Jump to content

Wenger ny landslagssjef??


Oskar16

Recommended Posts

Han sa jo at det hadde vært aktuelt hvis han ikke hadde vært i Arsenal. Jeg håper virkelig styret i Arsenal gir han en ny kontrakt i god tid før neste sommer. Jeg tør ikke tenke på hva som skjer med Arsenal hvis han forsvinner!

Link to comment
Share on other sites

Nei, tror nåkk dette aldri kommer til å skje ..

Link to comment
Share on other sites

Kick Off: Solskjær til West Ham? Wenger ny landslagssjef? 2007-03-19

Gammel link.

 

Men OnT:

P-Ø-H!

Wenger + landslagssjef = My ass!!

 

Wenger har tidligere sagt at han ikke vil være trener for et landslag pga for lite kamper osv.. Og legg merke til at det ikke blir vist der Wenger sier det.. han blir bare sitert, og sitatene kan lett komme fra en upålitelig engelsk avis som har mekka sammen noe helt selv..

Link to comment
Share on other sites

Tviler egentlig på at Wenger hadde kommet til å fått så veldig mye suksess som landslagstrener. Wenger sin store svakhet er taktiske disposisjoner under kamper, og det er alfa-omega å ha som en styrke skal en være landslagstrener. Wengers styrke derimot er alkymi(lage gull av andre stoff), og det vil han ikke få muligheten til når han er landslagstrener.

 

Et kjent ordtak lyder: "Mens man smir blir man smed", men i dette tilfellet vil jeg svare med det enda mer kjente "Skomaker, bli ved din lest!"

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...