Jump to content

Fotballcuper


Petter

Recommended Posts

de fleste av dere spiller sikkert fotball for ett eller annet lag, og sommer er jo tia for cuper :) så bare lurer, hvor skal dere??? kan jo hende noen av oss møtes på banen... selv skal jeg til Udevalla 25 juli(tror jeg) og jeg spiller på Mysen I.F g 15-16

Link to comment
Share on other sites

Norway cup her :D Skal bli kos 3.året vi er der å nå skal stegaberg jr. stille opp med ett jr- lag og et 7'er :D skal bli kos ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

jaja nå er jeg endelig hjemme fra Norway Cup :shades: .. 2.plass i b-sluttspillet i 16 års klassen :S ikke så mye å skryte av, men jeg slapp bare inn 6 mål på 7 kamper :lol: Altså dette var 7'er fotball da :lol: Men vi fikk nå hvertfall løfta pokalen vi også :) Deilig :lol:

Link to comment
Share on other sites

Vil si det var et velykka Lyngdalcup. Vi er et lag som ikke kan vinne noe stort. Starta de tre innledene kampene med tap, tap og atter tap (veldig vanskelig gruppe). Men når vi kom til 8dels finalen i B-sluttspillet, vant vi 6-0 mot Varegg Gul. Kvarten endte 1-0, positivt mot Lye og semien kl halv 10 i på morgenen mot Lura endte 3-2 til oss. Så vi var for aller første gang i en finale, som altså de eneste laget fra vår kubb som fikk noe pokal. Motstanderen var Varegg 1 som vi tapte for i puljespillet. De vant 9-1, og var et mye bedre lag enn oss som burde spilt i A-sluttspillet, men pga vår vanskelige gruppe med tre gode lag måtte ett til B-sluttspillet. Til tross for det galne resultatet i finalen er jeg fornøyd med egen og lagets innsats som klart å spille seg til en finale. Dette var mitt klart største høydepunkt så langt i karrieren ;)

Link to comment
Share on other sites

jaja nå er jeg endelig hjemme fra Norway Cup ;) .. 2.plass i b-sluttspillet i 16 års klassen :S ikke så mye å skryte av, men jeg slapp bare inn 6 mål på 7 kamper :P Altså dette var 7'er fotball da B) Men vi fikk nå hvertfall løfta pokalen vi også :) Deilig B)

Stegaberg???

 

Jeg spiller på Vikersund/Haugfoss jnr. og vi slo Stegaberg 3-0. Vel, jeg var ikke med, riktignok. Men du sto ikke i mål for juniorlaget til Stegaberg?

Link to comment
Share on other sites

Vil si det var et velykka Lyngdalcup. Vi er et lag som ikke kan vinne noe stort. Starta de tre innledene kampene med tap, tap og atter tap (veldig vanskelig gruppe). Men når vi kom til 8dels finalen i B-sluttspillet, vant vi 6-0 mot Varegg Gul. Kvarten endte 1-0, positivt mot Lye og semien kl halv 10 i på morgenen mot Lura endte 3-2 til oss. Så vi var for aller første gang i en finale, som altså de eneste laget fra vår kubb som fikk noe pokal. Motstanderen var Varegg 1 som vi tapte for i puljespillet. De vant 9-1, og var et mye bedre lag enn oss som burde spilt i A-sluttspillet, men pga vår vanskelige gruppe med tre gode lag måtte ett til B-sluttspillet. Til tross for det galne resultatet i finalen er jeg fornøyd med egen og lagets innsats som klart å spille seg til en finale. Dette var mitt klart største høydepunkt så langt i karrieren ;)

Og vi vant hele turneringen i 14-årsklassen ;) 3-0 mot Hinna i finalen. Det var en vennegjeng og ikke et ordetlig lag dog! Men best av alt så slo vi det andre Lyngdalslaget (4.plass) i semien, som egentlig skulle være like gode som oss, 6-3 og jeg tok en Baptista med 4 mål (og 2 assist). Samtidig som vi slo Hana, som kom på 3.plass, 4-0. Så kan si det var litt enkelt :P

Link to comment
Share on other sites

Vil si det var et velykka Lyngdalcup. Vi er et lag som ikke kan vinne noe stort. Starta de tre innledene kampene med tap, tap og atter tap (veldig vanskelig gruppe). Men når vi kom til 8dels finalen i B-sluttspillet, vant vi 6-0 mot Varegg Gul. Kvarten endte 1-0, positivt mot Lye og semien kl halv 10 i på morgenen mot Lura endte 3-2 til oss. Så vi var for aller første gang i en finale, som altså de eneste laget fra vår kubb som fikk noe pokal. Motstanderen var Varegg 1 som vi tapte for i puljespillet. De vant 9-1, og var et mye bedre lag enn oss som burde spilt i A-sluttspillet, men pga vår vanskelige gruppe med tre gode lag måtte ett til B-sluttspillet. Til tross for det galne resultatet i finalen er jeg fornøyd med egen og lagets innsats som klart å spille seg til en finale. Dette var mitt klart største høydepunkt så langt i karrieren B)

Og vi vant hele turneringen i 14-årsklassen ;) 3-0 mot Hinna i finalen. Det var en vennegjeng og ikke et ordetlig lag dog! Men best av alt så slo vi det andre Lyngdalslaget (4.plass) i semien, som egentlig skulle være like gode som oss, 6-3 og jeg tok en Baptista med 4 mål (og 2 assist). Samtidig som vi slo Hana, som kom på 3.plass, 4-0. Så kan si det var litt enkelt ;)

Får gratulere, da B) Må si du/dere er heldige som har det FLOTTE anlegget, til tross for den ujeve gressbanen.

Link to comment
Share on other sites

Vil si det var et velykka Lyngdalcup. Vi er et lag som ikke kan vinne noe stort. Starta de tre innledene kampene med tap, tap og atter tap (veldig vanskelig gruppe). Men når vi kom til 8dels finalen i B-sluttspillet, vant vi 6-0 mot Varegg Gul. Kvarten endte 1-0, positivt mot Lye og semien kl halv 10 i på morgenen mot Lura endte 3-2 til oss. Så vi var for aller første gang i en finale, som altså de eneste laget fra vår kubb som fikk noe pokal. Motstanderen var Varegg 1 som vi tapte for i puljespillet. De vant 9-1, og var et mye bedre lag enn oss som burde spilt i A-sluttspillet, men pga vår vanskelige gruppe med tre gode lag måtte ett til B-sluttspillet. Til tross for det galne resultatet i finalen er jeg fornøyd med egen og lagets innsats som klart å spille seg til en finale. Dette var mitt klart største høydepunkt så langt i karrieren ;)

Og vi vant hele turneringen i 14-årsklassen ;) 3-0 mot Hinna i finalen. Det var en vennegjeng og ikke et ordetlig lag dog! Men best av alt så slo vi det andre Lyngdalslaget (4.plass) i semien, som egentlig skulle være like gode som oss, 6-3 og jeg tok en Baptista med 4 mål (og 2 assist). Samtidig som vi slo Hana, som kom på 3.plass, 4-0. Så kan si det var litt enkelt ;)

Får gratulere, da B) Må si du/dere er heldige som har det FLOTTE anlegget, til tross for den ujeve gressbanen.

Ja, hehe. Det der er en stor kontrast ;) Når vi først har det annlegget skjønner jeg enda ikke at det ikke går ann å fikse gresset B)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...