Jump to content

Manchester Utd - Europe XI


Eboue

Recommended Posts

:P

Kamp ferdig.

Rooney [tror jeg.. ble ikke vist reprise, og er ganske dårlig kvalitet på streamen] bomma på åpent mål idet dommeren blåste av.. For et syn!:P

 

det var dong som bomma ja...

 

laget til europa va ikkje stjernespelarar.. noken va d, men ronaldinho, pyol og et par andre kunne ikkje..

dermed tok Lippi Med et par spelara fra Bolton( Diouf, stelios,campo) og en fra portsmouth..Buffon kunne ikkje..

det var jo en vennskaps kamp.. so den kampen va ikkje so viktig.. dermed gjekk Manu på kontringa(eller ka du skreiv)

+ at det va vel ikkje so lett for Europa laget og spele ilag når dei aldri har spelt ilag liksom..det va jo forventa at united skulle vinne.. men europa laget kjempa og gjorde en god kamp!

Link to comment
Share on other sites

For en fake kamp. United scorer mål som et hvilket som helst forsvar på junior-nivå ville klart å stoppe. Keepertabber og forsvarstabber. Latterlig å frykte United mer fordi de vinner en arrangert kamp, der det er meningen at det skal bli mye mål. Europalaget gjør omtrent ikke motstand.

 

Alle målene kan ses her: http://www.youtube.com/watch?v=FspYwXgh2dc

Link to comment
Share on other sites

Hvem er manageren til Europe?

 

Det heter vel "var" ikke "er"... laget skal bare brukes èn gang antar jeg. Satt sammen av uefa til denne veldedighetskampen. Og jeg synes det var litt snodig at ingen Arsenalspillere var med.. Gerrard etc. var jo med. Kanskje for vi skal spille i dag?

 

Ellers bekrefter jeg at det var Lippi som var manager ja. Ikke Capello.

Link to comment
Share on other sites

Hvem er manageren til Europe?

 

Det heter vel "var" ikke "er"... laget skal bare brukes èn gang antar jeg. Satt sammen av uefa til denne veldedighetskampen. Og jeg synes det var litt snodig at ingen Arsenalspillere var med.. Gerrard etc. var jo med. Kanskje for vi skal spille i dag?

 

Ellers bekrefter jeg at det var Lippi som var manager ja. Ikke Capello.

Okay, men kommer Europe til å hete Europe XII neste gang da? :D

Ble litt forvirra :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...