Jump to content

Shoppen


Legend14

Recommended Posts

Går det ikke ann og kjøpe bortedrakt mellom supporteren? Den ligger ikke inne på butikk, men jeg er rimelig sikker på at den står bakpå TGP.... Ikke det at jeg har tenkt og kjøpe den, har den fra før(kjøpt fra et annet sted)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Er det noen som har erfaring med arsenal.com? Lurer på hva de tar i frakt og om du må betale toll?

 

Frakt kan du vel sjå i checkouten. Og det kjem toll ja. Det vil sei om summen er over 200,- norske då.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

se det folkens. Jeg har ett lite problem, tror jeg...

 

bestilte en hel haug fra Arsenal.com, nærmere eksakt for 211£, og det stod at alt var greit, fikk odrebekreftelse på mailen min, står processed på web sia til Arsenal, men når jeg gikk inn på siden for og sjekke ordren min her om dagen så stod det: problem deleting order. Noen som har bestilt noe derfra og har fått liknende beskjed? eller noen som har peil på hva det kan være? sende mailt til Arsenalhomeshopping, men har ikke fått svar...

 

brukte lang tid på dette, eneste jeg ikke fant var baby drakt, det var litt skuffende...kanskje noe som Arsenal Norway kan hjelpe med???

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...