Jump to content

Hvilken spiller er på bildet?


hermz

Recommended Posts

  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Lineker! Men den dere har sagt er Kenny Dalgliesh her oppe, må vel være feil. Ligner ikke i det hele tatt. Mye mer lik Fergie!

 

Det er Dalglish. Bildet er riktignok hentet fra en sak om Dalglish og SAF, men jeg mener å huske at det også var bilde av en ung Ferguson i samme artikkel. Ferguson har da heller aldri hatt krøller?

Link to comment
Share on other sites

Oi, da beklager jeg virkelig! Jeg benytter google når jeg leter opp bilder når det er min tur ja. Var ute etter en ung Dalglish, og var sikker på at det var rett bilde jeg brukte.

 

Vet ikke om det er mulig å søke med bilder på google og identifisere dem? Det er nytt for meg ihvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Hmmm Bergkamp88 - er du... selveste... CAPTAIN MORALS! ? :D

 

Det kan du banne på! ;)

 

Neida, jeg blir bare litt suspekt når folk som er en god del år yngre enn meg uten problemer kan såpass mye om spillere som var aktive for 20-90 år sida.. Mange eksempler på det i de to "lekene" vi har gående. Det er ikke akkurat som om jeg mister nattesøvnen

HVIS de skulle benytte disse hjelpemidlene, ser bare ikke vitsen i å gjøre det. Men for all del, det finnes sikkert de som kan alt dette i ung alder. Det var derfor jeg spurte :)

Link to comment
Share on other sites

Nei, har ikke drevet med det greiene som har blitt nevnt her. Er kun 19 år, men har brukt altfor mye tid på fotball. Elsker gamle storheter og skal ærlig innrømme litt google-søking ettersom ikke hele navnet var på plass med en gang. Er mange sider med bilder av disse gamle heltene, har blitt noen timer med legendariske fotografier av fortidens legender.

 

Fikk ikke svart på spørsmålet mitt. Men svaret er helt korrekt Gary Lineker.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...