Jump to content

Nyeste først?


crazypoet

Recommended Posts

Det er flere alternativer i oversikten som gjør at du både kan gå til siste og siste leste post. Sjekk ut de linkene som finnes på en post, så finner du fort noen som passer til ditt bruk.

 

Jajaja, jeg er klar over dette, men det er likevel bloody annoying å ikke kunne sette opp forumet slik jeg ønsker. Men sånn er livet.

Link to comment
Share on other sites

Jajaja, jeg er klar over dette, men det er likevel bloody annoying å ikke kunne sette opp forumet slik jeg ønsker.

... så du mener forumet skal bli satt opp sånn fordi du ønsker det? Er du virklig så lat at du ikke kan scrolle de 5 sekundene det tar å komme ned en side? Det er ikke sånn at du MÅ lese alle postene på en side, selvom du har lest dem fra før..

Tror et flertall av de på forumet ønsker at det forblir slik som det er nå, inkludert meg selv..

Link to comment
Share on other sites

Jajaja, jeg er klar over dette, men det er likevel bloody annoying å ikke kunne sette opp forumet slik jeg ønsker.

... så du mener forumet skal bli satt opp sånn fordi du ønsker det? Er du virklig så lat at du ikke kan scrolle de 5 sekundene det tar å komme ned en side? Det er ikke sånn at du MÅ lese alle postene på en side, selvom du har lest dem fra før..

Tror et flertall av de på forumet ønsker at det forblir slik som det er nå, inkludert meg selv..

Helt enig med deg, Arsenal90!

 

Det er dessuten lagt slik at når det kommer en/flere ny(e) post(er), kan du trykke på en firkant på tråden så kommer du til de ferskeste postene!

Link to comment
Share on other sites

Jajaja, jeg er klar over dette, men det er likevel bloody annoying å ikke kunne sette opp forumet slik jeg ønsker.

... så du mener forumet skal bli satt opp sånn fordi du ønsker det? Er du virklig så lat at du ikke kan scrolle de 5 sekundene det tar å komme ned en side? Det er ikke sånn at du MÅ lese alle postene på en side, selvom du har lest dem fra før..

Tror et flertall av de på forumet ønsker at det forblir slik som det er nå, inkludert meg selv..

 

Nix, jeg er så lat at jeg ikke gidder å trykke på den siste siden i tråden, for så å scrolle nedover. :D Poenget er vel at det er liten vits i at innspill fra flere år tilbake ligger ute. Det andre poenget er at det i tilsvarende forum som dette ligger muligheter for å stille det inn slik man selv ønsker. Jeg vil ikke påtvinge andre den innstillingen jeg selv foretrekker, for all del, men jeg ønsker litt individuell frihet. Men her er det vel manageren som bestemmer.... hehe

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...