Jump to content

Slåssing på høgt plan


Ulfagrafr

Recommended Posts

hva er det de holder på med, gå rett på hverandre å begynne å slåss, det er bare helt forkasteliggggggggggggggggggggggg.

 

synes Aston Villa burde få Fair Play-prisen fordi de kommer raskt opp i situasjonen og stopper de to kamphanene.

 

Lee Bowyer har alltid, og vil alltid være hissig, men at Dyer er med er litt rart.

Link to comment
Share on other sites

Det som skjedde var at Dyer gikk bakover på banen og gadd ikke å spille ballen til Bowyer, så Bowyer sa i fra på en svært ufin måte så det ut som. Dyer svarte med samme medisin mens han gikk forbi Bowyer igjen, dette fikk Bowyer til å klikke fullstendig og de fløy i slåsskamp.

 

Sansynligvis så har de begge eller den ene av dem nok spilt sin siste kamp for klubben.....

 

Dyer var jo på kant med trener, medspillere og klubben tidligere da han ikke ville spille på kanten i stedet for sentralt på midtbanen.

 

Det er godt at det ikke skjer i Arsenal (ikke det at jeg tror det vil/ville skje/skjedd) når det først skjer. Hadde vært flaut å være Newcastle supporter nå :D :o :P

Link to comment
Share on other sites

rart ikke butt var innblandet!

4825[/snapback]

 

Synes ikke det er så rart jeg. Hadde jeg hatt navnet hans (Butt), ville jeg gjort alt for å holde meg unna overskriftene ;D :D

 

Men til saken: Spørs om ikke Souness må sende noen på dør etter dette her. Fytterakkers så pinlig for Newcastle! Kunne noe slikt hendt i Arsenal?? Evt. andre klubber?

Link to comment
Share on other sites

bowyer-dyer_fighting.jpg
Link to comment
Share on other sites

En liten filmsnutt.

4854[/snapback]

 

Helt ufattelig asså. :D Man kan lure på hva som får to profesjonelle fotballspillere til å gjøre noe sånt. Helt latterlig når det skjer mellom to motspillere, men to "lagkamerater", det trodde jeg ikke kunne skje.. Tror nok Newcastle er det laget i serien som har den største samlinga av idioter!

Link to comment
Share on other sites

Håper det skjer i manu eller chelsea jeg!

4849[/snapback]

 

 

Helst Chelsea :rolleyes: for manu har vi jo gått forbi på tabellen men Chelsea ville ha slitt skikkelig visst noe sånt hadde skjedd :lol: men hadde ikke gjort meg noe om det hadde skjedd i manu heller :)

Link to comment
Share on other sites

Det har skjedd meg med også faktisk...

 

Jeg reddet ballen med helen (slik som Higuita, men ikke så spektakulært), og den gikk ut til kast/innspark. Så plutselig så sa en lagkamerat av meg at han var helt ledig. Jeg sa bare: "Jeg hadde kontroll". Så sa han: "Jævla idiot" Og jeg svarte med samme medisin. Det var det han flippa og jeg tok selfølgelig igjen. Spillere fra begge lag kom for å skille oss. Vi kom ikke mye lengre i slossingen enn det Dyer og Bowyer hadde kommet. Det endte med at han fikk en kraftig advarsel og ble byttet ut av treneren. Han satt på benken resten av kampen.

 

Slike ting kan skje, men er alltid trist når det skjer :angry:

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun
rart ikke butt var innblandet!

4825[/snapback]

 

Synes ikke det er så rart jeg. Hadde jeg hatt navnet hans (Butt), ville jeg gjort alt for å holde meg unna overskriftene :o :rolleyes:

 

Men til saken: Spørs om ikke Souness må sende noen på dør etter dette her. Fytterakkers så pinlig for Newcastle! Kunne noe slikt hendt i Arsenal?? Evt. andre klubber?

4836[/snapback]

hihih..good one! :D

Link to comment
Share on other sites

Det beste med hele historien er at selveste Souness tar med seg begge kamphanene på presskonferansen rett etter kampen. Der sitter de som tente lys. Det er det største Souness noen gang har gjort som manager :rolleyes:

 

Men vær forsiktig: Dette kunne også å skjedd i Arsenal og andre klubber.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...