Jump to content

Tabelltipping


bergkampje

Recommended Posts

Idag har Aftenposten utrolig nok tipper oss på 5.Plass! BAK tottenham. Unbelievable! Uansett, noen som har sett noen fler tips rundt omkring?

 

Hva sier VG, DB osv?

 

P.S. På VG's tabelltipping trenger jeg et passord for å joine Arsenal FC gruppa, hvordan får jeg tak i dette passordet?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er utrolig usikker på hvor vi kommer til å ende i årets sesong. Jeg håper jo selvfølgelig på 1.plass, men tror det er mer håp enn realisme.

Hva med keeper plassen, starter jens også får en av de to andre vi har ta over litt etter hvert.

Hvordan blir ståa i forsvaret. Clichy er et 1ste valg på venstre backplass. Toure og Gallas blir vel stopperparet. Og Sagna som høyreback. Ikke vet jeg hvordan sagna er eller om Eboue skal ha den plassen, hva med Hoyte? er han fornøyd å være et 3 valg ?

Hva med senderos og DJ, er de gode nok reserver?

Fabregas og Gilberto føler jeg at er med på å lage den store tryggheten i laget sammen på midtbanen. Som ving synes ikke jeg at Rosicky presterte helt som han skulle, etter mine forhåpninger. Det gjorde heller ikke Hleb, hvis ikke de hever seg så kan det se stygt ut. Vi har jo også Walcott som skal visstnok få sitt store gjennombrudd i år med mye/mer spilletid enn tidligere. Det jeg fikk se av han i fjor var veldig positvit.

RVP er en glittrende spiss, sikker på at han fyller opp målstatestikken til Arsenal ganske betraktelig, så får vi håpe at ADE og Silva også kan vise at de gjerne vil vise at de er verdig en plass i første elvern.

 

Blir også spennende å se om Bendtner, Denilson, Diaby og de andre griper sjangsen når de får den.

 

Selv om ikke Henry og Ljungberg ikke spilte så mye i fjor så var de med på å heve laget sitt ved å prate med å gi laget ris og ros. Hvem skal stå frem nå? Jeg håper at vi står frem mer som et lag nå. Og ikke enkeltpersoner.

 

Lykke til Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Det var no i hvertfall "litt" bedre en Spurs som noen hadde tippet over oss. Jeg syntes det er greit å ikke ha favorittstemplet. Man Utd og Chelsea komer til å drite seg ut. Liverpool kan få en bra åpning men rakner utover i sesongen. Mens vi holder høyt og godt nivå gjennom hele sesongen, å kan dermed feire St. Tottringsham i Mars og kan feire ligagull i April.

Link to comment
Share on other sites

Vi er Arsenalsupportere og vil selvsagt ha laget høyest mulig på tabellen, men vi må se realiteten i øynene. Det blir nok et år med kamp om 4.plass.

Selvsagt kan vi komme høyere, men det forutsetter mange ting. Bl.a.:

 

Man U får skader på sentrale spillere

 

Arsenals unge, men meget ustabile spillere som Walcott, Diaby, Denilson osv må levere topp hele tiden, samtidig som at de mer erfarne (Hleb, Toure`, Gallas, Rosicky osv) leverer mye bedre enn i fjor

 

Vi blir bedre mot lag som legger seg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...