Jump to content

Rocky


Rocky

Recommended Posts

I dag er det 4 år siden vår kjære Rocky døde. Stor synd ettersom gutten var et stort menneske og ikke minst en stor fotballspiller med et STORT Arsenalhjerte. La oss få flere spillere som han.

Husker enda den første kampen etter hans død hvor samtlige spillere (til og med de som ikke kjente han) spilte med klump i halsen og hvor stemningen var merkelig. Fotball var ikke alt i en sådan stund.

Link to comment
Share on other sites

David Rocastle var en spiller jeg virkelig beundret! Genial fotballspiller og en sympatisk person.

 

Har mange gode minner av Rocastle. Han var en av de store stjernene på et Arsenal-lag i fremgang under George Graham.

 

Ta frem de gamle sesongkassettene på VHS. På den måten kan man mimre over David Rocastle.

 

Fikk for øvrig mitt første slag i trynet som supporter den dagen Rocastle ble solgt til Leeds i 92. Det var en real nedtur der og da.

Link to comment
Share on other sites

I dag er det 4 år siden vår kjære Rocky døde. Stor synd ettersom gutten var et stort menneske og ikke minst en stor fotballspiller med et STORT Arsenalhjerte. La oss få flere spillere som han.

Husker enda den første kampen etter hans død hvor samtlige spillere (til og med de som ikke kjente han) spilte med klump i halsen og hvor stemningen var merkelig. Fotball var ikke alt i en sådan stund.

4465[/snapback]

 

Du var en ener, blant mange enere. Du var noe unikt. Jeg husker en kamp mot Plymouth i FA cupen i 1986, tror jeg det var. Plymouth fansen hadde hele Clock End. Og gav mye lyd fra seg. Deriblant rasiste utrop. The North Bank svarte med; "you`re so uncool, you`re so uncool"!!!! Det gliset David Rocastle gav The North Bank, ser jeg fremdeles levende for meg. Et unikt bånd var formet der og da! Det var stort! Det var Arsenal og Highbury på sitt beste! Gud jeg er glad jeg holder med en multikulturell som Arsenal!

 

Jeg er stolt over å ha møtt deg. Du var som alltid den sympatiske karen fra Sør-London, den gangen vi pratet sammen i Narvik. Den gangen du og Mickey Thomas var på damejakt! <_<

 

Fremdeles synges "Rocky, Rocky, Rocky, Rocky Rocastle" både på Highbury, og når vi spiller på utebane. Du vil for alltid være i våre hjerter, Rocky! Rest in peace, gladgutten vår!

Link to comment
Share on other sites

Rocky var min aller første favoritt i Arsenal, og var i mine øyne en gudbenådet spiller. Desverre var Graham mer opptatt av forsvar, og fant ikke plass til en offensiv spiller av Rocastle's kaliber, og din Arsenalkarriere ble ikke så lang som den kunne blitt. Jeg er ganske overbevist om at Rocky hadde blitt i Arsenal hele karrieren, hvis han kunne ha valgt selv.

 

Den dagen jeg fikk vite at han hadde tapt kampen mot kreften, måtte jeg bare felle noen tårer. Og på en slik dag som dette, går mine tanker til hans familie, som fikk han frarøvet så alt for tidlig.

 

Du var noe helt spesielt Rocky, og du vil alltid bli husket. RIP Rocky

Link to comment
Share on other sites

Rocastle var en fantastisk spiller og en spiller som jeg

virkelig hadde sansen for.

Tror også at Rocastle hadde blitt i Arsenal hadde han f.eks

hatt en mer offensiv manager alla Wenger.

 

Det var trist når jeg fikk vite Rocky var død.

 

RIP for en fantastisk fin spiller.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...