Jump to content

Hvilken spiller er på bildet?


hermz

Recommended Posts

  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Bah, juks!

 

 

vel, det er alltid en fordel å ikke legge ut et bilde der man kan se hvem det er bare ved å høyre klikke på bildet, men ta å legg ut et nytt bilde da, og ikke gå i samme fella :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Bah, juks!

 

 

vel, det er alltid en fordel å ikke legge ut et bilde der man kan se hvem det er bare ved å høyre klikke på bildet, men ta å legg ut et nytt bilde da, og ikke gå i samme fella :)

 

Det er jo juks!

Det skal jo gå an å motstå fristelsen for å kikke på URL'en.

 

Det handler om å stole på hverandre. Skal vi ikke kunne gjøre det? Dette er en konkurranse om å se om folk klarer å kjenne igjen en spiller på et bilde.. ikke om hvem som er først til å se på URL-adressen!

Det er ikke gøy å feire jul med et stjålet juletre. :o

 

Trodde det hadde blitt klart før i denne tråden at man ikke skal gjøre det. Og da bør man kunne stole på at folk ikke gjør det.

 

Uansett bare legger jeg ut nytt bilde, siden du "juksa"[?], for at tråden ikke skal få et stopp.

lukas%20podolski.jpg

 

Ikke se på URL nå folkens!

Link to comment
Share on other sites

Podolski, fra Køln tiden..

 

tror du meg ikke så kan eg legge ut bevis, for eg har faktisk borte drakten til Køln!

her

og

her

 

 

angående det du sier her er jo helt unødvenig å si. man kan ikke være så brød i hodet han man legger ut et bilde til en side der man ser navnet på spilleren..

Link to comment
Share on other sites

Podolski, fra Køln tiden..

 

tror du meg ikke så kan eg legge ut bevis, for eg har faktisk borte drakten til Køln!

her

og

her

 

 

angående det du sier her er jo helt unødvenig å si. man kan ikke være så brød i hodet han man legger ut et bilde til en side der man ser navnet på spilleren..

Men det er ikke alltid like lett å finne et bilde uten navnet i URL.

Link to comment
Share on other sites

Podolski, fra Køln tiden..

 

tror du meg ikke så kan eg legge ut bevis, for eg har faktisk borte drakten til Køln!

her

og

her

 

 

angående det du sier her er jo helt unødvenig å si. man kan ikke være så brød i hodet han man legger ut et bilde til en side der man ser navnet på spilleren..

 

Korrekt.

Og hvorfor skulle jeg ikke tro på det? ;)

 

Hvis man ikke går INN på bildet, altså går på "Åpne bilde" hvis du høyreklikker så ser du jo bare et bilde, du ser jo ikke url'en, så det bør være unødvendig å gå inn på Åpne Bilde eller Egenskaper når bildet fungerer her i forumet.

 

Forresten, Taugooneren.. Jo, det går fint an.. man bare laster dem ned og laster dem opp igjen på www.bayimg.com, www.bildr.no, www.imageshack.us eller lignende sider. Dermed får du ikke navnet i url'en. Men jeg gidder faktisk ikke å laste ned bilder av spillere jeg ikke er fan av [dog litt fan av Lukas] bare fordi det er min tur til å legge ut bilde i en tråd. Dermed legger jeg bilde ut direkte fra internett, og satser på at folk er til å stole på ved å ikke lese navnet på url-adressa. Så enkelt er det faktisk.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...