Tusmo Posted June 27, 2007 Report Share Posted June 27, 2007 http://arsenalshorts.co.uk/june07/20070627_01.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted June 27, 2007 Report Share Posted June 27, 2007 Haha, nå fikk jeg meg en god latter. Navn/nummer hang veldig langt oppe på rygge hans!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afc Posted June 27, 2007 Report Share Posted June 27, 2007 Haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted June 28, 2007 Report Share Posted June 28, 2007 Jeg fikk meg en god latter da jeg så det bildet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted June 28, 2007 Report Share Posted June 28, 2007 hahahhahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted June 28, 2007 Report Share Posted June 28, 2007 Fat-Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veginho Posted June 28, 2007 Report Share Posted June 28, 2007 Hadde det bare vært så vel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emirates89 Posted June 28, 2007 Report Share Posted June 28, 2007 Latterlig, hehe... Skulle likt å sett han slik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atald Posted June 28, 2007 Report Share Posted June 28, 2007 Du gjør jo det. De er jo så og si prikk like bakfra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veginho Posted June 28, 2007 Report Share Posted June 28, 2007 Du gjør jo det. De er jo så og si prikk like bakfra. Virker jævlig smart at de som heier på en klubb der midtbanespillerne ikke scorer mål å disse Lampard slik som dette. Jeg ville i alle fall ha takket ja til 20-30 mål og samme antall assists hver sesong i tillegg til god arbeidsinnsats men det er jo bare min mening. Vi trenger ikke å gjøre oss til latter for alle andre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted June 29, 2007 Report Share Posted June 29, 2007 Det er bra du har humor, Veginho!!!!! Herlig bilde Link to comment Share on other sites More sharing options...
roger_rabbit74 Posted June 29, 2007 Report Share Posted June 29, 2007 HAHA ROFL !!! Den der redda dagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veginho Posted June 29, 2007 Report Share Posted June 29, 2007 Det er bra du har humor, Veginho!!!!! Herlig bilde Sikkert sinnsykt tidig dette her men jeg synes og innsikt av og til kan avlaste tåpelig humor. Disse holdningene her synes jeg slettes ikke noe om . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atald Posted June 30, 2007 Report Share Posted June 30, 2007 Å herregud, take a chill pill. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted July 4, 2007 Report Share Posted July 4, 2007 Bare legger det inn her jeg, selv om det ikke har noe med dette temaet å gjøre. Fant ikke noe annet som passet noe bedre. http://www.dagbladet.no/sport/2007/07/03/505232.html Oooops Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnabOle Posted July 4, 2007 Report Share Posted July 4, 2007 Det er bra du har humor, Veginho!!!!! Herlig bilde Sikkert sinnsykt tidig dette her men jeg synes og innsikt av og til kan avlaste tåpelig humor. Disse holdningene her synes jeg slettes ikke noe om . Jeg er helt enig med deg, Veginho! Typisk Tusmo sin tåpelige humor å legge ut bilder av seg selv her på forumet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted July 4, 2007 Report Share Posted July 4, 2007 Haha så evig bra En god del lettere irriterte Evertonsupportere rundt om? Forruten det så sliter vi ja - Fat-Frank er jo skinny-frank om en 20-30 kilo jo Link to comment Share on other sites More sharing options...
henry#14 Posted July 6, 2007 Report Share Posted July 6, 2007 Bare legger det inn her jeg, selv om det ikke har noe med dette temaet å gjøre. Fant ikke noe annet som passet noe bedre. http://www.dagbladet.no/sport/2007/07/03/505232.html Oooops Hah,sånn skjedde me Saviola med Arsenal ifjor sommer og! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted July 7, 2007 Author Report Share Posted July 7, 2007 Det er bra du har humor, Veginho!!!!! Herlig bilde Sikkert sinnsykt tidig dette her men jeg synes og innsikt av og til kan avlaste tåpelig humor. Disse holdningene her synes jeg slettes ikke noe om . Jeg er helt enig med deg, Veginho! Typisk Tusmo sin tåpelige humor å legge ut bilder av seg selv her på forumet. Boler du AnaBole? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted July 21, 2007 Report Share Posted July 21, 2007 Han boler seg på Arsebole steroider Edit: Innså at den der var j********li tørr.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.