Jump to content

Shoppen


Legend14

Recommended Posts

Lurte på en ting, venter min første sønn nå om 5 mnd tid, og tenkte at måtte begynne fra starten av med å kle han riktig :) tapetsere rommet i riktig tapet osv... ;)

Men det var dårlig med baby artikler på supportershopen.

Så lurte på om noen har noen tips for hvilke sider som er best egnet, og/ eller om det går ann og bestille en katalog direkte fra Arsenal? eventuelt hva adressen der er? hadde egentlig litt dårlig utvalg av slike ting på nettsiden der også...

 

Takknemlig for alle tips B)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Jeg har selv bestilt katalog fra klubben, og det er mye bra der, og enklere å sitte og bla i enn å klikke i hytt og vær på nettet. Sakset fra arsenal.com:

 

How can I order a catalogue?

A: To order a catalogue, please contact Arsenal Home Shopping on 020 8342 5858.

og selvsagt englandsprefiks, 0044 (+44), og da må du vel ta bort første null i innenlandsnr - correct me if I'm wrong!

Link to comment
Share on other sites

Liker veldig godt tankegangen! For min egen del, har jeg ingen problemer om ungen min er homofil, goth eller lignende, men noen United- eller Spuds-supporter kommer ikke på tale ;)

 

Er jo en egen baby-seksjon på Arsenal.com.

 

Kan nok tenkes at du finner alt som er av tapeter og sengetøy der også :)

 

Keep up the good work B)

 

Edit: Diverse artikler til soverommet! ;)

Link to comment
Share on other sites

Apropos topic: Poden på fire var med mor til syden for en uke siden. Han hadde fått med to hundre kroner (feriepenger) fra bestemor. Og uten fars tilstedeværelse og påvirkning hadde han funnet ut hva han skulle ha. Så da de gikk forbi ei "jallasjappe" kunne han bestemt fortelle mor hva han skulle bruke pengene sine på. Du har nok gjettet det for lenge siden, men ja, ei Arsenal-skjorte (og ei pakke kjeks!). Fornuftig bruk av feriepenger til en fireåring å være spør du meg!

 

Skuffelsen var desto større da han dagen etter hjemkomst skulle ha på seg skjorta i barnehagen - og trøya var havnet i skittentøyet. Men nå har det ordna seg. Det gjør ofte det for unger med topplokket i orden :)

 

Spørs om favorittspilleren er Ali? I alle fall er han den eneste jeg tenker på når jeg hører kombinasjonen Arsenal og kjeks...

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke om det er for stort men kanskje et alternativ: http://shop.arsenal.com/arsenal/product.as...I&maindept=1058 ;)

Veldig lurt av deg å gi en slik start på ungen din B)

Det skal jeg også gjør :)

Evt. infant-størrelser da toddler går fra fire år og oppover.

 

http://shop.arsenal.com/arsenal/product.as...I&maindept=1058

 

Midlertidig utsolgt.

 

Trønderbart: Clichy er også er alternativ.

Link to comment
Share on other sites

Bra du BRYR deg om barnet ditt ;) Hvis han blir Chelsea eller United supporter må du avlive han så fort som mulig :P

 

 

 

Det var nå en veldig sprø ting og si, litt vel på kanten vil jeg si.uansett så har ikke en unge som blir hetans Dennis mye annet valg enn og bli en gooner :D

Og på den andre siden, hvis noen av brødrene mine får han til og bli en Manure eller Everton fan, så skal jeg love at det vanker mobbing når vi slår de :P

Men ser ikke på det som noe problem, det blir meget vanskelig for han og velge ett annet lag, når han kommer til og gå i Arsenal tøy fra dag en.... :D

Har som mål at han skal bli den yngste som er blitt medlem i Arsenal Norway også, men vil ikke si opp mitt abbonement heller, så da blir det vel dobbelt opp med Gunners Post framover... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Har som mål at han skal bli den yngste som er blitt medlem i Arsenal Norway også, men vil ikke si opp mitt abbonement heller, så da blir det vel dobbelt opp med Gunners Post framover... :lol:

 

Familiemedlemskap! 175 for førstemann, og 50 kroner pr pers etter det. Og kun ett Gunners Post selvfølgelig :D

Link to comment
Share on other sites

Har som mål at han skal bli den yngste som er blitt medlem i Arsenal Norway også, men vil ikke si opp mitt abbonement heller, så da blir det vel dobbelt opp med Gunners Post framover... :lol:

 

Hvis han skal bli yngste medlem noen gang i Arsenal Norway så skal du stå på. Rekorden er 5 min!!!! :D

Link to comment
Share on other sites

"Har som mål at han skal bli den yngste som er blitt medlem i Arsenal Norway også, men vil ikke si opp mitt abbonement heller, så da blir det vel dobbelt opp med Gunners Post framover... :lol:"

 

 

Hvis han skal bli yngste medlem noen gang i Arsenal Norway så skal du stå på. Rekorden er 5 min!!!! :D

 

Positivt feil, Thor. Rekorden er på nøyaktig 4 minutter. Husk jeg tok i mot beskjeden B) . Og vedkommende; han er faktisk talt landslagsaktuell for aldersbestemte landslag her på berget. Han har nettopp spilt G-17 landskamper for Norge. Han har også tatt steget fra lokalfotballen der opp i Trøndelag, og meldt overgang til storebror RBK. Kan noen gjette hvem vi faktisk talt snakker om?

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Positivt feil, Thor. Rekorden er på nøyaktig 4 minutter. Husk jeg tok i mot beskjeden :lol: . Og vedkommende; han er faktisk talt landslagsaktuell for aldersbestemte landslag her på berget. Han har nettopp spilt G-17 landskamper for Norge. Han har også tatt steget fra lokalfotballen der opp i Trøndelag, og meldt overgang til storebror RBK. Kan noen gjette hvem vi faktisk talt snakker om?

Lars Ramstad

Link to comment
Share on other sites

Bra du BRYR deg om barnet ditt ;) Hvis han blir Chelsea eller United supporter må du avlive han så fort som mulig :P

Dummeste jeg har hørt!!!

Jeg vet at du bare tulla, men allikevel, det er ikke noe å tulle med!

Frekt er det også, å si sånt til pappa'n....

Det var bare ment som en spøk da. Mente ikke å vere frekk eller noe, men sorry hvis det var litt teit å si det.

Link to comment
Share on other sites

I bladet som kom idag kunne man kjøpe Arsenal Norway skjorte. Denne er jo super. Bare sier det, denne skal jeg ha. Koster bare 150kr, så dette blir knall.

 

Flere som har sett den eller? Noen andre som skal ha en? :)

Jeg har kjøpt den for lenge siden, er mega bra og rå tøff :P

Link to comment
Share on other sites

I bladet som kom idag kunne man kjøpe Arsenal Norway skjorte. Denne er jo super. Bare sier det, denne skal jeg ha. Koster bare 150kr, så dette blir knall.

 

Flere som har sett den eller? Noen andre som skal ha en? :)

Jeg har kjøpt den for lenge siden, er mega bra og rå tøff :D

 

Såpass ja. supert.

Hvordan er kvaliteten da, er den fortsatt inntakt eller mange ganger i maskina? :P

Link to comment
Share on other sites

I bladet som kom idag kunne man kjøpe Arsenal Norway skjorte. Denne er jo super. Bare sier det, denne skal jeg ha. Koster bare 150kr, så dette blir knall.

 

Flere som har sett den eller? Noen andre som skal ha en? :)

Jeg har kjøpt den for lenge siden, er mega bra og rå tøff :D

 

Såpass ja. supert.

Hvordan er kvaliteten da, er den fortsatt inntakt eller mange ganger i maskina? :P

Kvaliteten er på topp, alt er i inntakt og har vasket den mist 10 ganger.

Link to comment
Share on other sites

I bladet som kom idag kunne man kjøpe Arsenal Norway skjorte. Denne er jo super. Bare sier det, denne skal jeg ha. Koster bare 150kr, så dette blir knall.

 

Flere som har sett den eller? Noen andre som skal ha en? ;)

Jeg har kjøpt den for lenge siden, er mega bra og rå tøff ;)

 

Såpass ja. supert.

Hvordan er kvaliteten da, er den fortsatt inntakt eller mange ganger i maskina? :P

Kvaliteten er på topp, alt er i inntakt og har vasket den mist 10 ganger.

 

Høres bra ut! Denne skal jeg jammen meg kjøpe! :)

Link to comment
Share on other sites

"Har som mål at han skal bli den yngste som er blitt medlem i Arsenal Norway også, men vil ikke si opp mitt abbonement heller, så da blir det vel dobbelt opp med Gunners Post framover... ;)"

 

 

Hvis han skal bli yngste medlem noen gang i Arsenal Norway så skal du stå på. Rekorden er 5 min!!!! :)

 

Positivt feil, Thor. Rekorden er på nøyaktig 4 minutter. Husk jeg tok i mot beskjeden :P . Og vedkommende; han er faktisk talt landslagsaktuell for aldersbestemte landslag her på berget. Han har nettopp spilt G-17 landskamper for Norge. Han har også tatt steget fra lokalfotballen der opp i Trøndelag, og meldt overgang til storebror RBK. Kan noen gjette hvem vi faktisk talt snakker om?

Pål André Helland?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...