Jump to content

Manchester Utd - Europe XI


Eboue

Recommended Posts

Les litt om kampen her..

 

Etter rundt ti minutter så ser jeg et utrolig farlig United lag som spiller ut Europe XI. Ser skummelt ut!

Europe har bare slått feilpasninger, og er utrolig passive. United leder forøvrig 2-0 allerede etter 9 mins..

ManU spiller glitrende flott fotball, grunnet en dårlig midtbane hos Europe.. Synd å si det.

 

Håper og tror at dette kan skyldes at det bare er en veldedighetskamp, men dog.. manu ser farlige ut!

Link to comment
Share on other sites

Europe XI

 

Keepere: Oliver Kahn (Bayern München), Gregory Coupet (Lyon), Iker Casillas (Real Madrid)

 

Forsvar: Paolo Maldini (AC Milan), Jamie Carragher (Liverpool), Eric Abidal (AS Roma), Lilian Thuram (FC Barcelona), Carles Puyol (FC Barcelona), Marco Materazzi (Inter), Fabio Grosso (Inter Milan), Gianluca Zambrotta (FC Barcelona)

 

Midtbane: Steven Gerrard (Liverpool), Juninho (Lyon), Florent Malouda (Lyon), Luis Migel (Valencia), Gennardo Gattuso (AC Milan), Andrea Pirlo (AC Milan)

 

Angrep: Ronaldinho (FC Barcelona), Ronaldo (AC Milan), Alessandro Mancini (AS Roma), Zlatan Ibrahimovic (Inter), Henrik Larsson (Helsingborg)

Link to comment
Share on other sites

Stillingen er nå 2-1..

 

Rooney of Brown scoret for United.. Var oppe en tur når Europe scoret, så fikk ikke med meg hvem som scoret..

 

Europe er et sammensatt veldedighetslag som sålangt i kampen ikke har hatt store peilingen på fotball...:/

Link to comment
Share on other sites

Trodde det var Canizares, men han er ikke i troppen, så det må være Coupet...

 

Fint frispark av Cristiano ja...

 

EDIT:

Donaraz... hehe, ser stream!^^

 

Straffe av Zlatan satt i tverrligger!

 

Hvilken stream? Link?

Link to comment
Share on other sites

Trodde det var Canizares, men han er ikke i troppen, så det må være Coupet...

 

Fint frispark av Cristiano ja...

 

EDIT:

Donaraz... hehe, ser stream!^^

 

Straffe av Zlatan satt i tverrligger!

 

Hvilken stream? Link?

 

Eurosport funker på TVAnts, det samme gjelder Guandong...

Link to comment
Share on other sites

4-1 Rooney..

 

EDIT:

Sjekk VGlinken øverst i tråden.. der vises ikke Canizares.. Men jeg mener at det èr Canizares, så du/vi har sikkert rett!^^

 

Oh.. gleder meg til å se reprise av målet til Malouda..

Link to comment
Share on other sites

Virker ikke streamen Helmik'n? Jeg fikk det iallefall til. Men søren om jeg orket å se ein gjeng med ladsabber som spiller på Europa laget. Hvilket så helst lag kunne slått det laget. De klarer ikke å spille sammen, mye feil passninger, som gjør at WohmanU kommer på kontringer og scorer. Er det planlagt at ManU skal vinne eller? :P

 

Ps. Hvordan går kampen?

Link to comment
Share on other sites

Streamen funker jo.... klikka bare littegranne tidligere, men det var pga. nettet mitt røyk!

 

Men akkurat nå er det relativt tamt.

Blir spilt på midtbanen for det meste.. frem og tilbake. Men Europe har ballen mest..

 

EDIT:

Tror aldri jeg har sett engelsk fotball så laber. United GÅR på kontringer, og de spillerne på Europe fra England er helt tamme de også! Og selvfølgelig resten av Europe, men i spillestil så setter jeg de fra PL høyere pga. den raske spillestilen..

 

Utrolig kjedelig atm..

 

EDIT2:

4-3... Diouf setter en u-t-r-olig kald straffe! Såvidt den dabber over linja etter en arrogant lekker lobb. Henry klasse på den der!

Link to comment
Share on other sites

Er de lenge igjen av kampen. Håper på 4-4 slik at ikke alle ManU fans går rundt å skryt av at de har slått eit lag med "verdens" beste spillerer. Glad jeg bare så 1.omg, etter hva du Martin sier.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...