Jump to content

London turer!


Evy

Hvor mange ganger har du vært i London?  

52 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hei,vil gjøre en liten undersøkelse på hvor mange ganger du har vært i London,jeg har selv aldri vært der,men jeg ønsker det veldig...

Hvem tur var best for DEG?

Link to comment
Share on other sites

Har vell vært i london en gang ja :/ Det var mot middels i fjor jada vi vant 7-0 :o:D

Link to comment
Share on other sites

Alt for mange ganger. Hadde vært multimillionær hadde det ikke vært for alle turene over til koksholmen. :o

Hvilken som var best? Hmmm, det må være en av de gangene hvor vi vant et trofe. Og det har jo blitt noen av de, da. Kanskje Everton kampen i 1998, da vi for første gang siden 1953 avgjorde ligaen på egen grunn. Det var stort. Ellers så var jo påsken 1976 stor. 12 dager, 11 kamper, hvorav 9 A-kamper og 2 B-kamper, joda det var en ok påske. :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Alt for mange ganger. Hadde vært multimillionær hadde det ikke vært for alle turene over til koksholmen. :ph34r:

Hvilken som var best? Hmmm, det må være en av de gangene hvor vi vant et trofe. Og det har jo blitt noen av de, da. Kanskje Everton kampen i 1998, da vi for første gang siden 1953 avgjorde ligaen på egen grunn. Det var stort. Ellers så var jo påsken 1976 stor. 12 dager, 11 kamper, hvorav 9 A-kamper og 2 B-kamper, joda det var en ok påske. :P

 

Steike, synd man ikke kan få til sånne turer i dag.

Og hva er vel penger verdt, hvis man ikke kan bruke det på no? :o

Selv er jeg over 2-3 ganger i året og elsker byen, menneskene og ikke minst laget. Noe av det største var siste på Highbury og første på Ashburton.. to forskjellige verdenes.. like moro!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vært der en gang og det var i fjor da vi spilte mot Scum på Highbury :D

 

Det endte 1-1, men allikevel en opplevelse for livet ;)

 

Ja, den husker jeg så godt jeg så ;)

Litt av en kamp.

Viktig Henry scoring i slutt minuttene.

Link to comment
Share on other sites

Har vært på Highbury 13 ganger og Emirates stadium 1 gang

Var London i helga, fikk med meg 1st tapet til Arsenal på Emirates stadium og skal ikke dit mere pga da kan jeg riskere å ødelegge taps rekka mi på Emirates stadium :D

Link to comment
Share on other sites

Vært tre ganger på tre år:

 

Sheffield United, FA-cup 2004/05: 1-1, straffe til Sheff U på overtid med hands av Senderos + rødt kort til Bergkamp + Wenger sparte alle stjernespillerne uten om Reyes, Cesc, Dennis og Pires= møkkakamp

PS! målscorer for Arsenal: Pires.

 

Portsmouth, PL 2005/06: 4-0 til pause som også var sluttres. scoring 2xHenry, Reyes og Bergkamp.

 

PSV, CL 2006/07: ...............................................................................................desverre :D

Link to comment
Share on other sites

Har vært på Arsenal kamp 2 ganger.

 

Første gangen var i November 2005, da vi møtte Sunderland hjemme på Highbury (Min første og siste tur til THOF btw). 3-1 ble sluttresulatet; 1 scoring av RvP og 2 scoringer av Kong TH14 :D En uforglemmelig tur i seg selv, da kampen også ble perfekt. Hotellet vi bodde på var fint og med god service i tillegg. Det var også et marked i nærheten, samt en sportsbutikk, så da måtte jeg kjøpe nye Nike fotballsko til 300,-. Meget billig! Møtte forresten også Thomas Myhre på flyet hjem.

 

Min andre tur var i oktober 2006. Det var Everton som sto på motsatt banehavldel på Emirates denne gangen. 1-1 sto det på poengtavla da dommeren blåste av kampen, et skuffende resultat, men fortsatt en flott tur. En herlig følelse å høre stadionen "eksplodere" rundt deg når det blir mål, denne gangen av RvP på et vakkert frispark. Satt forresten like bak målet da han hamret ballen inn. ;) Uheldigvis scoret også Cahill på det samme målet i omgangen før. Hotellet var dog ikke av ypperste klasse. Et relativt gammelt hotell, men nokså "hjemmekoselig" for det.

 

Alt i alt to flotte turer som aldri vil bli glemt. Håper å kunne reise over oftere. Ikke at jeg har så mye penger å rutte med siden jeg går på vgs, men det er jo mulig å spare litt ;)

Link to comment
Share on other sites

Skal dit om 17 dager. Det blir min første tur til Emirates, Arsenal-Fulham.

 

Fra før av har jeg kun vært i London en gang. Det var i fjor for 1 år og ca en uke siden da Arsenal møtte Aston Villa på Highbury. Var veldig heldig med kampen, endte hele 5-0. Adebayor headet oss i ledelsen, for Henry lobbet inn 2-0 til pause. Like etter pause scoret Henry det fineste målet jeg har sett, før RvP og Diaby gjorde Villa til latter.

 

Kan også lagoppstillinga i hue:

Lehmann

Eboue (Djourou) - Senderos - Kolo - Flamini

Pires - Cesc (Diaby) - Gilberto - Reyes

Henry (RvP) - Ade

Link to comment
Share on other sites

To ganger har jeg vært i London for å overvære mine helter!

Debuten kom på Highbury i en av de siste kampene som noen gang ble spilt der: 5-0 mot Villa, samme kampen som Korslundinho. Fantastisk kamp! For en oppevelse!

 

Det var viktig for meg å få med meg Highbury og Bergkamp, det var derfor etter altfor mange års planlegging i aller siste liten at jeg fikk æren av å være i protokollen til ærverdige Highbury.

Mange tenker sikkert nå at jeg ikke fikk med meg Dennis. Som dere ser av lagoppstillingen som Korslundinho korrekt har dokumentert så figurierte det ingen Dennis denne vakre april-dagen.

Solid skår i gleden...

 

MEN, sommeren kom og jeg fikk mirakuløst tak i 4 billetter til åpningskampen på Emirates Stadium. :blink:

Som dere vet så ble denne kampen dedikert til min store helt BERGKAMP, og nå kunne ingenting gå galt.

I tillegg til å få være med å vinke farvel til helten, fikk jeg også se spillere jeg aldri trodde jeg skulle få se live: Vieira, Wright, Seaman, Overmars o.s.v. Det er heller ikke mange tjueåringer som kan si at de har sett Johann Cruyff live, men det har JEG! :blink:

Kremen på kaka var at dette var første kampen på Emirates Stadium! Alltid morsomt å fortelle til fellow-gooners at jeg var på åpningskampen, alle blir like nysjerrig, og jeg forteller gledelig! :D Billetten henger fint rammet inn på veggen. Gleder til å vise den til de neste generasjoner!

 

Ettersom jeg nå befinner meg i militæret så er det vanskelig å få reist, men håper det ikke blir lenge til neste gang, for ingenting slår å se Arsenal live! ;)

Link to comment
Share on other sites

Har vært på Highbury 13 ganger og Emirates stadium 1 gang

Var London i helga, fikk med meg 1st tapet til Arsenal på Emirates stadium og skal ikke dit mere pga da kan jeg riskere å ødelegge taps rekka mi på Emirates stadium :blink:

 

Var på første londontur i helga, og fikk også med meg 1ste tapet. Var ein opplevelse likevel, og på vei bort fra stadion etter matchen, med ganske labert humør, kommer Martin Keown gående fra en sidegate. Gikk sammen med noen engelskmenn, og de begynte å snakke med han. Han var hyggelig, og snakka litt før han tok oss i hånda, og gikk videre. Det hjalp bra på humøret, og ble enda bedre da puben eksploderte i latter ved Rio Ferdinans fantastiske selvmål senere på kvelden.

Link to comment
Share on other sites

Vært i London 2 ganger før.. Den første var da jeg var 7-8 år, og da var jeg ikke like interessert i Arsenal som nå, så da ble det ikke kamp. Jeg var der også for to år siden, men da hadde Arsenal borte-kamp (pappa hadde fått feil informasjon når kampen skulle spilles). Da så vi heller Crystal Palace-Birmingham som ente 2-0 etter scoringer på straffe av Alan Johnson. Neste sesong blir det Arsenal! (Endelig)

Link to comment
Share on other sites

Har vært på Highbury 13 ganger og Emirates stadium 1 gang

Var London i helga, fikk med meg 1st tapet til Arsenal på Emirates stadium og skal ikke dit mere pga da kan jeg riskere å ødelegge taps rekka mi på Emirates stadium :'(

 

Var på første londontur i helga, og fikk også med meg 1ste tapet. Var ein opplevelse likevel, og på vei bort fra stadion etter matchen, med ganske labert humør, kommer Martin Keown gående fra en sidegate. Gikk sammen med noen engelskmenn, og de begynte å snakke med han. Han var hyggelig, og snakka litt før han tok oss i hånda, og gikk videre. Det hjalp bra på humøret, og ble enda bedre da puben eksploderte i latter ved Rio Ferdinans fantastiske selvmål senere på kvelden.

 

 

Spurte du han ikke om det var på tide å få skikk på forsvaret vårt? hehe :'(

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal dra 13. mars(fredag den 13.)

 

Men du 13.April,imorgen det er Fredag den .13.

Skal se Arsenal slå Bolton ;)

Skal du på den kampen du også L.Fantastico?

 

 

 

God tur ! Å får nå inderlig håpe på at Arsenal vinner nå, ellers ligger vi jo på delt 5.plass det er litt flaut !

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...