Jump to content

Quoting på dette forumet


Chaz

Recommended Posts

Nå har jeg rett og slett falt av to tråder på vårt forum. hvorfor? Fordi enkelte faktisk talt ikke evner å bruke quote funksjonen og lager et sinnsykt virvar. HVIS dere bommer, og ser resultatet etterpå, kan dere ikke da være så snille og gå inn i innlegget og endre det? Slett det som ikke er nødvendig. Dette gjelder selvsagt også korrekt quotede innlegg, hvor det enkelte ganger finnes over 10 quotes. Det er totalt og fullstendig håpløst. Og husk; det er fullt ut mulig å delete det som en IKKE ønsker skal være med i quote`en.

 

På forhånd takk

 

Med vennlig hilsen

 

En aldri så lite irritert Chaz - som innbilte seg at "ungdommen" håndterte dette bedre enn middelaldrende menn.

 

Edit: Og selvsagt skulle denne tråden ligger under underforumet - websiden. Middelaldrende menn får ikke med seg alt. Moderatorer: Dette fikser dere, formoder jeg?

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg rett og slett falt av to tråder på vårt forum. hvorfor? Fordi enkelte faktisk talt ikke evner å bruke quote funksjonen og lager et sinnsykt virvar. HVIS dere bommer, og ser resultatet etterpå, kan dere ikke da være så snille og gå inn i innlegget og endre det? Slett det som ikke er nødvendig. Dette gjelder selvsagt også korrekt quotede innlegg, hvor det enkelte ganger finnes over 10 quotes. Det er totalt og fullstendig håpløst. Og husk; det er fullt ut mulig å delete det som en IKKE ønsker skal være med i quote`en.

 

På forhånd takk

 

Med vennlig hilsen

 

En aldri så lite irritert Chaz - som innbilte seg at "ungdommen" håndterte dette bedre enn middelaldrende menn.

 

Edit: Og selvsagt skulle denne tråden ligger under underforumet - websiden. Middelaldrende menn får ikke med seg alt. Moderatorer: Dette fikser dere, formoder jeg?

 

Jeg er enig med deg Chaz.

 

(Dette var barnslig av meg, men jeg klarte ikke å la muligheten passere på selveste boxing day. Måtte jeg brenne i h.........)

 

Edit: Fulgte Chaz sin oppfordring og endret på det i etterkant.

Link to comment
Share on other sites

Er så enig så enig, Jørn (got it right this time, ait'?)!

 

Aner ikke hva det snakkes om i eksempelvis Almunia-tråden etter hvert. En hel forumside er vel full av "ødelagte" quotes. Orker ikke å holde følge etter hvert da..

 

Hehe, good one, Runcie! ;)

Link to comment
Share on other sites

quote name='Runcie McAdams' post='114012' date='Dec 26 2007, 11:31 PM']

qute name='Chaz' date='Dec 26 2007, 11:19 PM' post='114006']

Nå har jeg rett og slett falt av to tråder på vårt forum. hvorfor? Fordi enkelte faktisk talt ikke evner å bruke quote funksjonen og lager et sinnsykt virvar. HVIS dere bommer, og ser resultatet etterpå, kan dere ikke da være så snille og gå inn i innlegget og endre det? Slett det som ikke er nødvendig. Dette gjelder selvsagt også korrekt quotede innlegg, hvor det enkelte ganger finnes over 10 quotes. Det er totalt og fullstendig håpløst. Og husk; det er fullt ut mulig å delete det som en IKKE ønsker skal være med i quote`en.

 

På forhånd takk

 

Med vennlig hilsen

 

En aldri så lite irritert Chaz - som innbilte seg at "ungdommen" håndterte dette bedre enn middelaldrende menn.

 

Edit: Og selvsagt skulle denne tråden ligger under underforumet - websiden. Middelaldrende menn får ikke med seg alt. Moderatorer: Dette fikser dere, formoder jeg?

 

Jeg er enig med deg Chaz.

 

(Dette var barnslig av meg, men jeg klarte ikke å la muligheten passere på selveste boxing day. Måtte jeg brenne i h.........)

[/quote

 

 

haha, måtte jeg også brenne i h.........

 

Synst også det irreterende når sånn som DETTE skjer..

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med dere. Dette er sykt plagsomt. Et bra eksempel på dette er Almunia tråden. Sikkert en av de to Chaz henviser til også.

Dette er spesielt irriterende hvis vedkommende kun skal skrive en liten setning, også quoter han/hun over 10 quotes.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...