Jump to content

ronaldinho


fredman

Recommended Posts

så på på en link på http://www.newsnow.co.uk at ronaldinho var keen på å spille sammen med gilberto og andre brasilianere på arsenal.. han var en god venn av henry og ville bevise at han kunne bruke sitt reportoar på rio ferdinand og john terry og takle british style fotball slik at han blir forbedret som fotballspiller. han var en stor tilhenger av wenger. å at arsenal spiller mye likt barclona, basert på teknikk å mye pasninger og offensivt bra spillemønster... han er vært i krangel med barcelona trener frank rijkaard tidligere og lagkompis samuel eto'o er linket til liverpool nå som benitez har fått 500 mill. til å handle for, wenger har lovet å handle en superstjerne for å heve dt unge laget å vinne tittelen etter at det har kommet ut at han har mer penger å bruke av david dein, men velger å ikke selv bruke unødvendig mye penger... dette hadde vært en enorm sportslig og både supportermessig, og alt.... dette ser ut til å være seriøse rykter men som sagt, rykter er rykter... får bare krysse fingra eller hva gutter????

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Fjas ... Ok kansje han er verdens beste spiller, men ikke i mine øyne ! Han hadde aldri klart seg i engelsk liga <_<

Link to comment
Share on other sites

enig i det at ronaldinho ikke passer inn i england,

vil heller ha en ribery...... det er kanskje litt rart å si det men jeg ser på ribery som den perfekte erstatter

for ljungberg

 

Ja ! ;) og kansje blir en bedre <_< Uansett Ronaldinho, NEI takk !!!

Link to comment
Share on other sites

Vi så vell hva ronaldinho gjorde med chelsea ifjor. hadde vært en drøm og fått han

 

I fjor er i fjor ! Du har selv sitt hvorfor han ikke passer inn i et engelsk lag ? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Vi kunne hatt ham som reserve...

 

 

hahahaha.... ja :lol: Det hadde tatt seg ut :blink: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Nå var det jo slik at ingen trodde Christiano Ronaldo skulle klare seg i PL pga han sleit med fysikken. Og vi vet alle hvor god han hr vært i år. Jeg skjønner ikke hvorfor folk sier at vi ikke bør få Ronaldhino, når de vil ha Quaresma og andre lettvektere som er mye svakere og har mye mindre sjanse for å lykkes. Det Ribery viste i VM var veldig bra, MEN han har bare scoret 3 mål i ligaen i år. En målfarlig ving er det vi alle ønsker, men spørsmålet er om Ribery kan bli målfarlig nok. Vi vet han er veldig løpsvillig, men scorer han nok? Til sammenligning har Maloud, som vi også har blitt linket til, 7 mål. Men jeg har ikke funnet statistikker over antall assist disse to har, så det kan hende at Ribery har hatt en bedre sesong enn de 3 målene skulle tilsi. I tilegg må det nevnes at Malouda spiller på et mye bedre lag, så da skulle det bare mangle at Malouda har flere mål.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Noen som vet hvor lenge kontrakten hans ligger på hos Barca i disse dager? Uansett, Ronaldinho i arsenal går nok bare ann på fotball spill! Tror dette er et slags maktspill som begynner i spania så fort sommeren kommer! Men i fantasiens land, hadde vi hatt mulighet til å få Ronaldinho til arsenal så burde man flytte fjell for å få det til! Han er i likhet med Henry en fotball kunstner og en sjelden sten som kommer svært så sjeldent i dagens fotball verdenen! De som hadde takket nei til Ronaldinho i arsenal må ha en oppfatning av fotball som jeg ikke kan fatte og begripe. Det er vel disse som også vil selge Henry etter en vanskelig sesong også..Jeg kaller det fylleprat med en fin dose ignoramas :lol: Men det er nå min mening da. (en veldig bra artikkel i siste gunners bladet om Henry forresten)

 

Ps: Fryktelig spent på kampen i morgen da gutta og Wenger har pratet så mye i det siste om motivasjon, innsats og det å være proffesjonell. Får vel se hva som ligger i dem da..Spenende blir det som vanlig :blink:

Link to comment
Share on other sites

...og Dennis Bergkamp ville være helt hjelpeløs i England også.

 

 

Pires og

 

 

Sant det dere sier :P Men kan aldri tenke meg ronaldhino passe inn :P

Link to comment
Share on other sites

Fjas ... Ok kansje han er verdens beste spiller, men ikke i mine øyne ! Han hadde aldri klart seg i engelsk liga :P

Dette er "fjas"!

Ronaldinho hadde tatt PL med storm!

Det er en grunn til at han ble kåret som verdens beste fotballspiller.

 

Han har så stor fart og teknikk, at han hadde klart seg i hver ENESTE liga i VERDEN!

Link to comment
Share on other sites

Høres seriøst ut disse ryktene og..Han er jo god venn med Henry,og selvfølgelig Gilberto.

Barca og Arsenal spiller ganske likt..

Og han har jo kranglet..

Wenger; klin til..

Hadde ikke gjort no og hatt RONALDINHO i stallen liksom.. :D

Link to comment
Share on other sites

Høres seriøst ut disse ryktene og..Han er jo god venn med Henry,og selvfølgelig Gilberto.

Barca og Arsenal spiller ganske likt..

Og han har jo kranglet..

Wenger; klin til..

Hadde ikke gjort no og hatt RONALDINHO i stallen liksom.. :D

 

Det har ikke med om Barca og Arsenal spiller likt.. det er hvordan motstanderen spiller som ville felt Ronaldinho i PL.

Link to comment
Share on other sites

Høres seriøst ut disse ryktene og..Han er jo god venn med Henry,og selvfølgelig Gilberto.

Barca og Arsenal spiller ganske likt..

Og han har jo kranglet..

Wenger; klin til..

Hadde ikke gjort no og hatt RONALDINHO i stallen liksom.. :D

 

Det har ikke med om Barca og Arsenal spiller likt.. det er hvordan motstanderen spiller som ville felt Ronaldinho i PL.

 

 

Helt rett, han ville falt bare en liten skulder kom i han .. I spania blåser de fleste på det, i England "ler" de av en som detter av en liten skulder ...

Link to comment
Share on other sites

Høres seriøst ut disse ryktene og..Han er jo god venn med Henry,og selvfølgelig Gilberto.

Barca og Arsenal spiller ganske likt..

Og han har jo kranglet..

Wenger; klin til..

Hadde ikke gjort no og hatt RONALDINHO i stallen liksom.. :D

 

Det har ikke med om Barca og Arsenal spiller likt.. det er hvordan motstanderen spiller som ville felt Ronaldinho i PL.

 

 

Helt rett, han ville falt bare en liten skulder kom i han .. I spania blåser de fleste på det, i England "ler" de av en som detter av en liten skulder ...

 

det er noe som heter dommer, han er en enorm spiller og arsenal mangler en midtbanespiller som scorer masse mål , han er vill på frispark noe som kunne gjort arsenal en fordel i tette kamper f.eks

Link to comment
Share on other sites

Høres seriøst ut disse ryktene og..Han er jo god venn med Henry,og selvfølgelig Gilberto.

Barca og Arsenal spiller ganske likt..

Og han har jo kranglet..

Wenger; klin til..

Hadde ikke gjort no og hatt RONALDINHO i stallen liksom.. :D

 

Det har ikke med om Barca og Arsenal spiller likt.. det er hvordan motstanderen spiller som ville felt Ronaldinho i PL.

 

 

Helt rett, han ville falt bare en liten skulder kom i han .. I spania blåser de fleste på det, i England "ler" de av en som detter av en liten skulder ...

 

det er noe som heter dommer, han er en enorm spiller og arsenal mangler en midtbanespiller som scorer masse mål , han er vill på frispark noe som kunne gjort arsenal en fordel i tette kamper f.eks

 

 

Nå har vi allerede en annen som er vill på frispark - nemlig v. Persie. Jeg vet at han er skadet for tiden, men hvis ronaldinho kommer til Arsenal kan jeg garantere at han kommer til å være enda mere skadet. Han har ikke anlegg for å spille i england.

Men hadde jo vært gøy å ha han på laget for det ;)

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger ikke Ronaldinho ferdig med det :D

Tror ikke han har fysikken inne i Premier League.

Han viser heller ikke klasse takter om dagen!

 

tror ikke han er no mer pinglete enn rosicky,ljungberg hleb snarere tvert i mot, dere bare finner på teite grunner fordi dere har fordommer mot han, ja han er arrogant , men han er ikke cristiano ronaldo... dessuten vil han kanskje ikke for da tvinger kanskje wenger av han håret sånn somhan gjord med fabregas, fabregas hadde drit kult håt , men så.. langt hår sådan.. han har også msnge andre rare regler... men jeg håper fortsatt, tenk også på supportersalg og flere medlemmer til ascn.. uansett en opptur, husk at real gikk i overskudd tross stor overgangssumm ved å kjøpe beckham---

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger ikke Ronaldinho ferdig med det ;)

Tror ikke han har fysikken inne i Premier League.

Han viser heller ikke klasse takter om dagen!

 

tror ikke han er no mer pinglete enn rosicky,ljungberg hleb snarere tvert i mot, dere bare finner på teite grunner fordi dere har fordommer mot han, ja han er arrogant , men han er ikke cristiano ronaldo... dessuten vil han kanskje ikke for da tvinger kanskje wenger av han håret sånn somhan gjord med fabregas, fabregas hadde drit kult håt , men så.. langt hår sådan.. han har også msnge andre rare regler... men jeg håper fortsatt, tenk også på supportersalg og flere medlemmer til ascn.. uansett en opptur, husk at real gikk i overskudd tross stor overgangssumm ved å kjøpe beckham---

 

Uansett,tenk så mye han vil koste :D

Veldig veldig mye,tror heller ikke Wenger satser på Ronaldinho.

Han passer liksom ikke inn i PL.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...