Jump to content

Hvor ser vi kampen mot spurs?


avenell

Recommended Posts

Ser at både Liverpool og United spiller sine kamper samtidig/litt før oss på lørdag. Blir vel kaotiske forhold på Bohemen da. Tåpelig oppsett forresten. Dere som skal ut på pub i Oslo og se kampen mot Scum, hvor skal dere? Bohemen, Highbury,..... ?

 

Eg ser helst at eg slepp å sete mine bein på Highbury. Det er rett og slett ein trist vestkant pub med fint navn.

Men hadde vore veldig gøy å fått samla troppene på ein plass. Gjerne på same plass om yidsa.

Nokon som har spana på TV og funne ut kor den gjenge skal halde til?

Link to comment
Share on other sites

Yidsa har Bohemen som sitt sted tror jeg. De er alltid i flertall mot oss der, fordi vi er så spredt på mange puber. Hvis vi mobiliserer skikkelig sånn som de gjør, er vi de fullstendig overlegne i antall.

 

Men yidsa fortjener faktisk litt ros, de er flinke til støtte laget sitt i med og motgang (god trening), flinkere enn oss foreløpig. La oss endre på det nå!

Link to comment
Share on other sites

Yidsa har Bohemen som sitt sted tror jeg. De er alltid i flertall mot oss der, fordi vi er så spredt på mange puber. Hvis vi mobiliserer skikkelig sånn som de gjør, er vi de fullstendig overlegne i antall.

 

Men yidsa fortjener faktisk litt ros, de er flinke til støtte laget sitt i med og motgang (god trening), flinkere enn oss foreløpig. La oss endre på det nå!

 

Er helt enig, De møter mannsterke opp og synger/hoier bra, iallefall i begynnelsen av kampen.

Eg syns vi skal prøve å la røde drakter og kanoner dominere bohemen på laurdag.

 

Come on you Gooners!

 

Stand up for the reds

 

 

Det var da en svært nedlatende holdning tonymontana?! En trist vestkantpub med fint navn? Hvor kom den fra?

 

Det er mi personlege meining om Highbury pub, og den er basert på ein del besøk.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...