Jump to content

Champions League Finalen 2007


hermz

Recommended Posts

Liverpool-Milan

 

Ny Champions League finale,uten vårt kjære Arsenal... :)

Men spennende blir det sikkert.

Litt om kampen:

Nå er det alså duket for en forykende finalekveld i Athen 23.mai.

Det er to lag som møttes i finalen for 2 år siden, da ble utfallet 3-3 og straffekonk.

Den vant Liverpool. Nå tror jeg på Milan seier,selv om jeg ikke bryr meg alt for mye!

 

Logo%20Champions%20League.jpg

Diskuter!

Link to comment
Share on other sites

Hvis Milan lever en like god kamp som mot United, blir det spennende å se om forsvaret til Liverpool klarer å stå i mot. En CL finale er en begivenhet som man alltid ser frem til, uansett lag!

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg voldsomt til denne finalen jeg og!

Blir jo to fantastiske finaler med Manu-Chelsea i FA-cupen den 19. og denne den 23.

 

Håper på seier til Milan her, spiller flott fotball og Kaka er jo en spiller en bare må ha sans for.

Link to comment
Share on other sites

Liverpool og Milan får bare 17 000 billetter hver, og kun 16 av dem er til funksjonshemmede. Det er for dårlig...

Enig! Hvorfor ikke ta noe mesterverk som i fjord? Stade de France tar jo 80.000!

Wembley kunn jo vært et altarnativ.....

Link to comment
Share on other sites

Denna kampen vinner milan 3-1... mål av: kakà2, seedorf og gerrard for lfc... gleder meg mad til å se milan vinne, og mulig nevne det for lfc supportere på skolen dagen etter :P

Link to comment
Share on other sites

Blir nokk en herlig aften ! Bryr meg ikke om hvem som vinner, men vil at Milan skal vinne da pga. litt flere pool fans som kommer til å leve med den helt til Arsenal går av me Cl trofeet, som kansje kan ta litt tid :|

Link to comment
Share on other sites

Liverpool og Milan får bare 17 000 billetter hver, og kun 16 av dem er til funksjonshemmede. Det er for dårlig...

Enig! Hvorfor ikke ta noe mesterverk som i fjord? Stade de France tar jo 80.000!

Wembley kunn jo vært et altarnativ.....

 

Ja,det er bare tull.

Hvorfor ikke ta Stade de France? som du sa Taugooneren :P

Link to comment
Share on other sites

Liverpool og Milan får bare 17 000 billetter hver, og kun 16 av dem er til funksjonshemmede. Det er for dårlig...

Enig! Hvorfor ikke ta noe mesterverk som i fjord? Stade de France tar jo 80.000!

Wembley kunn jo vært et altarnativ.....

 

Ja,det er bare tull.

Hvorfor ikke ta Stade de France? som du sa Taugooneren :P

 

Eller Nou Camp... er jo Europas største!

Wembley vil jeg tro er uaktuell på grunn av at den ligger i hjemlandet til Liverpool. Ikke vet jeg, men jeg antar det.

 

Anyways... gleder meg svært mye til denne kampen!

Heier såklart på AC Milan.. men det er ikke på grunn av at Liverpool er motstanderen.. Jeg har nemlig hatt sansen for AC Milan ganske lenge. Spillere som Seedorf, Kakà, Pirlo osv bare man beundre hvis man elsker fotball. Og når de knuser Man Utd 3-0 så blir det ikke akkurat verre.

Link to comment
Share on other sites

Men finalebanen blir jo valgt før Champions League sesongen starter.... Sånn som i fjordårets var det jo Stade de France, altså i hjemlandet til Lyon og faktisk hjemmebanen til Lille om jeg ikke tar totalt feil.

Jeg tror neppe det hadde blitt noen endringer om enten Lille eller Lyon skulle komt til finalen i fjor.

Link to comment
Share on other sites

Håper på en ny forrykende finale. Tror Milan vinner, men Liverpool sin innsats i Cl skal ikke undervurderes. Håper på en skikkelig kamp siden dette er siste gang på noen måneder med ordentlig fotball nå som Engelsk, spansk(snart) og italiensk fotball er over, samt cl.

 

Umulig å forutsi resultatet

Link to comment
Share on other sites

Milan bør være favoritt, men jeg er ikke så sikker på at Milan vil få det så lett som mange tror. Liverpool-maskinen har gang på gang vist at dette er riktig type kamper for laget. De har en enorm arbeidsmoral i laget og gir 110% i innsats.

 

Tror det fort kan gå mot ekstraomganger.

 

Gleder meg til kampen!

Link to comment
Share on other sites

Tipper Milan vinner 2-1 i kveld.

 

Syns også de fortjener å vinne denne gangen også. Mener de var best for 2 år siden, men bare stoppet av et Liverpool med flaks og seier på straffekonk., noe som bingo deluxe.

Link to comment
Share on other sites

Håper så inderlig at den destruktive fotballen til Liverpool ikke vinner i dag..Milan MÅ vinne denne :)

Har faktisk tippet at Milan vinner med to mål eller mere, men kan jo være at jeg tipper det fordi jeg håper at det skjer..

Link to comment
Share on other sites

Denne må og skal AC vinne! Dette kommer til og bli fest-fotball i kveld fra Milans side! For bare ikke håpe at Liverpool vinner med gørrkjedelig fotball! Da slår jeg heller over på LOST!! Men det er jo mulig at Liverpool ikke skal undervurderes og kommer til og gi skikkelig motstand idag!

 

3-1 til AC Milan! :)

Link to comment
Share on other sites

Håper så utrolig inderlig at Milan drar dette i land.. jeg gleder meg utrolig nå!

 

Tror Milan vinner, men Liverpool kan fort overraske, og gå ut og spille strålende fotball fra starten. Tror Milan venter at de skal legge seg bakpå og prøve å score på en contring elns, så hvis Liverpool lukter dette, kan de fort endre taktikk og prøve å kjøre over AC Milan fra starten.

 

Men jeg får bare si lykke til til begge lag [for å være sportslig] men jeg håper absolutt at seieren går til AC Milan.

Link to comment
Share on other sites

1-0 Inzaghi

 

Pirlo sitt frispark går via Inzaghi!

 

JESS! :)

 

Egentlig litt ufjortjent. Liverpool har hatt størst sjanser, har hatt mest ballen osv.. Alle vet hva Pool kan gjøre når de ligger under i en CL-finale, så ingenting er avgjort ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...