King Kolo Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 Vil bare ønske alle en riktig hyggelig 17. Mai. Håper at mange vil kjøpe is eller hva det nå måtte være, og kose seg på nasjonaldagen vår Jeg vet iallefall at jeg skal det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kizzan Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 GRATULERER MED DAGEN ALLE SAMMEN! Det skal bli masse is! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 Gratulerer til alle her inne på forumet!! :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 grattla til alle GOONER fans!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 håper denne blir bedre en den i fjor hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 Gratulerer med dagen alle sammen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 Sjuttonde maj! Uff, denne dagen har vært vond for meg de siste årene! Hvorfor det tru? Jeje, ha en fin dag alle GOONAHS! OH 2, OH 2 B! OH 2 B A: GOONAH! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 Gratulerer med dagen! Is skal det bli på alle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 Gratulerer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 Gratulerer med dagen alle sammen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toure5 Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 Gøy å være syk på denne dagen ass Link to comment Share on other sites More sharing options...
clyde Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 Gratulerer alle sammen:) på denne tiden i fjor gikk jeg vel i arsenal-tog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birger Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 Gratuelerer med dagen alle sammen! Noen som har tatt Is rekord? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 Gratuelerer med dagen alle sammen! Noen som har tatt Is rekord? det holdt med 1 for meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 Gratuelerer med dagen alle sammen! Noen som har tatt Is rekord? Har foreløpig spist 3 stykker Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 Gratuelerer med dagen alle sammen! Noen som har tatt Is rekord? Har foreløpig spist 3 stykker Bare en Men det blir nok fler.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir_k Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 Gratulerer med dagen alle Gunners fans! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas4 Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 Gratulerer Med Dagen Alle Folk På Forumet!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 Gratuelerer med dagen alle sammen! Noen som har tatt Is rekord? 12 pinup og en kroneis på meg til nå.. Rekord på 15... Skal nok ta et par til idag ja Gledelig 17. mai! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olé Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 Gratuelerer med dagen alle sammen! Noen som har tatt Is rekord? 12 pinup og en kroneis på meg til nå.. Rekord på 15... Skal nok ta et par til idag ja Gledelig 17. mai! 12 pin up!? Det blei bare 2 soft is på meg men kjem nok til å ete fleire og so Ska teste dei nye fotball skoa mine no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birger Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 Gratuelerer med dagen alle sammen! Noen som har tatt Is rekord? 12 pinup og en kroneis på meg til nå.. Rekord på 15... Skal nok ta et par til idag ja Gledelig 17. mai! 15!? Jaja, ligger et stykke unda der. Har bare spist to stykker i dag! Kan hende jeg tar en til senere! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afc Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 Hipp hipp hurra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afc Posted May 18, 2007 Report Share Posted May 18, 2007 Hva gjorde dere i går folkens?,jeg slappet av,gikk rundt i byen,så på noen tog Kjøpte en del iser ja.. Og litt uttover på dagen,dro jeg til noen venner og spiste,og slappet av. Deres dag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted May 18, 2007 Report Share Posted May 18, 2007 Hva gjorde dere i går folkens?,jeg slappet av,gikk rundt i byen,så på noen tog Kjøpte en del iser ja.. Og litt uttover på dagen,dro jeg til noen venner og spiste,og slappet av. Deres dag? Jeg gikk i tog,spiste bare en is Så var jeg i byen med noen venner,der etter spiste vi mat med noen andre venner hjemme Det ble en herlig 17.mai,været var topp... Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted May 18, 2007 Report Share Posted May 18, 2007 Jaja .. Då vil jeg informere dere om jeg har ENDELIG klart ny pers. i is spising den siste rekorden min var på 19 is Den tok jeg for 2 årsiden i fjor var jeg syk så da klarte jeg ikke å ta den, så ENDELIG i år knuste jeg til med å spise hele 23 is .. Dette var altså 10 pinup iser, 9 lollypop iser, 2 daim iser, 1 shoft shake og 1 sandwich Btw : Jeg satt vel en liten stund på do når jeg kom hjem etter det ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.