Jump to content

Beskriv en spiller!!


T.Rosicky

Recommended Posts

  • Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Dec 25 2008, 11:21 PM) 152526[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Tør jeg å gjette, Jaap Stam?

Han har vel ikke spilt i Spania?

 

Tipper på Edgar Davids...

 

Ah sant, var så lur at jeg ikke leste hintene før jeg gjettet ;) trodde det var en storklubb i England og en annen i Europa ;)

 

Hmm.. noen flere hint? :D

Link to comment
Share on other sites

Khaled Boulharouz har vell ikke lagt opp? :wacko: Må i så fall ha vært noe som jeg ikke har fått med meg. Er det vår alles kjære Marc Overmars det er snakk om? Ha gjorde vell comeback for et nederlandsk lag for ikke så lenge siden, vet ikke om han fortsatt spiller der, eller om han har lagt opp for godt. Men prøver å tippe på han.

Link to comment
Share on other sites

Khaled Boulharouz har vell ikke lagt opp? :wacko: Må i så fall ha vært noe som jeg ikke har fått med meg. Er det vår alles kjære Marc Overmars det er snakk om? Ha gjorde vell comeback for et nederlandsk lag for ikke så lenge siden, vet ikke om han fortsatt spiller der, eller om han har lagt opp for godt. Men prøver å tippe på han.

 

 

Boulharouz har sikkert ikke lagt opp nei, men det gjorde Overmars for drøye 4 år siden før han begynte på igjen i August, så Overmars spiller enda.. :ph34r:

 

Men kan det ha vært Mr. Cruyff jr?

Link to comment
Share on other sites

Rivaldo?

 

Har dessverre ikke fulgt fotball de siste 10 årene...

 

Rivaldo er vel ikke mer enn 36-37 så det kan umulig være han :unsure:

 

Kommer dessverre ikke på navnet til denne spilleren.. er ikke så altfor lenge siden jeg leste om det et sted, men jeg får sove på det og se om jeg husker det i morgen :P

Link to comment
Share on other sites

John Lukic? han var ivertfall tidenes gamleste till å delta i en Champions league kamp

 

 

Luckic er rett ja, men var ikke Costacorta eldre når han spilte, han var vel 40-41 år når han spilte, dog ikke som debut vel å merke..vel uansett, du fortsetter!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...