Jump to content

Gilberto til Juventus?


Detex

Recommended Posts

Skal juventus ta fra oss den andre gode midtbane spilleren vi har hatt. Ikke nok med at de tok Vieira men nå skal de ha Gilberto også :)

 

Tror og håper at Gilberto vil bli i Arsenal, eller kanskje vi klarer å bytte Gilberto mot Buffon =)

Men jeg har trodd og håpt før jeg (vieira), og da tok jeg feil.

 

 

 

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=28228

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke det skjer. Gilberto er sinnsykt viktig for oss nå for tiden.. Ville ikke byttet han med Buffon heller, vi har Almunia :) Gilberto blir i Arsenal til han er for dårlig! Først tok de Paddy, men Invinsible wall får de aldri!! Gil er nok en true gooner!

Link to comment
Share on other sites

Blir ikke overaska vis han stikker, vi mister stadig de beste spilleren våres til lag i Italia og Spania.

 

Arsenal er som regel taper når mot stor laga i Italia og Spania, siden Wenger tok over har vi vel mista et helt klasse lag av go spillere. så også på lista over de rikeste klubbene i Europa regner vi vil klatre litt de neste åra på lista etter vi fikk ny stor stue :)

Link to comment
Share on other sites

Ikke faen om Juventus skal ta fra oss Gilberto også...

Nå får di greie seg med Vieira og ikke stjele fra oss Gilberto også...

 

Men på en annen side tror jeg Arsenal er en ganske viktig del i Gilbertos liv, og de vil si at jeg tror at han ikke stiker fra Emirates :)

 

Men jeg har tatt feil før og kan gjøre de igjen...men la oss ikkje håpe de :D

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke det skjer. Gilberto er sinnsykt viktig for oss nå for tiden.. Ville ikke byttet han med Buffon heller, vi har Almunia :D Gilberto blir i Arsenal til han er for dårlig! Først tok de Paddy, men Invinsible wall får de aldri!! Gil er nok en true gooner!

 

 

syns du er litt for raus slik du omtaler gilberto der.....

gilberto har vist seg å være dyktig både som vise kaptein å spiller men noen verdensklasse har det aldri vært over mannen, jeg vil nesten si at både diaby,¨denilson ja kanskje flamini er bedre tekniske spillere enn gilberto. hans styrke er kanskje den enorme lagmoralen/arbeidsmoralen han viser i nesten hver kamp!

 

så kort oppsummert, gilberto blir vel 30 hvis jeg ikke tar helt feil, så hvis et godt tilbud kommer opp bør det vurderes!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke det skjer. Gilberto er sinnsykt viktig for oss nå for tiden.. Ville ikke byttet han med Buffon heller, vi har Almunia :D Gilberto blir i Arsenal til han er for dårlig! Først tok de Paddy, men Invinsible wall får de aldri!! Gil er nok en true gooner!

 

 

syns du er litt for raus slik du omtaler gilberto der.....

gilberto har vist seg å være dyktig både som vise kaptein å spiller men noen verdensklasse har det aldri vært over mannen, jeg vil nesten si at både diaby,¨denilson ja kanskje flamini er bedre tekniske spillere enn gilberto. hans styrke er kanskje den enorme lagmoralen/arbeidsmoralen han viser i nesten hver kamp!

 

så kort oppsummert, gilberto blir vel 30 hvis jeg ikke tar helt feil, så hvis et godt tilbud kommer opp bør det vurderes!!! :)

 

Du undervurderer Gilberto voldsomt...

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke det skjer. Gilberto er sinnsykt viktig for oss nå for tiden.. Ville ikke byttet han med Buffon heller, vi har Almunia :D Gilberto blir i Arsenal til han er for dårlig! Først tok de Paddy, men Invinsible wall får de aldri!! Gil er nok en true gooner!

 

 

syns du er litt for raus slik du omtaler gilberto der.....

gilberto har vist seg å være dyktig både som vise kaptein å spiller men noen verdensklasse har det aldri vært over mannen, jeg vil nesten si at både diaby,¨denilson ja kanskje flamini er bedre tekniske spillere enn gilberto. hans styrke er kanskje den enorme lagmoralen/arbeidsmoralen han viser i nesten hver kamp!

 

så kort oppsummert, gilberto blir vel 30 hvis jeg ikke tar helt feil, så hvis et godt tilbud kommer opp bør det vurderes!!! :)

vi hadde ikke klart oss uten Gilberto! tingen med han er at han er ikke fryktelig teknisk, men han er ekstremt viktig defensivt, og til å være på plass når Henry ikke er det...

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke det skjer. Gilberto er sinnsykt viktig for oss nå for tiden.. Ville ikke byttet han med Buffon heller, vi har Almunia :D Gilberto blir i Arsenal til han er for dårlig! Først tok de Paddy, men Invinsible wall får de aldri!! Gil er nok en true gooner!

 

 

syns du er litt for raus slik du omtaler gilberto der.....

gilberto har vist seg å være dyktig både som vise kaptein å spiller men noen verdensklasse har det aldri vært over mannen, jeg vil nesten si at både diaby,¨denilson ja kanskje flamini er bedre tekniske spillere enn gilberto. hans styrke er kanskje den enorme lagmoralen/arbeidsmoralen han viser i nesten hver kamp!

 

så kort oppsummert, gilberto blir vel 30 hvis jeg ikke tar helt feil, så hvis et godt tilbud kommer opp bør det vurderes!!! :)

 

Du undervurderer Gilberto voldsomt...

 

 

Ja. Han er enormt viktig defensivt.

Og sammen med Fabregas danner di en veldi bra sentral midtbane

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke det skjer. Gilberto er sinnsykt viktig for oss nå for tiden.. Ville ikke byttet han med Buffon heller, vi har Almunia B) Gilberto blir i Arsenal til han er for dårlig! Først tok de Paddy, men Invinsible wall får de aldri!! Gil er nok en true gooner!

 

 

syns du er litt for raus slik du omtaler gilberto der.....

gilberto har vist seg å være dyktig både som vise kaptein å spiller men noen verdensklasse har det aldri vært over mannen, jeg vil nesten si at både diaby,¨denilson ja kanskje flamini er bedre tekniske spillere enn gilberto. hans styrke er kanskje den enorme lagmoralen/arbeidsmoralen han viser i nesten hver kamp!

 

så kort oppsummert, gilberto blir vel 30 hvis jeg ikke tar helt feil, så hvis et godt tilbud kommer opp bør det vurderes!!! ;)

 

Du undervurderer Gilberto voldsomt...

 

Hadde virkelig Diaby og Flamini hatt Gilbertos defensive og offensive egenskaper

er det en ting,men Gilberto er en nøkkelspiller for oss.

Det har han vist gang på gang.Sist under Henry's skadefravær.

 

En liten faktaopplysning: Juve stjal ikke Vieira fra oss. Arsenal lot Vieira gå

for en god slump penger.

 

Arsenal selger ikke unna mer rutine nå.

Link to comment
Share on other sites

Gilberto tror jeg kommer til å bli i klubben ut karrieren og det håper jeg faktisk at han gjør også. Han er så utrolig viktig for oss på den sentrale midtbanen og han har enormt med rutine. Når man har en så ung tropp som vi har så er det viktig med en erfaren sentral-linje og det har vi med Toure/Gallas, Gilberto og Henry.

 

Vi må huske på at Diaby, Denilson, Flamini og Fabregas er veldig unge og de trenger en "hærfører", så Gilberto kommer aldri i verden til å bli solgt.

Link to comment
Share on other sites

Gilberto kan ikke selges!!!!Han er en av Arsenals desidert viktigste spillere pga sin erfaring, men også pga spillertypen....Han er den som balanserer laget og er i tillegg viktig på offensive og defensive dødballer.

 

Vi har ingen som kan måle seg med Gilberto i den defensive midtbanerollen, og jeg ville ihvertfall ikke byttet han bort mot noen som helst annen midtbanespiller. Han er blitt en av bærebjelkene i det unge Arsenal-laget.

 

Henry er lagets kaptein, men jeg mener bestemt at Gilberto er et mye mer naturlig kapteinsvalg enn King Henry! Noen er nok sterkt uenig i denne påstanden, men Gilberto har lederegenskaper og viser en ganske annen innstilling når det går litt tungt enn det lagets store stjerne gjør!

Link to comment
Share on other sites

Blir ikke overaska vis han stikker, vi mister stadig de beste spilleren våres til lag i Italia og Spania.

 

 

"Stadig vekk"?!?!? Nå må du forklare......

 

Og en annen ting; HVEM I HIMMELENS NAVN tror på tribalfootball?

 

Ja hvor skal vi starte da? Anelka, Reyes Real M, Overmars, Peti, Van Bronckhorst, Silvinho Barca,

Edu Valencia, Vieira Inter, Wiltord Lyon, Pires , Cigan VillaReal. Sikkert flere spillere jeg ikke kommer på i farta på de åra Wenger har styrt skutan, mange klasse spillere her du som vi har mista ;)

Link to comment
Share on other sites

Wiltord var ingen stor hit i arsenal, han spilte bra noen kamper men ikke stort mer enn det.. Anelka er en god spiller, men oppførselen hans utenfor banen var ikke noe å skryte av, og ser ingen grunn til å beholde slike spillere, og vis du omtaler cygan som en av våre beste spillere, ja... :S Reyes er bare på lån, men regner dog med at han stikker, men han har aldri fått ut potensiale sitt i arsenal og syns ikke vi skal ruge på gode spillere og ødelegge talentet deres. vi hadde relativt god dekning da silvinho stakk..

 

Så er brått ikke så mange igjen, spesielt ikke om vi ser på de som wenger har hentet inn..

Link to comment
Share on other sites

Wiltord var ingen stor hit i arsenal, han spilte bra noen kamper men ikke stort mer enn det.. Anelka er en god spiller, men oppførselen hans utenfor banen var ikke noe å skryte av, og ser ingen grunn til å beholde slike spillere, og vis du omtaler cygan som en av våre beste spillere, ja... :S Reyes er bare på lån, men regner dog med at han stikker, men han har aldri fått ut potensiale sitt i arsenal og syns ikke vi skal ruge på gode spillere og ødelegge talentet deres. vi hadde relativt god dekning da silvinho stakk..

 

Så er brått ikke så mange igjen, spesielt ikke om vi ser på de som wenger har hentet inn..

 

Wiltord var en hit det første året så lenge han fikk spille spiss, du ser på Lyon at ham har blomstra, Wenger satt han heletiden på kanten noe han sa selv at ikke fungerte. Wenger kjøper spiller og vil forme dem selv, greit så lenge du henter 16-17-18 åringer. Men å tro han skal få en spiller som er godt voksen som alltid har spilt mitt spiss til å bli en go ving går aldri bra. Cygan er nok ikke go spiller bare ramsa opp noen som dro til Spania, når vi mister Edu og Vieira som var 2 av de beste spilleren på sine plasser så blir ting vanskelig :P

Link to comment
Share on other sites

Blir ikke overaska vis han stikker, vi mister stadig de beste spilleren våres til lag i Italia og Spania.

 

 

"Stadig vekk"?!?!? Nå må du forklare......

 

Og en annen ting; HVEM I HIMMELENS NAVN tror på tribalfootball?

 

Ja hvor skal vi starte da? Anelka, Reyes Real M, Overmars, Peti, Van Bronckhorst, Silvinho Barca,

Edu Valencia, Vieira Inter, Wiltord Lyon, Pires , Cigan VillaReal. Sikkert flere spillere jeg ikke kommer på i farta på de åra Wenger har styrt skutan, mange klasse spillere her du som vi har mista :)

 

Anelka var ein av våre beste spillere ja, men trur vi var gladere enn Real etter den handelen. Det var vi vel i handlene med Barca angående Petit og Overmars også. At du klarer å trekke inn Cygan, Edu, van Bronckhorst og Silvinho som "de beste spillerne våre" er vel ein prestasjon når dei blir solgt fordi dei ikkje er førstevalg, skal gi plass til andre eller bare er stallfyll. Wiltord var god, men neppe ein av dei beste. Synes Vieira er den eineste du nevner vi igrunn har mista av våre beste spillere...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...