Jump to content

Robinho


Rosicky07

Recommended Posts

Håper så inderleg at Robinho held seg LAAAAAAAAAAAANGT vekke frå Emirates

 

 

Hvorfor det??

 

Hadde vært greit med en byttehandel mellom reyes og Robinho og at vi hadde betalt litt cash

Link to comment
Share on other sites

Om det er Cesc som må i bytte for å få Robinho til Emirates, så er jeg kritisk til det.. Reyes derimot, og han vil heller ikke spille for klubben, så hvorfor ikke slenge på et par millioner pund og Reyes for Robinho? Robinho har jo også herjet Copa America her om dagen.. Men fab mot Robinho? Neeei!

Link to comment
Share on other sites

Om det er Cesc som må i bytte for å få Robinho til Emirates, så er jeg kritisk til det.. Reyes derimot, og han vil heller ikke spille for klubben, så hvorfor ikke slenge på et par millioner pund og Reyes for Robinho? Robinho har jo også herjet Copa America her om dagen.. Men fab mot Robinho? Neeei!

 

Helt enig, hvis Fab ingår i en del av avtalen er jeg meget kritisk til det... Vil aldri la Fabregas gå for Robinho + cash. Men jeg ser gjerne at han kommer til klubben i form av en byttehandel mot Reyes og at vi slenger inn litt penger :D

Link to comment
Share on other sites

Håper så inderleg at Robinho held seg LAAAAAAAAAAAANGT vekke frå Emirates

 

 

Hvorfor det??

 

Hadde vært greit med en byttehandel mellom reyes og Robinho og at vi hadde betalt litt cash

* Robinho er ein overprisa og oppskrytt spelar. Reyes er bedre enn brassen, og då blir det feil og byte Reyes + pengar.

* Robinho har så absolutt ikkje fysikken til å spele i PL. Reyes sleit. Robinho kjem til å slite meir.

* Mange, meg sjølv inkludert, klaga på at Reyes datt alt for lett. Robinho er X 10.

* Ser for meg Robinho spele kamp mot Neville søstrene, eller andre klassiske britiske backar/stopperar. Han klarar neppe å gå etterpå.

* Robinho scorer alt for lite mål, og er ikkje den klassiske vingen me be behøver.

 

Nei, ingen Robinho kjem til Arsenal, om eg får det som eg vil.

Link to comment
Share on other sites

Håper så inderleg at Robinho held seg LAAAAAAAAAAAANGT vekke frå Emirates

 

 

Hvorfor det??

 

Hadde vært greit med en byttehandel mellom reyes og Robinho og at vi hadde betalt litt cash

* Robinho er ein overprisa og oppskrytt spelar. Reyes er bedre enn brassen, og då blir det feil og byte Reyes + pengar.

* Robinho har så absolutt ikkje fysikken til å spele i PL. Reyes sleit. Robinho kjem til å slite meir.

* Mange, meg sjølv inkludert, klaga på at Reyes datt alt for lett. Robinho er X 10.

* Ser for meg Robinho spele kamp mot Neville søstrene, eller andre klassiske britiske backar/stopperar. Han klarar neppe å gå etterpå.

* Robinho scorer alt for lite mål, og er ikkje den klassiske vingen me be behøver.

 

Nei, ingen Robinho kjem til Arsenal, om eg får det som eg vil.

:)

 

* Robinho er bedre enn Reyes. Sier ikke at reyes er dårlig, men robinho er bedre. Dessuten har jo reyes sagt at han aldri mer vill spille for oss!!!

* Nå har jo ikke Robinho spilt i premier league

* kan være han filmer litt, men det går jo ann å forbedre seg!!!

*

* Robinho scorer ikke lite mål COPA AMERICA hadde ikke brasil hatt han hadde de ryke ut til nå!!!

 

Reyes og litt cash - Robinho er OK

Link to comment
Share on other sites

Håper så inderleg at Robinho held seg LAAAAAAAAAAAANGT vekke frå Emirates

 

 

Hvorfor det??

 

Hadde vært greit med en byttehandel mellom reyes og Robinho og at vi hadde betalt litt cash

* Robinho er ein overprisa og oppskrytt spelar. Reyes er bedre enn brassen, og då blir det feil og byte Reyes + pengar.

* Robinho har så absolutt ikkje fysikken til å spele i PL. Reyes sleit. Robinho kjem til å slite meir.

* Mange, meg sjølv inkludert, klaga på at Reyes datt alt for lett. Robinho er X 10.

* Ser for meg Robinho spele kamp mot Neville søstrene, eller andre klassiske britiske backar/stopperar. Han klarar neppe å gå etterpå.

* Robinho scorer alt for lite mål, og er ikkje den klassiske vingen me be behøver.

 

Nei, ingen Robinho kjem til Arsenal, om eg får det som eg vil.

 

Så du er synsk? Så lenge man er rask og teknisk så tror jeg man ikke trenger alt for mye fysikk. C.ronaldo er heller ikke noen fysikker men han gjør det bra forde

Link to comment
Share on other sites

Håper så inderleg at Robinho held seg LAAAAAAAAAAAANGT vekke frå Emirates

 

 

Hvorfor det??

 

Hadde vært greit med en byttehandel mellom reyes og Robinho og at vi hadde betalt litt cash

* Robinho er ein overprisa og oppskrytt spelar. Reyes er bedre enn brassen, og då blir det feil og byte Reyes + pengar.

* Robinho har så absolutt ikkje fysikken til å spele i PL. Reyes sleit. Robinho kjem til å slite meir.

* Mange, meg sjølv inkludert, klaga på at Reyes datt alt for lett. Robinho er X 10.

* Ser for meg Robinho spele kamp mot Neville søstrene, eller andre klassiske britiske backar/stopperar. Han klarar neppe å gå etterpå.

* Robinho scorer alt for lite mål, og er ikkje den klassiske vingen me be behøver.

 

Nei, ingen Robinho kjem til Arsenal, om eg får det som eg vil.

 

Så du er synsk? Så lenge man er rask og teknisk så tror jeg man ikke trenger alt for mye fysikk. C.ronaldo er heller ikke noen fysikker men han gjør det bra forde

Ronaldo har fått mye bedre fysikk siden han joinet ManChu og er har iallefall mye bedre fysikk enn lille Robinho..

Selvfølgelig er det spillere som ikke trenger like mye muskler som andre for å lykkes, men jeg tror Robinho er en av de som vil slite med en overgang til engelsk PL. Selvfølgelig kan jeg ta feil, men tror Robinho er feil spiller å satse på akkurat nå.. Er redd for at han ville halvveis bli sparket ihjel av engelske beinknusere av noen midtstoppere

Link to comment
Share on other sites

hvis wenger henter han og du fortsatt tror det, så har jo du sett noe som wenger ikke har :)

 

fabregas er jo en sjefspingle og klarer seg ganske greit i england for det, er ikke noen fasitt på det der..

 

baptista har jo fysikk som bare det men slo jo ikke til for det

Link to comment
Share on other sites

hvis wenger henter han og du fortsatt tror det, så har jo du sett noe som wenger ikke har :)

 

fabregas er jo en sjefspingle og klarer seg ganske greit i england for det, er ikke noen fasitt på det der..

 

baptista har jo fysikk som bare det men slo jo ikke til for det

Fabregas er ingen sjefspingle, selv om han ikke akkurat er den mest fysiske spilleren vi har, han trøkker iallefall til når han har sjansen til å takle. Han har gutsen som skal til for å slå igjennom i den engelske ligaen, i tillegg til vinnerviljen og attpåtil en enorm nærteknikk som få andre spillere har. Robinho har teknikken, ja og fart, men av det jeg har sett, så er ikke akkurat han spilleren som går inn i taklinger for å skaffe seg ballen. Vet at det er mange forskjellige argumenter som må tas opp før man kan trekke en konklusjon om han passer inn eller ikke, men i den ligaen Robinho spiller i nå er ikke akkurat knallharde taklinger veldig utpreget.

 

Og det at Baptista hadde fysikken til å slå igjennom er greit det, men du må se på resten av spilleren også, som at han ikke hadde teknikken eller fotballhjernen til å slå igjennom i en slik hurtig liga som PL. Henry var ikke akkurat heller noen muskelbunt da han kom til oss, eller Bergkamp for den saks skyld, men begge disse hadde fotballhjerner av "en annen verden" i tillegg til teknikk i verdensklasse. Jeg sier ikke at jeg VET at Robinho ikke ville slått igjennom i PL hvis han kom til oss nå, men jeg tror han ville blitt utsatt for det samme som Reyes, og av den grunn ikke slått igjennom.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Da er igjen Robinho linket til Arsenal :)

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_3261150,00.html

Hadde virkelig likt å ha Robinho i stallen ;)

Det var i sommer han var linket til Arsenal pga hans situasjon i Real. Nå har han fått mye mer spilletid og har blitt stjernen i Madrid laget. Han kommer nok ikke til oss i sommer selv om det hadde vært fantastisk :P

 

Btw: Tror jeg har hørt noe en plass at Wenger enda ikke har signert den "stjernen" han øsnker. Er det bare noe jeg finner på eller kan det være Robinho? :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Nå sies det at robinho skal ha vært i london!!

 

http://soccervoice.com/n080519.htm

 

Ja, men det finnes desverre flere klubber i London... Blant annet Chelsea og T'ham.. men hadde så absolutt vært interessant det :lol:

 

 

Ja det gjør nok desverre det, men jeg ser ikke helt for meg at Robinho går til Chelsea, mens enda Drogba er der. Han vil sikkert ikke risikere å slite på benken, som mange av de andre stjerne spissene har gjort de siste årene.

Spurs spiller ikke i CL neste år...

 

Hadde vært gøy om han signerte for oss, selv om jeg tviler.

Link to comment
Share on other sites

Nå sies det at robinho skal ha vært i london!!

 

http://soccervoice.com/n080519.htm

 

Ja, men det finnes desverre flere klubber i London... Blant annet Chelsea og T'ham.. men hadde så absolutt vært interessant det :D

 

 

Ja det gjør nok desverre det, men jeg ser ikke helt for meg at Robinho går til Chelsea, mens enda Drogba er der. Han vil sikkert ikke risikere å slite på benken, som mange av de andre stjerne spissene har gjort de siste årene.

Spurs spiller ikke i CL neste år...

 

Hadde vært gøy om han signerte for oss, selv om jeg tviler.

Kan se ut som den heldige er Chelsea :)

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_3602748,00.html

Link to comment
Share on other sites

Nå sies det at robinho skal ha vært i london!!

 

http://soccervoice.com/n080519.htm

 

Ja, men det finnes desverre flere klubber i London... Blant annet Chelsea og T'ham.. men hadde så absolutt vært interessant det :D

 

 

Ja det gjør nok desverre det, men jeg ser ikke helt for meg at Robinho går til Chelsea, mens enda Drogba er der. Han vil sikkert ikke risikere å slite på benken, som mange av de andre stjerne spissene har gjort de siste årene.

Spurs spiller ikke i CL neste år...

 

Hadde vært gøy om han signerte for oss, selv om jeg tviler.

Kan se ut som den heldige er Chelsea :)

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_3602748,00.html

Gjør ingenting. Robinho kan godt floppe i Chelsea, gjerne for min del.

Vi trenger han ikke, egostilen hans passer ikke inn i Arsenal, dessuten har han veldig mye å gå på når det gjelder fysikk, i hvert fall i forhold til PL.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...