Jump to content

Gledelig 17.Mai


King Kolo

Recommended Posts

Gratuelerer med dagen alle sammen!

 

Noen som har tatt Is rekord?

 

12 pinup og en kroneis på meg til nå.. Rekord på 15... :P Skal nok ta et par til idag ja ;)

 

Gledelig 17. mai!

 

 

12 pin up!? :blink: Det blei bare 2 soft is på meg ;) men kjem nok til å ete fleire ;) og so Ska teste dei nye fotball skoa mine no :P

Link to comment
Share on other sites

Gratuelerer med dagen alle sammen!

 

Noen som har tatt Is rekord?

 

12 pinup og en kroneis på meg til nå.. Rekord på 15... :blink: Skal nok ta et par til idag ja :P

 

Gledelig 17. mai!

15!? Jaja, ligger et stykke unda der. Har bare spist to stykker i dag! Kan hende jeg tar en til senere!

Link to comment
Share on other sites

Hva gjorde dere i går folkens?,jeg slappet av,gikk rundt i byen,så på noen tog :P

Kjøpte en del iser ja..

Og litt uttover på dagen,dro jeg til noen venner og spiste,og slappet av. :rolleyes:

 

Deres dag?

 

Jeg gikk i tog,spiste bare en is :D

Så var jeg i byen med noen venner,der etter spiste vi mat med noen andre venner hjemme :P

 

Det ble en herlig 17.mai,været var topp...

Link to comment
Share on other sites

Jaja .. Då vil jeg informere dere om jeg har ENDELIG klart ny pers. i is spising :D den siste rekorden min var på 19 is :P Den tok jeg for 2 årsiden i fjor var jeg syk så da klarte jeg ikke å ta den, så ENDELIG i år knuste jeg til med å spise hele 23 is .. Dette var altså 10 pinup iser, 9 lollypop iser, 2 daim iser, 1 shoft shake og 1 sandwich :P

 

Btw : Jeg satt vel en liten stund på do når jeg kom hjem etter det ja :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...