Jump to content

God Påske!


taugooneren

Recommended Posts

Nå nærmer det seg påske!

Har du noen planer for ferien?

Jeg skal til Hovden fra fredag frem til onsdag.

Det skal bli kjekt å komme seg opp i fjellet og kose seg om kveldene og renne på slalom.

Det skal bli herlig.

 

image_easter002.jpg

Jeg ønsker alle en riktig god PÅSKE!

Link to comment
Share on other sites

Åå....vil til Hovden/Gullingen/Sirdal jeg også!!

Jeg MÅ renne i trekk nå.. har ikke vært i år ennå!

 

Er så utrolig deilig å seile nedover bakkene på snøfjøl og twintip at jeg klarer ikke å få sagt det!! Aww..

 

Men foruten at jeg vil i trekk, så har jeg ingen planer nei...

 

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!:o

Link to comment
Share on other sites

Skal nokk bare på futsalcup denne helgen, resten av påsken skal jeg male å nyte det herlige været :o ..

Link to comment
Share on other sites

Skal nokk bare på futsalcup denne helgen, resten av påsken skal jeg male å nyte det herlige været :o ..

 

Åh....savner futsal-cup også!

Det er bare konge!!! Var nettopp det her hos oss, men blir nok en stund til neste cup desverre!:/

Link to comment
Share on other sites

Skal nokk bare på futsalcup denne helgen, resten av påsken skal jeg male å nyte det herlige været ;) ..

 

Åh....savner futsal-cup også!

Det er bare konge!!! Var nettopp det her hos oss, men blir nok en stund til neste cup desverre!:/

 

Ja, det er utrolig gøy ;) har ikke vært på lenge jeg :o Er kansje litt utav trening ;)

Link to comment
Share on other sites

Her skal jeg bare være hjemme, sove lenge og bare slappe av :o ingen er spesielle naturmennesker her, så det blir lite og være på fjellet, men når det er nok snø her går jeg på ski. de eneste planene jeg har er nok å sperke fotball hvis været er pent, og ikke alle skal på fjellet.

 

Edit:

 

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal sikkert trene 7 ganger i uka slik jeg pleier, med guttelaget og seniorlaget. Jeg har nettopp kommet ned fra en snøhuletur på glomfjellet. Der gikk vi over 1 mil på ski, så jeg er veldig lei av ski og snø!

Ellers blir det vel avslapping:P

Link to comment
Share on other sites

Hva er det dere står på da ? :o .. Jeg står på brett, men har blitt lite på meg de siste årene ;)

 

 

 

 

GOD PÅSKE

Link to comment
Share on other sites

Hva er det dere står på da ? :unsure: .. Jeg står på brett, men har blitt lite på meg de siste årene :)

 

 

 

 

GOD PÅSKE

 

Jeg står egentlig på det meste jeg kommer over!

Langrenn funker, twintip er konge, men snowboard er difinitivt favoritten!

Har blitt litt lite twintip etter at jeg kutta haka i fjor, når jeg landa [traff med haka i kneet når landinga ble litt lav].. har kutt der enda når jeg kjenner litt etter.^^ Langrenn er gøy for å trene og for å komme seg frem, men renner aldri i bakker osv med langrenn. Slalåm har jeg nesten aldri stått, så jeg holder meg borte fra å uttale meg om det.

Men snowboard er bare deilig! Liker best å henge bak snøscootern da..spesiellt på åpent vann med is [og snø seff..]

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal vel en tur opp i bakkene i Kongsberg. Fine prebarerte løyper og digg hopp, da liker jeg og brettet mitt seg :(

Gikk aktivt på Langrenn før(med kondomdress og greier) med slutta med det for noen år siden, men har fortsatt teken. Slalom kan jeg stå på til nød, men favoritten er snowboard.

Når jeg tenker meg om. trenger jeg nye sko.. hmmm, på tide å handle :P

 

GOD PÅSKE

mm_kylling.gif

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal sikkert trene 7 ganger i uka slik jeg pleier, med guttelaget og seniorlaget. Jeg har nettopp kommet ned fra en snøhuletur på glomfjellet. Der gikk vi over 1 mil på ski, så jeg er veldig lei av ski og snø!

Ellers blir det vel avslapping:P

Herlighet for ei pingle du er!

Jeg gikk nemlig 15km begge veier og hvis jeg ikke regner helt feil så skulle det bli tilsammen 3mil!

Neida, er bare så kry over å ha gått så langt! :P

 

 

Jeg var på Hovden (som jeg har sagt i en del tråder i dag) i strålende fint vær!

Rant slalom i tre valgfrie dager og rant med ei fra Jørpeland, som bor 1 mil fra der jeg bor, som var der når vi var der. Hovden er verdens beste skitrekk, stort utvalg; to brattheng, mange åpne fine bakker og det beste av alt; skog med hopp i :)

 

Som sagt gikk jeg 3 mil på ski. Det var en plass som het Sloaros og sinnsykt tungt!

 

I leiligheten som vi leide og var et par hundre meter fra trekket, spilte jeg X-box 360 når dagen var omme 16:30 (da stengte trekket)^^

 

Jeg var i badeland, herlig!

 

 

Nå er alle i nærheten dratt til fjells og vi komt hjem, så vi tar oss nok en tur til hytta (til mormor og morfar) på sørlandet, Åpta, hvis noen lurte i morgen eller noe.

 

 

btw: god start på påsken:

På fredag måtte jeg og noen andre til rektor etter å ha sagt: Jau jau, til en lærer :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...