Jump to content

Neymar


sandis

Recommended Posts

Eat sleep sport melder at Arsenal sammen med Manu, CFSKA og Real Madrid er etter Santos's 15 år gamle midtbanejuvel Neymar. Det skrives at Wenger går hardt inn for å sikre seg ham.

Pålitelig kilde?

 

Pålitelig kilde eller ikke, dette er bare et rykte :P

Link to comment
Share on other sites

alle som sammenlignes med ronaldinho bør kjøpes...blir han en flopp, ja vel..men tenk om han blir like god som ronaldinho?vi har gått glipp av slike før(eto'o,maradona etc..), ta sjansen wenger:)

 

Hehe, alle brasilianere som ser litt lovende ut blir jo sammenlignet med Ronaldinho. Det samme med argentinere som blir sammenlignet med Maradona.

 

Slike sammenligninger er bare tull, og man kan ikke ta det realistisk i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

alle som sammenlignes med ronaldinho bør kjøpes...blir han en flopp, ja vel..men tenk om han blir like god som ronaldinho?vi har gått glipp av slike før(eto'o,maradona etc..), ta sjansen wenger:)

 

Bare en av svært mange "Maradonaer" og "Ronaldinhoer" blir faktisk gode, så jeg er ikke veldig interresert i å sløse bort penger på en slik spiller, om ikke Wenger har troen på han selv... Tviler på at det er noe i dette ryktet...

 

Wenger knows!

Link to comment
Share on other sites

alle som sammenlignes med ronaldinho bør kjøpes...blir han en flopp, ja vel..men tenk om han blir like god som ronaldinho?vi har gått glipp av slike før(eto'o,maradona etc..), ta sjansen wenger:)

 

Hehe, alle brasilianere som ser litt lovende ut blir jo sammenlignet med Ronaldinho. Det samme med argentinere som blir sammenlignet med Maradona.

 

Slike sammenligninger er bare tull, og man kan ikke ta det realistisk i det hele tatt.

 

Helt rett i det. Alle blir jo sammenlignet med dem to nå for tiden. Er ikke noe stort å bli kalt det...

Link to comment
Share on other sites

alle som sammenlignes med ronaldinho bør kjøpes...blir han en flopp, ja vel..men tenk om han blir like god som ronaldinho?vi har gått glipp av slike før(eto'o,maradona etc..), ta sjansen wenger:)

Hahaha, trur aldri det har vært noen fare for at Maradona har blitt sett på som den nye Ronaldinho ;)

Men ofte kan det være slik at den "nye Ronaldinho" kan vise seg å bli den "nye Jeffers"

Link to comment
Share on other sites

alle som sammenlignes med ronaldinho bør kjøpes...blir han en flopp, ja vel..men tenk om han blir like god som ronaldinho?vi har gått glipp av slike før(eto'o,maradona etc..), ta sjansen wenger:)

Hahaha, trur aldri det har vært noen fare for at Maradona har blitt sett på som den nye Ronaldinho :blink:

Men ofte kan det være slik at den "nye Ronaldinho" kan vise seg å bli den "nye Jeffers"

 

 

Nå var det ikke det jeg mente heller da.Altså at Maradona var den nye Ronaldinho. Men jeg står fast ved det at man må bomme en del ganger før man treffer. Man må ta sjanser her i livet. Og hadde jeg hatt valget mellom en mulig kopi av Ronaldinho, og f.eks Senderos hadde jeg ikke vært mye i tvil. Blir kanskje litt usaklig,men håper dere forstår poenget.

 

Men uansett Wenger: Selg Senderos til Brommapojkarna og kjøp Micah Richards

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...