nevner over her, så er det innholdet som teller. Uansett så er vel ikke et nyere design noe negativt å si om, men jeg kunne også ha tenkt meg et smalere forum på en måte, da dette er veldig bredt, og det tar ca hele bredden på skjermen.. Regner med å få pepper for dette, men er slik jeg ville ha hatt det, men jeg klarer meg fint med det nåværende designet for all del :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...