Imerslundinho Posted May 25, 2007 Report Share Posted May 25, 2007 ARSENAL - PARIS SAINT-GERMAIN 28 Juli kl. 17:15 TV-Kanaler: Sky Sports One Arsenal TV Online Streams: www.Myp2p.eu Forumets stream-tråd Dommer: Kommer Skade-info: Injury news Annet: Ute etter klipp fra kampen? Sjekk Arsenalclips. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted May 25, 2007 Report Share Posted May 25, 2007 en gøy turnering håper den går på tv Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted May 25, 2007 Report Share Posted May 25, 2007 Satt akkurat og tenkte på denne. Blir en flott oppladning til sesongstart. Gleder meg, men det er en stund til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted May 25, 2007 Report Share Posted May 25, 2007 Fint den cupen går når jeg er lånkt oppi gokk :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted May 25, 2007 Report Share Posted May 25, 2007 Artig med en sånn turnering,men usikker om den går på TV jeg og. Men har kan dere lese litt på: Arsenal.com,tror Arsenal vinner 3-1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted May 25, 2007 Report Share Posted May 25, 2007 kanskje vi får gjensyn med Henry og van Persie i denne kampen..Walcott derimot kan det ta litt lengre tid med.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted May 25, 2007 Report Share Posted May 25, 2007 Blir spennende å se hvilket lag vi stiller med i denne kampen. Kanskje det blir noen nye ansikter å se. Link to comment Share on other sites More sharing options...
clyde Posted May 25, 2007 Report Share Posted May 25, 2007 Synd ikke Ronaldinho fortsatt er der;) Håper han skal spille mot gamle lagkamerater hvertfall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afc Posted May 29, 2007 Report Share Posted May 29, 2007 Gleder meg til denne cupen. Litt spent på hvilke lag vi stiller med Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afc Posted May 30, 2007 Report Share Posted May 30, 2007 Kanskje Fabianski fra start? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted May 31, 2007 Report Share Posted May 31, 2007 Har billett til begge dagene. Blir vel kanskje ikke den samme stemningen som på en PL-kamp, men en kamp på Emirates blir vel "artig" uansett Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted June 1, 2007 Report Share Posted June 1, 2007 Har billett til begge dagene. Blir vel kanskje ikke den samme stemningen som på en PL-kamp, men en kamp på Emirates blir vel "artig" uansett Hvor fikk du tak i disse, og hvor mye osv? Billettene altså.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner14 Posted June 2, 2007 Report Share Posted June 2, 2007 Har billett til begge dagene. Blir vel kanskje ikke den samme stemningen som på en PL-kamp, men en kamp på Emirates blir vel "artig" uansett Hvor fikk du tak i disse, og hvor mye osv? Billettene altså.. Arsenal.com, billettene koster mellom £15 og £40 pr. dag(altså to kamper) avhengig av hvor du sitter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veginho Posted June 2, 2007 Report Share Posted June 2, 2007 Gleder meg til denne cupen. Litt spent på hvilket lag vi stiller med Dette : Lehmann Eboue-Toure-M.Richards-Clichy Ribery-Gilberto-Fabregas-Rosicky Torres-Henry Hadde vært sinnsykt digg Alvorlig, skulle disse kampene vises på norsk fjernsyn? Hadde vært digg det, fått sett litt på evt. forsterkninger og hvordan laget ellers fungerer. Hvis den sendes i England så skulle det vel være mulig å finne en stream. Vi kan ikke la noen andre ta med seg Emirates-trofeet hjem. Med den fine regelen at man får et poeng for hver scoring er det jo bare å bøtte innpå mot PSG, vi skal vel kunne klare å slå de ganske lett uansett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hetland Posted June 2, 2007 Report Share Posted June 2, 2007 Alle pre-season kampane blir vel sendt på Arsenal TV Online s0m vanlig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted June 2, 2007 Report Share Posted June 2, 2007 Har billett til begge dagene. Blir vel kanskje ikke den samme stemningen som på en PL-kamp, men en kamp på Emirates blir vel "artig" uansett Hvor fikk du tak i disse, og hvor mye osv? Billettene altså.. Arsenal.com, billettene koster mellom £15 og £40 pr. dag(altså to kamper) avhengig av hvor du sitter. Jepp, det var der eg kjøpte dei Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted June 2, 2007 Report Share Posted June 2, 2007 Har billett til begge dagene. Blir vel kanskje ikke den samme stemningen som på en PL-kamp, men en kamp på Emirates blir vel "artig" uansett Hvor fikk du tak i disse, og hvor mye osv? Billettene altså.. Arsenal.com, billettene koster mellom £15 og £40 pr. dag(altså to kamper) avhengig av hvor du sitter. Jepp, det var der eg kjøpte dei Takk til begge to! Skal høre med mor og far om dette kaaaan være aktuelt! Det hadde vært utrolig konge! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner14 Posted June 2, 2007 Report Share Posted June 2, 2007 Har billett til begge dagene. Blir vel kanskje ikke den samme stemningen som på en PL-kamp, men en kamp på Emirates blir vel "artig" uansett Hvor fikk du tak i disse, og hvor mye osv? Billettene altså.. Arsenal.com, billettene koster mellom £15 og £40 pr. dag(altså to kamper) avhengig av hvor du sitter. Jepp, det var der eg kjøpte dei Hvor på tribunen har du plasser? Jeg har plasser rett bak det ene målet på begge kampene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted June 3, 2007 Report Share Posted June 3, 2007 Ahh, da var kampbilletter innkassert og fly booket Fikk plass like ved siden av benken mot PSG og mot Inter ble det bak det ene målet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
torstein_kul@hotmail.com Posted June 15, 2007 Report Share Posted June 15, 2007 Trur jeg ser disse kampene forran dataen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afc Posted June 16, 2007 Report Share Posted June 16, 2007 La Nordtveit starte denne,d blir artig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.