ashcole3 Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 har stor tro på at AC Milan eller Juventus. Lyon kan være en outsider etter meget godt spill. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thierry Henry Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 Chelsea er jo favoritter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 Lyon er favoritten min Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 AC MILAN - det er det beste laget i alle fall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahmad Posted April 3, 2005 Report Share Posted April 3, 2005 Håper og tror at Milan vinner. Hadde helst sett at Barcelona brøt forbannelsen og vant, men Milan er en god nummer to. satser på at Chelskij kommer til finalen og taper 7 -0 mot AC. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted April 4, 2005 Author Report Share Posted April 4, 2005 Håper og tror at Milan vinner. Hadde helst sett at Barcelona brøt forbannelsen og vant, men Milan er en god nummer to. satser på at Chelskij kommer til finalen og taper 7 -0 mot AC. 4930[/snapback] helt enig med deg der. håper de taper 7-0 eller gjerne mer for den saks skyld. da vil verden få se at alt ikke kan kjøpes for penger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Det blir italiensk. Jeg tror på Juventus. Outsideren blir Lyon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Liverpool. Det er på tide at England igjen får en vinner i CL. I tillegg til at jeg genuint synes LFC fortjener en triumf i CL. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 No way. Jeg håper VIRKELIG at Liverpool går hele veien i år. Jeg kjenner mange trivelige scousere. Både røde og blå. Ingenting, i Europa denne sesongen vel og merke, ville gledet meg mer enn Liverpool triumf i CL, og Newcastle triumf i UEFA cupen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Berre ikkje Chelsea vinn så er eg fornøyd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 vi må jo tro at bayern vinner de slo jo oss ut og da er jo de det beste laget i verden for ARSENAL var jo det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest thorchristian Posted April 6, 2005 Report Share Posted April 6, 2005 Jeg har tro på inter i år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pernille Posted April 6, 2005 Report Share Posted April 6, 2005 milan vinner, de har det beste laget! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted April 6, 2005 Report Share Posted April 6, 2005 Min favoritt er Lyon pga jeg unner S Wiltord denne CL tittelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted April 6, 2005 Report Share Posted April 6, 2005 No way. Jeg håper VIRKELIG at Liverpool går hele veien i år. Jeg kjenner mange trivelige scousere. Både røde og blå. Ingenting, i Europa denne sesongen vel og merke, ville gledet meg mer enn Liverpool triumf i CL, og Newcastle triumf i UEFA cupen. 5113[/snapback] Der er jeg faktisk enig. Selv om Liverpool er rangert på en tredjeplass på min "Hatliste", hadde vært artig med engelsk triumf. Er dog ikke bekymret for at mitt hatlag nr. 1 skal vinne noe i Europa i nær fremtid. Da snakker jeg ikke om Man U og Chelsea Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted April 7, 2005 Author Report Share Posted April 7, 2005 utrolig at Lyon har fått så mange stemmer. kom'an Lyon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaston Posted April 8, 2005 Report Share Posted April 8, 2005 No way. Jeg håper VIRKELIG at Liverpool går hele veien i år. Jeg kjenner mange trivelige scousere. Både røde og blå. Ingenting, i Europa denne sesongen vel og merke, ville gledet meg mer enn Liverpool triumf i CL, og Newcastle triumf i UEFA cupen. 5113[/snapback] Der er jeg faktisk enig. Selv om Liverpool er rangert på en tredjeplass på min "Hatliste", hadde vært artig med engelsk triumf. Er dog ikke bekymret for at mitt hatlag nr. 1 skal vinne noe i Europa i nær fremtid. Da snakker jeg ikke om Man U og Chelsea 5264[/snapback] Før kvartfinale trekninga så hadde jeg veldig lyst til at Liverpool skulle kommer til finalen og møte 'den gamle dame' Juve, men nå blir det bare en av dem som går videre til semi'en. Juventus ligger da godt an til nå og jeg tror Liverpool skal få det tøft i Stade Delle Alpi. Håper enten Juventus vinner CL eller Liverpool. Scouserene fortjener en CL tittel til mener nå jeg. Er jo sikkert ranket som nummer 1 i verden når det gjelder supporter sanger, å heie på lagene etc. I motsetning til oss goonere som desverre ikke er helt velsignet med supportersanger og sanger til de forskjellige spillerene. Ingen bra i alle fall;) Juve har jeg alltid likt og nå under Capellos ledelse ser det virkelig lyst ut. Han tok med seg Jonathan Zebina fra Roma (som desverre gikk ut med strekk i leggen sist kamp) og Emerson. Lippi får drive landslaget, så får vi se hva han kan gjør med det. Som sagt; "den gamle dame" eller "the reds" vinner UEFA Champions League... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Carpenter Posted April 8, 2005 Report Share Posted April 8, 2005 I motsetning til oss goonere som desverre ikke er helt velsignet med supportersanger og sanger til de forskjellige spillerene. Ingen bra i alle fall;) hææ?? vi har jo verdas beste i Freddie-sangen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toggen Posted April 9, 2005 Report Share Posted April 9, 2005 Lyon eller Milan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted April 30, 2005 Report Share Posted April 30, 2005 Samma faen egentlig... Men pappa er jo Lpool fan så kanskje lpool skulle vinne?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.