Jump to content

24


taugooneren

Recommended Posts

Har sett alle sessongne utenom den som er på tv nå for den holder jeg på meg. Den er SYKT bra. Det er jo selfølgelig mulig å laste ned alle da, men da forsvinner litt av spenningen

Link to comment
Share on other sites

Sinnsykt bra serie, det sier jo litt når en såpass lang serie på 24episoder er laget hele seks ganger. Utrolis spennende for øyeblikket, jeg lurer på hvordan Jack skal komme seg vekk nå, alle som er så nærme en atombombe dør vel egentlig.

Link to comment
Share on other sites

24 ja, er jeg ikke så positiv på det, for meg blir det alt får urealistisk, men alikevell må jeg se på det ..

Link to comment
Share on other sites

Har sett alle sessongne utenom den som er på tv nå for den holder jeg på meg. Den er SYKT bra. Det er jo selfølgelig mulig å laste ned alle da, men da forsvinner litt av spenningen

Det er mye bedre å laste ned enn å se på TV. Ikke bare fordi man ligger veldig langt foran norsk TV, men hvis du laster ned er det fasktisk mulig å følge med, du kan se episodene når du har tid. Tilbake til topic: 24 er en helt utrolig kul serie, og at det har holdt konseptet så lenge er nesten enda mer utrolig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...