Jump to content

Ronaldinho til Borough.


roger_rabbit74

Recommended Posts

Husker godt Juninho-hysteriet.. :D

 

Hvordan kan man glemme? Det var den gangen TV2 sendte kampene. Husker at de svitsjet over fra en annen kamp, bare for å få med når denne Juninho ble byttet inn i sin første kamp. Latterlig!

 

 

hadde vært morsomt å sitt en liten reprise på detta bare med Ronaldinho ! :D

Link to comment
Share on other sites

Dette husker jeg ikke :(

Noen som gidder å forklare litt?

 

Juninho var den unge og lovende brasilianeren som gikk på en noe overraskende overgang til Boro i 95. Ingen tvil om at det var en spennende spiller, og dermed ble det mye hysteri på balløya. Greit nok. Problemet var vel heller at det også tok av her i Norge. Som jeg skrev tidligere, klarte TV2 det kunststykket å ”avbryte” den kampen de sendte, nettopp for å vise at Juninho ble byttet inn. Med andre ord så skulle de norske seerne bli vitne til noe stort. Ernst A. Lersveen var i hundre!!

 

Noe stort ble det aldri i England.

 

Her finner du fakta om spilleren!

Link to comment
Share on other sites

Er det nå man skal begynne å ta SkySports mindre og mindre seriøse ? Eller skal man tro på dette?

 

Jeg for min del, har tatt SkySports veldig useriøst i en laang periode.

 

Mye tull fra den kanten.

Såvidt eg forstår utfrå artikkelen, så legg vel Skysports ut denne "nyheita" av samme grunn som ein legg den ut her på forumet.. Som eit humoristisk innslag som får folk til å trekke på smilebanda..

 

Alle forstår at ein Ronaldinho-overgong til `Boro er fullstendig latterlig, og syns ikkje ein skal ta Skysports meir eller mindre seriøst utfrå ein slik artikkel..

Link to comment
Share on other sites

Mye tull fra den kanten.

Såvidt eg forstår utfrå artikkelen, så legg vel Skysports ut denne "nyheita" av samme grunn som ein legg den ut her på forumet.. Som eit humoristisk innslag som får folk til å trekke på smilebanda..

 

Alle forstår at ein Ronaldinho-overgong til `Boro er fullstendig latterlig, og syns ikkje ein skal ta Skysports meir eller mindre seriøst utfrå ein slik artikkel..

Nettopp, hehe :(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...