Jump to content

Beskriv en spiller!!


T.Rosicky

Recommended Posts

Løye av evju vant med å svare at det var mart poom, mart poom er født i 1972 å ikke 1973 sånn som du hadde skrevet moen, men, men :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

Ingen som har rett så langt. Det er en ganske enkel finte, som gjerne utføres i forbindelse med avslutning ;)

Link to comment
Share on other sites

Snakker vi Fjørtoft her?

 

Gjør nok det skjønner du! Din tur, Nilsen :)

Link to comment
Share on other sites

Hva slags finte er det Fjørtoft har oppkalt etter seg da? :)

Fjør-finta! Neida :P

Vet ikke jeg...

 

Eneste videoen jeg fant, for øvrig det beste fotballminnet i karrierren i følge han selv, nemlig da han reddet Eintrach Frankfurt fra nedrykk med 5-1-scoringen mot Kaiserslautern:

 

Link

 

Litt vanskelig å se hva han egentlig gjør, men det er altså en overstegsfinte til høyre, for så å raskt avslutte med venstre. Scorte på den måten mot Polen og sikret oss plass i VM 94.

Link to comment
Share on other sites

Hva slags finte er det Fjørtoft har oppkalt etter seg da? :)

Fjør-finta! Neida :P

Vet ikke jeg...

 

Eneste videoen jeg fant, for øvrig det beste fotballminnet i karrierren i følge han selv, nemlig da han reddet Eintrach Frankfurt fra nedrykk med 5-1-scoringen mot Kaiserslautern:

 

Link

 

Litt vanskelig å se hva han egentlig gjør, men det er altså en overstegsfinte til høyre, for så å raskt avslutte med venstre. Scorte på den måten mot Polen og sikret oss plass i VM 94.

 

 

det er helt korrekt..scoret han ikke mellom beina på keeper den gangen i 93?!! uansett det er Fjørtoft-finta det var snakk om..

Link to comment
Share on other sites

Da er det visst min tur har jeg fått beskjed om:

 

-Født i 1962

-Spilt på 6 forskjellige lag, kun i sitt eget land

-Har mer enn 570 kamper på toppnivå, samt 78 landskamper.

-Karriere(med begrenset suksess) på sidelinjen som trener, manager, og landslagsjef for aldersbestemte nivåer.

-Har nylig kommet med sterk kritikk av en tidligere Arsenalspiller.

-Har også et plateselskap oppkalt etter seg.

 

 

Kom igjæn!

Link to comment
Share on other sites

Kan det være Stuart Pearce? Har ikke fått med meg hvem han evt har kritisert...

 

Stuart Pearce it is!

Kritikken kom i forbindelse med at han nå er U21 England-sjef. De spiller, som noen vet, for tiden EM i Nederland med Hoyte i troppen. Men kritikken gikk på David Bentley, som trakk seg fra troppen kun få dager før mesterskapet skulle starte fordi han var "utslitt". Dette gikk selvsagt ikke upåaktet hen hos sjefen, som har vært til dels svært negativ i sine uttalelser og kalt Bentleys oppførsel for skandaløs, barnslig og uhørt. Ikke bare mister laget en viktig spiller, men siden det ikke skyldes en konkret skade kan man ikke erstatte spilleren, og blir således en mann short. "Psycho", som tross alt har hår på brøstet, har nok ikke mye til overs for primadonnanykker fra smågutter, forståelig nok.

Plateselskapet heter forøvrig "Psycho Records".

 

Din tur Trønderbart!

Link to comment
Share on other sites

Hvem er dette?

- Skotte

- Født i 71

- Innehar en tvilsom rekord i PL (sammen med Vieria)

- Av den gode gamle tøffe sorten...

Duncan Ferguson(Sammen med tidligere Arsenal-kaptein Patrick Vieira har han Premier League-rekorden i antall røde kort med hele 8)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...