Afc Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 1-0 Inzaghi Pirlo sitt frispark går via Inzaghi! JESS! Egentlig litt ufjortjent. Liverpool har hatt størst sjanser, har hatt mest ballen osv.. Alle vet hva Pool kan gjøre når de ligger under i en CL-finale, så ingenting er avgjort Var d ikke Kaka' som tok frispark så traff den Pirlo? Nei å nei,nå leste jeg feil,og surra no voldsomt her,bare og beklage,hva tenkte jeg på,du hadde rett Moen,sry . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veginho Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 1-0 Inzaghi Pirlo sitt frispark går via Inzaghi! JESS! Egentlig litt ufjortjent. Liverpool har hatt størst sjanser, har hatt mest ballen osv.. Alle vet hva Pool kan gjøre når de ligger under i en CL-finale, så ingenting er avgjort Var d ikke Kaka' som tok frispark så traff den Pirlo? Nei å nei,nå leste jeg feil,og surra no voldsomt her,bare og beklage,hva tenkte jeg på,du hadde rett Moen,sry . Nei, Moen har helt rett. Egentlig en bra omgang av Liverpool og de fortjente å gå til pause med 0-0. Klønete av Alonso å gi vekk frisparket men målet er likevel lovlig heldig. Personlig ser jeg ikke hvilke kvaliteter Zenden har som gjør han og Riise til et bedre alternativ på venstresiden enn Figuroa-Riise, Riise-Kewell eller Riise-Gonzales. Blir spennende å se hva Rafa gjør med laget i pausen. Etter min mening bør han allerede nå legge om til to rene spisser med dette laget. Reina Finnan-Caragher-Agger-Riise Pennant-Mascerano-Kewell Gerrard Kuyt-Crouch Tviler på at Rafa gjør to endringer såpass tidlig men min mening er i alle fall at skal han la noen fra benken prøve å gjøre en forskjell bør de få en halvtime. Italienerne er sleipe som bare f*** og vil nok prøve å kontrollere seieren inn. Da må Liverpool angripe med mye folk og Kaka vil få gode kontringsmuligheter. edit: Skal selvølgelig være Aurelio ikke Figuroa som kunne dannet en fryktinngytende venstreside for Liverpool. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 Go Milan!!!! konge at dem leder, selvom jeg kan være enig i at det burde vært 0-0 til pause Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veginho Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 Har Rafa lest innlegget mitt eller? Neida, det var et naturlig bytte. Kewell vil nok skape mer trykk på venstre og Liverpool vil ta mer og mer over kampen, men så var det de kontringene til Milan(Kaka) da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 2-0! Igjen Inzaghi! Denne gang lurer han offside-fella og runder Reina og sentrer inn i det åpne målet! Da var kampen punktert! EDIT: 2-1 Kuyt! 5 minutter igjen med spenning! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 Og deilig er det!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afc Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 Milaen vant CL 2007.. Arsenal vinner neste år Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veginho Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 Hvorfor er Inzaghi syeikr forbanna på noen menn i dress minutter etter at han har vunnet verdens gjeveste klubbturnering for laget sitt? Burde jo være en sabla god grunn. En større glede har man vel sjelden. Jeg tror nok ekstraomganger og videre spenning hadde vært mest rettferdig men når Rafa er så forbanna negativt innstilt fortjener han ikke annet. Utrolig at Han ventet en halvtime ut i andreomgang før han la om til å spille mer offensivt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 fikk falske biletter sier de to som måtte kjøpe svartebørsbilletter til 8000 kr...eg kjenner Magnussen godt siden vi har spilt fotball sammen, og eg synes det er helt hårreisende av reisearrangøren som de kjøpte biletter av var falske..håper de får pengene sine tilbake iallefall med moms Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 Paolo Maldini, Serie A-debut i 1985 - og vinner av Champions League i 2007. Hans femte Europacup-tittel. En sann legende! Link to comment Share on other sites More sharing options...
clyde Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 fan så surt det målet til kuyt..kunne vunnet 750kr der men ellers knall at milan vant, selv om liverpool spilte ganske bra så syns jeg de har kommet til finalen på en kjedelig og taktisk måte.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 Liverpool fikk smake sin egen medisin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veginho Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 Vi kan vel ikke si at å slå ut Barca med å slå dem borte, for så å gruse PSV med 4-0 totalt og 3-0 borte for så å beseire Chelsea i kamper som ikke blir kjempeunderholdende fordi begge lag er ekstremt redd for å få bortemål i mot seg er kjedelig. Bortemålsregelen gjør forøvrig at lagene verken er offensive på hjemme eller bortebane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted May 24, 2007 Report Share Posted May 24, 2007 Liverpool fikk smake sin egen medisin. Helt klart! Resultatet er som forventet, men Liverpool spilte til tider mye bedre enn Milan. Sist lagene møttes var Milan det beste laget. Sånn sett var det vel rettferdig at de vant denne gangen. Positivt at vi får han John Arne ned på jorda. Tør ikke å tenke på konsekvensene om han hadde vunnet CL for andre gang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted May 24, 2007 Author Report Share Posted May 24, 2007 Nydelig med Milan seier! Inzaghi var bare konge,han rundlurte både keeper og forsvar Og som du sa Charlie,så var det godt og få John Arne Riiise ned på jorden. Fryktelig kjepphøy før finalen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted May 24, 2007 Report Share Posted May 24, 2007 John Arne Riise får man desverre aldri ned på jorda... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted May 24, 2007 Report Share Posted May 24, 2007 Tipper Milan vinner 2-1 i kveld. Syns også de fortjener å vinne denne gangen også. Mener de var best for 2 år siden, men bare stoppet av et Liverpool med flaks og seier på straffekonk., noe som bingo deluxe. godt tippet Link to comment Share on other sites More sharing options...
ramsrud Posted May 24, 2007 Report Share Posted May 24, 2007 Håper så inderlig at den destruktive fotballen til Liverpool ikke vinner i dag..Milan MÅ vinne denne Har faktisk tippet at Milan vinner med to mål eller mere, men kan jo være at jeg tipper det fordi jeg håper at det skjer.. Var det noen som spilte destruktivt i går, så var det vel Milan. Med hele tiden 8-9 menn på egen halvdel blir det vansklig å angripe og enda verre for Liverpool å komme frem. Uansett; det beste laget vant! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kizzan Posted May 24, 2007 Report Share Posted May 24, 2007 SKANDALE! uff... vet ikke helt hva jeg skal si Link to comment Share on other sites More sharing options...
clyde Posted May 24, 2007 Report Share Posted May 24, 2007 Håper så inderlig at den destruktive fotballen til Liverpool ikke vinner i dag..Milan MÅ vinne denne Har faktisk tippet at Milan vinner med to mål eller mere, men kan jo være at jeg tipper det fordi jeg håper at det skjer.. Var det noen som spilte destruktivt i går, så var det vel Milan. Med hele tiden 8-9 menn på egen halvdel blir det vansklig å angripe og enda verre for Liverpool å komme frem. Uansett; det beste laget vant! Det der sa jeg vell før kampen da engangstilfelle vil jeg si, ikke mange som trodde at kampen skulle bli slik? og da tenker jeg ikke på resultatet.. men selv om liverpool lå under så var det ikke mye sjangser å se.. egentlig en ganske kjedelig finale, men artig å se på fordi det er så mye på spill og sinnsyk stemning var det bare meg, eller hva kuyt i offside på målet? syns hvertfall det var veldig rart at det ikke ble diskutert en gang..men så var vell Drillo ganske stor fan av liverpool "JAAAaaaAaAaaaaAA JADDAAAAaaaaAA".. ellers må jeg si meg imponert over Mascherano og Alonso, spesielt Macherano.. Maldini BB? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atald Posted May 24, 2007 Report Share Posted May 24, 2007 04/05 Liverpool - Milan - Liverpool vant 05/06 Arsenal - Barcelona - Barcelona vant 06/07 Liverpool - Milan - Milan vinner 07/08 Arsenal - Barcelona - Arsenal vinner Denne lever i beste velgående ennå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted May 24, 2007 Author Report Share Posted May 24, 2007 04/05 Liverpool - Milan - Liverpool vant 05/06 Arsenal - Barcelona - Barcelona vant 06/07 Liverpool - Milan - Milan vinner 07/08 Arsenal - Barcelona - Arsenal vinner Denne lever i beste velgående ennå. Ja,har trua jeg Arsenal vinner neste år... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afc Posted June 22, 2007 Report Share Posted June 22, 2007 04/05 Liverpool - Milan - Liverpool vant 05/06 Arsenal - Barcelona - Barcelona vant 06/07 Liverpool - Milan - Milan vinner 07/08 Arsenal - Barcelona - Arsenal vinner Denne lever i beste velgående ennå. Ja,har trua jeg Arsenal vinner neste år... Jeg henger meg på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.