Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Guest jonasXyouth

men sånn helt alvorlig; når er det henry får "skriv under, eller forlat oss" beskjeden? når er forhandlingene ferdig lissom? hvis han vil bli, hvorfor kan han ikke bare skrive under imorra?

 

hmm

Link to comment
Share on other sites

Jeg hiver meg inn i smørja:

http://www.teamtalk.com/teamtalk/News/Stor..._976051,00.html

 

Tyder på at Arsenal iallefall anser Henry å være sentral i satsingen fremover. Så får vi se om Henry kjenner på nok tilhørighet, nok kjærlighet og nok commitment. Følelsen av om det satses nok sportslig, forblir en følelse... og jeg mener faktisk ikke at det er noe argument når det gjelder Arsenal.

Arsenal viser med nytt stadion, Wenger og hele apparatet at de ønsker å bli den største klubben i verden. Dersom Henry skulle flytte på seg nå, er det bare fordi han ønsker nye utfordringer. Han kan aldri være sikker på større suksess andre steder. Det må om så være Chelsea, - men nettopp Chelsea har jo vist at de har vansker i mesterligaen. Så da faller jo den ;) . Uansett er nok ikk et engelsk lag noe alternativ. Jeg mener oppriktig at intet annet lag i verden går foran Arsenal med tanke på potensial og fremtidsutsikter.

 

... og når alt kommer til alt, vil det overraske meg veldig, veldig mye om Henry forsvinner.

Nå ligger tilbudet på bordet, - og Henry skriver snart under. Vær sikker!

Link to comment
Share on other sites

må bare få sagt at eg blir gaaaalen i toppen av å gå rundt å tenke på d der..... veit ikkje ka eg ska tru....eine sekunde så v han være her...andre så sei dei at han har bestemt seg for barca....lika ikkje d der...eg elska spelaren og vil at han skal bli i arsenal over alt på jord! verdens beste klubb folkens!!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er nå vi virkelig får se hvor sterk Henry's kjærlighet til klubben er. Han er nå inneforstått med at det ikke kommer noen flere spillere i januar. Så da er det rett og slett på tide å bestemme seg for om det som er i klubben i dag er nok til å matche hans sportslige ambisjoner. Som klubbens kaptein bør han faktisk ta et standpunkt nå

Link to comment
Share on other sites

Guest wengerslad

Jeg vet ikke jeg folkens... Han så rett og slett drit lei ut i ligacup kampen mot Wigan... Bare for der sur og vifta med armene hver gang noen prøvde og ta ballen i fra han... Jaja.. Tror denne gudebenåda fotball spilleren er på vei vekk... Verst tenklige scenario er en annen engelsk klubb. Men drar han til Barca kan du vedde ræva di på at Chelsea kjøper Eto´o...

 

Tror ikke Henry følger med dette skipet ned :)

Link to comment
Share on other sites

Dagens avis overskrifter domineres av at Arsenal skal ha lagt frem "An absolutely fantastic offer" til Thierry Henry for en 5 års avtale.

 

Peter Hill-Wood skal iflg The Daily Star sagt følgende til dem:

 

"I'm not going to say what the deal is, but it made me shudder. It's a lot of money,"

 

"It's for five years. Arsene Wenger thinks he's physically capable of playing for another five years."

 

"We've made him an offer which is probably as good an offer as anybody in this country - maybe other than Chelsea - would make,"

 

David Dein skal ha kommentert til BBC Radio Five Live sagt:

 

"Henry's very important to us and we're advanced in trying to renegotiate his deal,"

 

"We hope he will stay with the club. We are building for the future."

 

Så får vi se om det er hold i disse kommentarene og om Thierry lar seg friste av denne nye kontrakten som er lagt frem.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Jeg tror ikke penger er avgjørende for Henry, men Arsenals ambisjoner derimot... :D

 

Arsenal kan sprenge budsjettet, men skal vi beholde Henry må det ambisjoner til! Og det er det ikke akkurat nå :) .

Link to comment
Share on other sites

men sånn helt alvorlig; når er det henry får "skriv under, eller forlat oss" beskjeden? når er forhandlingene ferdig lissom? hvis han vil bli, hvorfor kan han ikke bare skrive under imorra?

 

hmm

37544[/snapback]

 

Slike avtaler er ganske kompliserte og inneholder mange punkter som spiller og klubb må bli enige om, det er ikke som når du får en ny jobb og alt du trenger å gjøre er å signere og skrive dato. Men det skal også sies som mange andre nevner her og det er det med CH spill 06/07 sesongen er veldig viktig. Jeg tror han blir, tror han vil slite med å gå tilbake på ordet sitt som arsenal kaptein. Vi får konsentrere oss om CH og hygge oss hver gang Kong Henry slår på magien. Han er en sann legende.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke penger er avgjørende for Henry, men Arsenals ambisjoner derimot... ;)

37659[/snapback]

 

Man kan ikke bare si at man skal vinne CL eller PL bare sånn at Henry tror at Arsenal har høye ambisjoner.. man må utføre det også. Så det med at Henry vil se hvilke ambisjoner klubben har betyr ikke bare at de må si at de vil vinne noe neste år f.eks, men de må VINNE også...! + at jeg tror at han forventer at Wenger henter noen spillere snarlig også. Hvis ikke Henry allerede er fornøyd da... ikke vet jeg, men han var jo hyppig for å få Walcott.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Vi har i alle fall bevist nå at vi kan tukte store lag som Real Madrid, så da er vi absolutt kapable til å vinne CL, men hver eneste runde lever sitt eget liv. Tror og håper at Henry forblir i klubben, vi trenger han!

Link to comment
Share on other sites

Virker som han har fått en ny glød i det siste og er mye mer aktiv enn hva han var i et par kamper i februar. Man kan jo bare spekulere i grunnene, men jeg velger å tro som mmaelan: Henry har gjort sitt valg og gir alt for sitt kjære Arsenal :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...