Jump to content

Joey Barton- Kanskje en spiller vi kunne trengt???


King Kolo

Recommended Posts

Joey Barton er på vei bort fra City, melder engelske medier.

Han skal være uønsket i klubben etter slåsskampen med Dabo.

Kunne han vært noe for Arsenal, Gilberto begynner jo også å dra på årene...

Jeg synes Wenger burde prøvd å få han.

Jeg vet han er en bråkmaker , men jeg tror Wenger er den perfekte mannen til å få orden på gutten :)

Link to comment
Share on other sites

Barton er en spillerj eg alltid har hatt sansen for. Han har en herlig skuddfot og er duellsterk. Men han sliter litt med psyken sin. Heldigvis har vi Wenger som er flink på sånt. Når han har klart å roe ned van Persie, skal han nok klare å gjøre det med Barton også. Men jeg lurer på hvor dyr han blir. Han er engelsk, og vi vet alle at de alltid blir overpriset. På en annen side har vi unge fremadstormende midtbanespillere som Diaby og Denilson. I tilegg kan Mozart steppe inn i midten. Det er en ving som bør være førsteprioritering, og eventuelt ny stopper hvis Gallas forsvinner

Link to comment
Share on other sites

Barton er en spillerj eg alltid har hatt sansen for. Han har en herlig skuddfot og er duellsterk. Men han sliter litt med psyken sin. Heldigvis har vi Wenger som er flink på sånt. Når han har klart å roe ned van Persie, skal han nok klare å gjøre det med Barton også. Men jeg lurer på hvor dyr han blir. Han er engelsk, og vi vet alle at de alltid blir overpriset. På en annen side har vi unge fremadstormende midtbanespillere som Diaby og Denilson. I tilegg kan Mozart steppe inn i midten. Det er en ving som bør være førsteprioritering, og eventuelt ny stopper hvis Gallas forsvinner

 

 

Men jeg føler at de du nevnte nå sliter litt med mentaliteten i nærkamper. :) Barton har en erke engelsk innstilling i hver eneste duell han involverer seg i!! :D

Link to comment
Share on other sites

Det er heldigvis langt mer sansynlig at Barton havner i fengsel enn på Emirates.

 

Kan du kanskje gi noen grunner til at du ikke vil ha han i Arsenal...

Utenom slåsskampen med Dabo da!!

Trur du det er bare slåsskampen med Dabo han har skapt trøbbel med? Han er den verste bråkmakeren i PL om dagen og ikke faen om vi trenger han.

 

What a waste of talent!

Link to comment
Share on other sites

Eg ville gjerne hatt Barton ja, men da må han slutte å oppføre seg som en idiot..vi husker jo hva som skjedde med Pennant, selv om det var en annen sak.

Link to comment
Share on other sites

Nei, takk .. Vi begynner å få en rutine i midten nå så hvorfor kjøpe spillere bare fordi de er til salgs ? + Han er en bråkmaker '!!

Link to comment
Share on other sites

Det er heldigvis langt mer sansynlig at Barton havner i fengsel enn på Emirates.

 

Kan du kanskje gi noen grunner til at du ikke vil ha han i Arsenal...

Utenom slåsskampen med Dabo da!!

 

Hvis det bare var så vel at det "kun" var dette som var problemet. Mannen er ute av kontroll, det mangler noen sperrer eller noe. Greit at han er en buldog på banen og at han er fremtredende på City, men han er ikke mer uunverlig for dem heller enn at han trolig får en kald fot i ræva. Han er en Ben Thatcher, en helt ordinær fotballspiller som lett kan forveksles med en god fotballspiller fordi hans engasjement er iøynefallende.

 

Thanks, but no thanks. It takes more to play for the Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Nei nei og nei. Barton er ikke mannen vi trenger. Han er riktignok god og engelsk, men jeg mener at han ikke er bedre enn de vi allerede har på den plassen pluss at han er en idiot. Nei,tror ikke Barton er spilleren vi trenger..

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet heller ikke om jeg vil ha han i Arsenal, selv om det kanskje kan virke sånn på topicen.

Han er, som dere nevner, en urokråke B)

Jeg ville bare se om det var noen som kanskje ville ha han til klubben B)

Han passer vel ikke inn i Arsenal sitt spill heller så... ;)

Det blir litt mye spark og løp med han noen ganger...

Syns jeg ser blikket til Henry for meg :xxx:

Link to comment
Share on other sites

Vil ikke ha han til klubben, om han så er den mest engelske engelskmann som fins... syns ikke det er så sinnsykt viktig at en engelsk klubb skal ha så mange engelskmenn, for det som teller er vel fotballen dem spiller, og ikke nasjonaliteten??? :P som min gode venn og bruker på forumet afc14 sa: kunne godt hatt 11 togolesere så lenge dem spiller bra fotball... vil IKKE ha barton til klubben

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hva vet du om det? Det er nok mye som foregår på bakrommet, og ikke bare i pressen.

Vet ikke akkurat det,men hvis du ser i forhold til Alex Ferguson, så har jo han vært mer på offensiven.

Har bare så veldig lyst på et på profilerte spillere til klubben :blink:

Link to comment
Share on other sites

Chelsea gjorde det ifjor. De kjøpte Boulahrouz (eller hvordan det skrives), Ballack og Sheva....

Behøver ikke være profilerte for å slå til, noe Chelsea beviste så det holdt.

Hvis navn er alt som skal til for å vinne ligaen, nei da blir det for lett altså. Arsenal har heller ikke råd til å kjøpe Flamini-kopier til 200 millioner.

Link to comment
Share on other sites

Barton til Newcastle ja. Lykke til sier jeg bare, men Big Sam er jo kjent for å kjøpe spillere som har falt på kant i sine respektive klubber, så det var vel ikke noen stor bombe egentlig.

 

Kan jo være at han klarer å slå seg til ro i Newcastle og det burde han jo hvis han skal kunne klare å holde karrieren sin under kontroll. Glad han ikke havner hos oss i hvertfall ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...