Jump to content

Vieira og hans uttalelser


refser

Recommended Posts

nå begynner jeg å bli mektig lei av vieiras råd og forklaringer på alt som arsenal foretar seg og ikke foretar seg. Til stadighet er han å uttaler et eller annet om situasjonen til henry og dein med flere. synes han nå skulle holde seg til uttalelser om sin egen klubb. han fremstår som en bedreviter, og er det noe som er irriterende, så er det nettopp slike personer. i stedet for å rakke ned på sin gamle klubb, og presisere alt han mener blir gjort feil, burde han heller støtte sin gamle klubb i deres valg

Link to comment
Share on other sites

nå begynner jeg å bli mektig lei av vieiras råd og forklaringer på alt som arsenal foretar seg og ikke foretar seg. Til stadighet er han å uttaler et eller annet om situasjonen til henry og dein med flere. synes han nå skulle holde seg til uttalelser om sin egen klubb. han fremstår som en bedreviter, og er det noe som er irriterende, så er det nettopp slike personer. i stedet for å rakke ned på sin gamle klubb, og presisere alt han mener blir gjort feil, burde han heller støtte sin gamle klubb i deres valg

 

Helt enig. Jeg har tenkt en del på dette selv, og jeg syntes at det er trist at en Arsenal-legende som han, kritiserer sin gamle klubb.

Link to comment
Share on other sites

nå begynner jeg å bli mektig lei av vieiras råd og forklaringer på alt som arsenal foretar seg og ikke foretar seg. Til stadighet er han å uttaler et eller annet om situasjonen til henry og dein med flere. synes han nå skulle holde seg til uttalelser om sin egen klubb. han fremstår som en bedreviter, og er det noe som er irriterende, så er det nettopp slike personer. i stedet for å rakke ned på sin gamle klubb, og presisere alt han mener blir gjort feil, burde han heller støtte sin gamle klubb i deres valg

 

 

Helt enig.

Irriterende. ;)

Link to comment
Share on other sites

ja enig også her. og jeg synes rett og slett det råttent og dårlig gjort av han å snakke

slik om klubben som viste han tilitt og gjorde han til en stjerne. når han sprer slike ting om at både henry og wenger med stor sannsynlighet vil dra skjønner jeg bare ikke hvorfor han gjør det. han var i klubben i 9 år og var kaptein - han burde ønske klubben alt godt og ikke slenge med leppa og skape uroligheter.. :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser heller ikke noe problem med uttalelsene til Vieira. Og han har rett i absolutt alt han sier. Som jeg selv har sagt, så må Wenger handle klasse i sommer, skal Henry forbli i klubben.

 

Det holder ikke bare med en 16-årig nordmann

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...