Jump to content

Bør vi kjøpe ny keeper i så fall hvem


arsenalfc

Recommended Posts

Guest Arsenal er for tapere
Og min favoritt er Iker Casillas

4313[/snapback]

 

 

 

han er god han, men Valdes er også et godt tips.

Gutten er iskald i vanskelige situasjoner og har beinraske reflekser.

 

 

men for all del, an Iker har da også grepet noen baller i sitt liv

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply
Guest Arsenal er for tapere
Den beste keeper`n i verden, nemlig AC-milans DIDA. Han er sinsykt bra, det hadde vært en drøm å fått han :D

 

Ellers går jeg for en av de italienske, alltid solide.

 

Syntes også Jens har spilt seg veldig opp den siste tiden. Selvtilitt har mye å si på den karen...

4317[/snapback]

 

 

Stemmer at Dida er god

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal er for tapere
Carini er ganske god.

 

Vi skulle aldri ha kastet Rami Shaaban...Vi glapp Scott Carson altså.

4499[/snapback]

 

 

Vet ikke jeg hvem du er?

Var det ikke du som kastet Viktor på sjøen?

Link to comment
Share on other sites

Carini er ganske god.

 

Vi skulle aldri ha kastet Rami Shaaban...Vi glapp Scott Carson altså.

4499[/snapback]

 

 

Vet ikke jeg hvem du er?

Var det ikke du som kastet Viktor på sjøen?

4502[/snapback]

 

Jeg begynner faktisk å like denne gutten...NOT!!

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Robert Green, Jussi Jaskalainen, Hildebrand, Arason og Steve Simonsen!!!

Jeg tror jeg ler meg fordervet :D ;)

Er det alt dere har å komme med??????

Problemet til alle dere som er fastlåst i synet på Jensemann er at dere ikke har evne til å tenke klart.

Ingen, absolutt ingen av disse keeperne er i nærheten av den tyske landslagskeeperen, Jens

Lehmann.

De som er bedre enn Jens blir nok alldeles for dyre.

M.a.o. Jens Lehmann er arsenals no 1 også neste år, derimot kommer nok Wenger til å erstatte minst en av de andre keeperne med en meget lovende keeper.

Lehmann is arsenal trough and trough ;)

Link to comment
Share on other sites

hva med David Seaman. bare kødda.

 

er det noen som har sett Jose Manuel Reina ifra Villareal. har sett han noen ganger på TV2 EXTRA, i de kampene har han spilt kjempe bra. veldig rart at han fortsatt spiller i Villareal.

 

er det noen som har Football Manager 2005, så sjekk profilen hans. sier ikke mer. :D

Link to comment
Share on other sites

Leo Franco eller Idriss Kameni er mine tips, 2 keepere som gjør det bra i Spania og kommer til å bli storkeepere etter noen år. Tror Lehmann blir bedre neste sesong, føler at han har fått selvtilliten han trenger nå.

4543[/snapback]

 

 

Kameni er jo veldig ung (21), og i følge Skysports i Wengers søkelys nå. Må innrømme at jeg ikke har sett karen spille. Noen som har? Hadde visst en kanonkamp mot Barca. Casillas var jo heller ikke mer enn 18-19 da han fikk full tillit i Real, så en skal ikke bruke hans unge alder mot han. Hadde vært meget bra å få en ung keeper med erfaring fra Primera. Med kamerunsk pass og opphold i Le Havre bak seg finner han nok seg raskere til rette enn f.eks en fra et tidligere østblokkland som vil streve mer med kommunikasjonen med sitt forsvar (og manager) ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror visst vi skal bruke mye penger på en ny keeper i sommer så bør det bli en fra primera eller serie a. der har de kjempegode keepere. Jeg kunne godt tengt meg Cassillas i bytte med Reyes jeg. noen andre????

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Leste for ei veke sidan at Arsenal var interessert i Le Mans unge keeper Yohann Pele. Har hørt positive saker om den unge keeperen så eg bestemte meg for å sjå han i aksjon mot Lyon. Han virka som ein svært talentfull keeper: Stor rekkevidde og reaksjonssterk. Den største svakheten virket å vere feltarbeidet, noko som er ganske viktig i PL, men med han kan kanskje lære litt av å vere Lehmanns 'understudy' i eit år. For denne keeperen har definitivt potensialet.

Link to comment
Share on other sites

Trur Akinfeev imponerar ekstra fordi han er så knallgod på FM... Trur ikkje det er mange osm har sett han over tid og verkeleg kan vurdere han... At han er eit talent, bestridar eg dog ikkje.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikke gå for den beste som finnes?? Han spiller i Juve.

Wenger vil ikke det, han har "ikke" råd, eller så er han for gammel(hele 28 år).

Vi hadde sjansen i sommer, men... Hadde vært en drøm, men kommer aldri til å skje :)

 

But Arsene knows!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ble litt rot med en quote her.

 

Men Paddy, ja jeg vet han er god på FM.

 

Jeg har kun sett Akinfeev mot oss i CL, men CKSA Moskva vant jo serien i Russland. Har vært snakk om korrupsjon og styr, men han må jo ha gjort noe bra fordi?

 

Det er ingenting som skal tilsi at han er dårlig i virkeligheten fordi han er god på FM. FM bruker jo faktisk researchere, og jeg vil tro at europeiske toppklubber er temmelig godt researcha. Han er utvilsomt god, og et stort talent.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikke gå for den beste som finnes?? Han spiller i Juve.

Wenger vil ikke det, han har "ikke" råd, eller så er han for gammel(hele 28 år).

Vi hadde sjansen i sommer, men... Hadde vært en drøm, men kommer aldri til å skje :)

 

But Arsene knows!!!!

 

 

Spørsmålet her er hva jeg vil. Til helvete med hva Arsene vil!!! :P

Link to comment
Share on other sites

Ble litt rot med en quote her.

 

Men Paddy, ja jeg vet han er god på FM.

 

Jeg har kun sett Akinfeev mot oss i CL, men CKSA Moskva vant jo serien i Russland. Har vært snakk om korrupsjon og styr, men han må jo ha gjort noe bra fordi?

 

Det er ingenting som skal tilsi at han er dårlig i virkeligheten fordi han er god på FM. FM bruker jo faktisk researchere, og jeg vil tro at europeiske toppklubber er temmelig godt researcha. Han er utvilsomt god, og et stort talent.

Poenget mitt er ikkje at han ikkje er god. Det er han då, spesielt alderen tatt i betraktning, og alt han har oppnådd. Det må vere noko med han. Det er likevel ikkje på bakgrunn av FM at ein skal vurdere ein spelar som god nok for Arsenal. Arsenal er ein høg terskel, og sjølv om han var god mot oss, og har vunne serien med CSKA treng det ikkje bety at han er god nok. Finn det merkeleg å ynskje seg ein keeper, uten å ha sett denne i meir enn ein kamp. Det er då eg trur at ein stolar for mykje på researcharane i FM....

 

Elles har det vore mykje merkeleg researching på FM, også blandt storklubbane...

 

Når det gjeld Buffon så sa jo han sjølv at det var uaktuelt for han å forlate Juve i sommar, så trur ikkje vi hadde sjansen. Elles er han ikkje for gammal for å vere keeper for oss. Lehmann var trass alt over 30 då han blei henta.

Link to comment
Share on other sites

 

Poenget mitt er ikkje at han ikkje er god. Det er han då, spesielt alderen tatt i betraktning, og alt han har oppnådd. Det må vere noko med han. Det er likevel ikkje på bakgrunn av FM at ein skal vurdere ein spelar som god nok for Arsenal. Arsenal er ein høg terskel, og sjølv om han var god mot oss, og har vunne serien med CSKA treng det ikkje bety at han er god nok. Finn det merkeleg å ynskje seg ein keeper, uten å ha sett denne i meir enn ein kamp. Det er då eg trur at ein stolar for mykje på researcharane i FM....

 

Elles har det vore mykje merkeleg researching på FM, også blandt storklubbane...

 

 

Stoler overhodet ikke på FM sin research, selv om jeg tviler på at den er helt på jordet. Tror nok ikke Wenger benytter seg av FM når han ser etter unggutter heller :P Men en spennende spiller er Akinfeev absolutt :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal prøve å komme med en evaluering av mulighetene.

 

Jens Lehmann

Grunnen til at jeg tar han med er at han forsatt har noen år igjen. Han er stabil, god og rutinert. Problemet er at han er litt gammel, og at vi ikke bør vente det lengste før vi inhenter en ny keeper. Han har vel sett sine bedre dager, og han har virklig falt etter i fjor. I mine øyne ser det ut som han er best da han har noe å sikte etter. Og det er ikke noen store "happeninger" i nær fremtid. Han kan nok være keeper ut denne sesongen, men da mener jeg vi må anskaffe nå keeper.

Igor Akinfeev

Dette er en spiller de fleste bare kjenner som den beste keeperen på FM. Han er nok ikke et så stort talent som han er på FM. Men Wenger har sett på han tidligere, da han var rundt 17 år. Den gangen syns ikke Wenger han var noe å satse på. Jeg har hørt at han er litt ustabil, og gjør tabber i pressa situvasjoner. Jeg tror ikke han er løsningen på keeper "krisa".

Gianlugi Buffon

Buffon er vel det dyreste alternative dog den beste keeperen. Han har mye rutine, og har erfaring fra de virkleig store anledningene. Noen sier han blir for gammel for Wenger, det tviler jeg på. Når Wenger er ute etter keeper så vet han like godt som meg og deg at de beste keeperene har pasert 25 år, og er best fram til de er rundt 34. Men jeg tror han blir for dyr for Wenger, og det er nok flere som vil henge seg med i kampen om han.

Vito Mannone

Dette er også et alternativ. Dette er det alternativet jeg håper er løsningen. At en ung og sulten italiener vokter målet ville varmet hjertet mitt. Han har stor rekkvidde, og gode reflekser. Han har et enestående talent. Kankje det er dette som må til for å løse våre eviglange keeper "krise" etter at Seamen gikk av med pernsjon. Vis Mannone nå slår igjennom og holder ett stabilt nivå like lenge som Seaman da har vi keeper i over 20 år. Og det er vel ingenting som er bedre det. Men er han god nok enda? Vil dette gjøre at vi vil få flere tabber i viktige kamper i europa der mannone ikke har erfaring? Er han god nok psykisk enda?. Det er mange ubesvarte spørsmål. Men jeg tror det er et kjempe potensiale i gutten. Og jeg vil like å se at Wenger satser på han på like linje som med Cesc. Vi vet jo at det er kommet flere stor keepere fra Italia før som har debutert for et storlag i ung alder.

Pelè

Dette er en keeper jeg ikke kan utale meg så mye om. Jeg har ikke sett han live eller noe slik. Men det jeg har hørt er veldig lovende. Kanskje løsninga men har ikke nok kunnskap om han til å si noe.

 

Jeg mener etter dette at vi skal satse på Mannone og Lehmann. Bruk Mannone i storparten av kampene, og kanskje Lehmann da det trengs rutine.

Link to comment
Share on other sites

Buffon er best. Sånn er det bare.

Sikkert veldig dyr, men hadde vært en glimrende keeper å fått til Arsenal.

 

Er vel mer i tvil om han vil bo i London og disse gambling-ryktene rettet mot han innen italiensk fotball hjelper vel heller ikke.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...