Jump to content

Champions League


ashcole3

Hvem vinner CL i år?  

24 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Håper og tror at Milan vinner. Hadde helst sett at Barcelona brøt forbannelsen og vant, men Milan er en god nummer to.

 

satser på at Chelskij kommer til finalen og taper 7 -0 mot AC.

4930[/snapback]

 

helt enig med deg der. håper de taper 7-0 eller gjerne mer for den saks skyld. da vil verden få se at alt ikke kan kjøpes for penger.

Link to comment
Share on other sites

No way. Jeg håper VIRKELIG at Liverpool går hele veien i år. Jeg kjenner mange trivelige scousere. Både røde og blå. Ingenting, i Europa denne sesongen vel og merke, ville gledet meg mer enn Liverpool triumf i CL, og Newcastle triumf i UEFA cupen.

Link to comment
Share on other sites

No way. Jeg håper VIRKELIG at Liverpool går hele veien i år. Jeg kjenner mange trivelige scousere. Både røde og blå. Ingenting, i Europa denne sesongen vel og merke, ville gledet meg mer enn Liverpool triumf i CL, og Newcastle triumf i UEFA cupen.

5113[/snapback]

 

Der er jeg faktisk enig. Selv om Liverpool er rangert på en tredjeplass på min "Hatliste", hadde vært artig med engelsk triumf.

 

Er dog ikke bekymret for at mitt hatlag nr. 1 skal vinne noe i Europa i nær fremtid. Da snakker jeg ikke om Man U og Chelsea :rolleyes: :D :o

Link to comment
Share on other sites

No way. Jeg håper VIRKELIG at Liverpool går hele veien i år. Jeg kjenner mange trivelige scousere. Både røde og blå. Ingenting, i Europa denne sesongen vel og merke, ville gledet meg mer enn Liverpool triumf i CL, og Newcastle triumf i UEFA cupen.

5113[/snapback]

 

Der er jeg faktisk enig. Selv om Liverpool er rangert på en tredjeplass på min "Hatliste", hadde vært artig med engelsk triumf.

 

Er dog ikke bekymret for at mitt hatlag nr. 1 skal vinne noe i Europa i nær fremtid. Da snakker jeg ikke om Man U og Chelsea :D :D :D

5264[/snapback]

 

Før kvartfinale trekninga så hadde jeg veldig lyst til at Liverpool skulle kommer til finalen og møte 'den gamle dame' Juve, men nå blir det bare en av dem som går videre til semi'en.

 

Juventus ligger da godt an til nå og jeg tror Liverpool skal få det tøft i Stade Delle Alpi. Håper enten Juventus vinner CL eller Liverpool. Scouserene fortjener en CL tittel til mener nå jeg. Er jo sikkert ranket som nummer 1 i verden når det gjelder supporter sanger, å heie på lagene etc. I motsetning til oss goonere som desverre ikke er helt velsignet med supportersanger og sanger til de forskjellige spillerene. Ingen bra i alle fall;)

 

Juve har jeg alltid likt og nå under Capellos ledelse ser det virkelig lyst ut. Han tok med seg Jonathan Zebina fra Roma (som desverre gikk ut med strekk i leggen sist kamp) og Emerson. Lippi får drive landslaget, så får vi se hva han kan gjør med det.

 

Som sagt; "den gamle dame" eller "the reds" vinner UEFA Champions League...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...