Jump to content

2005.02.01 Manchester United H


Internettansvarlig

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Er ikke mye å skrive om denne kampen gitt. Arsenal slutter å spille fotball i andre omgang, United får den hjelpen av dommeren som de har betalt for, Silvestre driter seg ut, og ligagullet er mer eller mindre tapt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Haha.. nåmmen. Tapte dere (for tredje gang på rad i løpet av 3mnd) ? Også skylde litt på dommeren (som alltid er så sjempesjempsjempslem)

 

Og Vieira som begynte å gråte da. Stakkar

 

Film: Vieira som begynner å gråte :D

 

 

 

Har aldri hørt Arsenal fansens kommentarer til denne filmen, så hvis dere kunne slengt inn en kommentar hadde d vært fint :).

Link to comment
Share on other sites

Haha.. nåmmen. Tapte dere (for tredje gang på rad i løpet av 3mnd) ? Også skylde litt på dommeren (som alltid er så sjempesjempsjempslem)

 

Og Vieira som begynte å gråte da. Stakkar

 

Film: Vieira som begynner å gråte :D

 

 

 

Har aldri hørt Arsenal fansens kommentarer til denne filmen, så hvis dere kunne slengt inn en kommentar hadde d vært fint :).

1598[/snapback]

 

Hvorfor er du her inne på forumet vårt?

 

Er det så kjedelig sammen med barnehagen inne på united.no, at du heller må komme inn hit og slenge dritt? Hadde du likt at vi hadde kommet inn på united.no og slengt dritt om dere der? Det ble kanskje litt for mange spørsmål på en gang for en stakkars liten United-supporter som tror at engelsk fotball ble stiftet samme dagen som Premier Leauge

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Haha.. nåmmen. Tapte dere (for tredje gang på rad i løpet av 3mnd) ? Også skylde litt på dommeren (som alltid er så sjempesjempsjempslem)

 

Og Vieira som begynte å gråte da. Stakkar

 

Film: Vieira som begynner å gråte :D

 

 

 

Har aldri hørt Arsenal fansens kommentarer til denne filmen, så hvis dere kunne slengt inn en kommentar hadde d vært fint :).

1598[/snapback]

 

 

så ingen tårer. Syns jeg hørte Roy keane snufset litt. hehehehe.Jeg tror han var litt redd men tørte ikke vise det for fansen sin. Eller så var det bare at han var litt snørete.HEhee :D :D :) hahaha Hvis ikke Vieira Fikser Keane så gjør jeg det med glede.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Haha.. nåmmen. Tapte dere (for tredje gang på rad i løpet av 3mnd) ? Også skylde litt på dommeren (som alltid er så sjempesjempsjempslem)

 

Og Vieira som begynte å gråte da. Stakkar

 

Film: Vieira som begynner å gråte :D

 

 

 

Har aldri hørt Arsenal fansens kommentarer til denne filmen, så hvis dere kunne slengt inn en kommentar hadde d vært fint :).

1598[/snapback]

 

 

så ingen tårer. Syns jeg hørte Roy keane snufset litt. hehehehe.Jeg tror han var litt redd men tørte ikke vise det for fansen sin. Eller så var det bare at han var litt snørete.HEhee :D :D :) hahaha Hvis ikke Vieira Fikser Keane så gjør jeg det med glede.

1606[/snapback]

 

Her får du det igjen, Tilbakeståendes Man u fan

Link to comment
Share on other sites

Kommenter filmen da :D

 

Hvorfor ser Vieire så forbanna redd ut på slutten da?

1607[/snapback]

 

Gå å legg deg nå. Tenk hva mor og far sier når de finner ut at du har sneket deg opp på natta og sitter der foran pc'en uten tillatelse.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Helt seriøst, ingen som tør å innrømme at Vieira ser redd ut på slutten? Han er en skjikkelig klyse!

1617[/snapback]

 

 

Vet egentlig ikke, så ikke noen tårer som du påstår.Og dessuten hadde det vært teit av Vieira og slått til Keane.Tror Vieira er mer voksen en det han var før.Hadde jeg vært Kaptein for Arsenal(vis jeg hadde blitt plukket opp til start A-lag mens jeg spilte for Junior-A og fått kontrakt deretter hos Arsenal)så hadde jeg blitt ferdig med Keane forlengst,men da hadde jeg vært dum!!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Helt seriøst, ingen som tør å innrømme at Vieira ser redd ut på slutten? Han er en skjikkelig klyse!

1617[/snapback]

 

 

skikka tre ganger og helt ærlig.......så ser han ikke redd,stol på meg.Jeg har vært så mange ganger oppi sånne situasjoner og man kikker aldri tilbake hvis man er redd. Jeg syns han så litt forbanna,med voksen nok gikk han vekk fra situasjonen ved hjelp av andre Arsenal Kamerater.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Jeg lover deg, du kødder ikke med Keane.. Bare spør Alf Inge Haaland

1622[/snapback]

 

 

Jeg gir blaffen i keane anyway. Han skremmer ikke meg, ingen skremmer meg. Jeg gidder ikke spør noen i det hele tatt, vet jeg hadde fiksa han. OG JEG HADDE SAGT DET OPPI I TRYNE HANS! Uansett stikk fra forumet hvis du skal komme her for å snakke dritt.Få deg noe søvn heller.

Link to comment
Share on other sites

Jeg lover deg, du kødder ikke med Keane.. Bare spør Alf Inge Haaland

1622[/snapback]

 

Det er bare patetiske drittunger som er stolte over den situasjonen.

 

Jeg kjenner flere United-supportere som faktisk har litt vett i hodet, og de er alle enige i at den handlingen var en patetisk handling, og at de i en periode mistet respekten for Keane. En så god spiller som Keane burde heve seg over slike handlinger. Men hva kan man forvente når man har hatt Ferguson som sjef i så mange år. Er jo bare å forvente at noen blir psykopater av det.

Link to comment
Share on other sites

Ferguson er verdens beste managar og har vært det for verdens beste lag i 18 år, det står d faen meg respekt av!

 

La oss sitere litt:

 

"Herregud.. Han Vieira ble litt redd. Ville ikke ha vært den fyren som køddet med Keane! Ble litt skuffa over at Gaz tok han i handa, der burde han ha suttet et standpunkt å ikke gjort det. Han burde gjort det samme som resten av laget! Vieira er ei fransk klysa.. Takler han ikke!"

 

 

 

"HAHAHA Vieira så jo redd ut jo! Skjønner jeg egentlig, tror ikke det er så lurt å tulle med noen United spillere når Keane er i nærheten! Synes det er bra at han forsvarer spillerne på laget sitt da! Goooo Keane!"

 

 

 

"se på blikket hans, så skjønner du at dette ikke er noe håndtrykk uten et standpunkt.

 

Keano tar selvsagt ikke Vieira i hånden, Carroll bare holder hendene på ryggen, Scholes tar hånden frem og så tilbake, Rooney ser en annen vei.

 

HAHA! Har sett på det tusen ganger nå, og det er trygt forvart på pc'en her "

 

 

"Rart at Vieira ikke bare falt om så han kunne fått Gaz utvist og få litt trøst av fysioen, siden den slemme spillerne tok han så hardt i hånda"

 

 

"Må si meg enig med Liptec. Viera er og blir ei klyse. Jeg har tidligere beundret fotballspilleren Viera, men nå er det mer syting og klaging enn det er godt spill. Er virkelig glad for at han spiller i Arsenal og ikke i United.

 

Ellers er Scholes en herlig fyr. Måten han "finter" Viera på når de skal hilse er jo helt genial. Minnet litt om da Beckham skulle hilse på Simone i kvartfinalen i CL i 99. Da sa Scholes et eller annet til Beckham som fikk smilet hans tilbake.

 

ÅH, hvilket herlig lag Manchester United er!!"

 

 

"Når Vieira kommer foran kamera med han skalla fyren som følger etter, sier sikkert han skalla fyren:

 

"Ikke ta det sånn, det er ganske alvorlig at du blir mobbet, men vi kan sikkert få en ordning på dette""

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Han så redd ut under håndhilsinga da vettu..

 

Ingen ville ta han i hånda  :)

1629[/snapback]

 

og det betyr hva? Og så hva er the point? Redd for hva da? redd for og ikke ha Man u venner? jøss, som om de var så mye mer enn de vennene han allerede har hos Arsenal. :D

Link to comment
Share on other sites

Haha, venner med Arsenal spillerne? For en taper gjeng. Sammenlikner de med nørdegjengen som ikke tør å spise i kantina sammen med resten av skolen. Eneste Arsenal spilleren jeg hadde respekt for var han dere forige kapteinen deres. Som faktisk kom inn i garderoben og gratulerte etter semi'n i 99.

Link to comment
Share on other sites

Så du hvordan Cygan kikka på keane? Han hadde lyst til å ta Keane. Kikk igjen faky.

1637[/snapback]

 

Cygan ser tøft på Keane ja. Og Keane går nå daglig til psykolog, en fransk homse så på han. Og det får man mentale skader av.

Link to comment
Share on other sites

Da har du iallefall hatt respekt for en av våre. Men vi har aldri hatt respekt for noen av dine, så nå kan du gå å leke deg på united.no igjen, og la oss voksne fortsette å diskuttere her inne.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Haha, venner med Arsenal spillerne? For en taper gjeng. Sammenlikner de med nørdegjengen som ikke tør å spise i kantina sammen med resten av skolen. Eneste Arsenal spilleren jeg hadde respekt for var han dere forige kapteinen deres. Som faktisk kom inn i garderoben og gratulerte etter semi'n i 99.

1638[/snapback]

 

 

Svar meg da ? du svarer ikke. Redd for hva da? Jeg snakker ikke om Arsenals Vennskap, jeg bare svarte deg og du snakker om Selve Arsenal laget. Og ja er stolt for at vi ikke gir dere hånda for noe ,så lenge dere oppfører dere som noen idioter på og utenfor banen,Juksemakere !:D Men svar meg da,redd for hva?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...