Jump to content

2005.02.01 Manchester United H


Internettansvarlig

Recommended Posts

Haha, venner med Arsenal spillerne? For en taper gjeng. Sammenlikner de med nørdegjengen som ikke tør å spise i kantina sammen med resten av skolen. Eneste Arsenal spilleren jeg hadde respekt for var han dere forige kapteinen deres. Som faktisk kom inn i garderoben og gratulerte etter semi'n i 99.

1638[/snapback]

 

 

Svar meg da ? du svarer ikke. Redd for hva da? Jeg snakker ikke om Arsenals Vennskap, jeg bare svarte deg og du snakker om Selve Arsenal laget. Og ja er stolt for at vi ikke gir dere hånda for noe ,så lenge dere oppfører dere som noen idioter på og utenfor banen,Juksemakere !:angry: Men svar meg da,redd for hva?

1642[/snapback]

 

Hva er det du forventer Ric? Han er kun her inne for å provosere. Han er like fucked up i det lille hodet sitt som spillerne og Ferguson er.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

tror du må gå nå,Du er ikke velkommen. For min del kunne du gjerne ha diskutert med meg for jeg tåler det,men så lenge andre bruker forumet så må du respektere når det er et arsenal forum.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Jo seriøst! Bare kom, det blir gøy.

1648[/snapback]

 

 

gidder ikke, vet ikke hva jeg skal gjøre der. Syns ikke det er noe gøy å terge. :angry: er litt trøtt blan annet. Men var litt seriøs fakye så slipper du å bli rapportert.

Link to comment
Share on other sites

Guest Kroken:D

Du fakey, er lik alle de andre medgangssupporterne til United....

Du holder med ett godt fotballag, som dessverre er fullt av usympatiske og provoserenes folk både på og utenfor banen, når det gjelder spillere, manager eller supportere... Jeg misliker alt ved Manchester United...

Og jeg er ikke sikker på om greier å stave navnet??

Så ha deg ut, hvis du bare er her for å ødelegge...

jeg skriver ikke ofte inn, for jeg liker mest å lese hva andre mener.. Men når du provoserer, så må jeg bare få ut min mening!!!!! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vært United supporter i 10 år nå, så ikke kall meg medgangssupporter.

1672[/snapback]

 

Selv om du ble meldt inn i supporterklubben av faren din den dagen du ble født, så er ikke det det samme som at du har holdt med United i 10 år

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vært United supporter i 10 år nå, så ikke kall meg medgangssupporter.

1672[/snapback]

Koffor ikkje, det var for 12-13 år siden United begynte å få suksess, og har jamnt og trutt hatt suksess siden. Har ikkje møtt nevneverdig nedgang siden. Ergo du kan fortsatt være medgangssupporter. Det er i motgang man skiller kveiten fra havren(?), eller klinten, eller noko sånt!

Link to comment
Share on other sites

Haha, pappa melde meg inn i supporterklubben. Så jævelig lættis. Når jeg var 6 år hadde jeg masse filmer av united, jeg satt å så på dem hele tiden. Jeg kunne startoppstillinga dems, spillerne og en del annet tull + at jeg fulgte med på hver jævela kamp som ble spilt. Så jeg har nok vært supporter ganske lenge skjønner du..

 

Btw, så har united vært gjennom noen dårlige sessonger og, og jeg har ikke sluttet å være supporter.

Link to comment
Share on other sites

Btw, så har united vært gjennom noen dårlige sessonger og, og jeg har ikke sluttet å være supporter.

1740[/snapback]

 

Når?!

Sidan Premier League starta opp har dei vel på det dårligaste ein 3. plass, stemmer ikkje dette?

Det er ikkje min definisjon på ein dårleg sesong.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

fuck you all, bastards. Suck Lehmanns kuck YOu fuckers.YOu don`t deserve to be Arsenal fans none of you. You want to change the entire team? when it`s clearly tha the fag gay it`s the problem, Shame on you idiots.

 

 

 

 

People says the World is the problem other says Is the individualy person. You can jugde the World by Some individual persons.

Link to comment
Share on other sites

Btw, så har united vært gjennom noen dårlige sessonger og, og jeg har ikke sluttet å være supporter.

1740[/snapback]

 

Når?!

Sidan Premier League starta opp har dei vel på det dårligaste ein 3. plass, stemmer ikkje dette?

Det er ikkje min definisjon på ein dårleg sesong.

1750[/snapback]

 

La oss si for de fleste som er under 10 så er det uinteressant med 2-3 plass. De vil se pokaler og sølvtøy..

Link to comment
Share on other sites

Btw, så har united vært gjennom noen dårlige sessonger og, og jeg har ikke sluttet å være supporter.

1740[/snapback]

 

Når?!

Sidan Premier League starta opp har dei vel på det dårligaste ein 3. plass, stemmer ikkje dette?

Det er ikkje min definisjon på ein dårleg sesong.

1750[/snapback]

 

La oss si for de fleste som er under 10 så er det uinteressant med 2-3 plass. De vil se pokaler og sølvtøy..

1759[/snapback]

 

Stemmer det. Kom tilbake om 10-20 år. Når det har gått litt opp og ned for "The Salford Sluts". Vi får se om du fremdeles henger med da.

Link to comment
Share on other sites

Btw, så har united vært gjennom noen dårlige sessonger og, og jeg har ikke sluttet å være supporter.

1740[/snapback]

 

Når?!

Sidan Premier League starta opp har dei vel på det dårligaste ein 3. plass, stemmer ikkje dette?

Det er ikkje min definisjon på ein dårleg sesong.

1750[/snapback]

 

La oss si for de fleste som er under 10 så er det uinteressant med 2-3 plass. De vil se pokaler og sølvtøy..

1759[/snapback]

 

Stemmer det. Kom tilbake om 10-20 år. Når det har gått litt opp og ned for "The Salford Sluts". Vi får se om du fremdeles henger med da.

1780[/snapback]

 

 

Kommer alltid til å henge med United. Uansett om de rykker ned 3 divisjoner eller hva faen..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...