Christian Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 Jeg synes vi burde ha en quiz her på forumet, sånn at vi kan teste kunnskapene våre Her er quizregler: Det er kun lov å komme med ett forslag Dersom den som har stafettpinnen har sagt at ingen på det tidspunktet har svart riktig, kan du prøve å svare EN GANG til. Det er altså totalt sett 2 sjanser til å svare. Det er kun én som stiller spørsmål om gangen. Når en har svart riktig på et spørsmål er det bare han som har stillt spørsmålet som kan godkjenne. Man må ta med stillinga etter at man har godkjent ett svar. Hvis ingen har svart riktig på et spørsmål i løpet av 1 døgn (24 timer) , alternativt 2 døgn (48 timer) skal det stilles et nytt spørsmål fra hvem som helst. Det er ikke lov å søke seg frem til svaret ved hjelp av internett eller andre oppslagsverk. Det er ingen premie til vinneren, så dette har egentlig ingen hensikt. På den annen side skal en heller ikke stille spørsmål som oppfordrer til søking. Alle spørsmål skal være spørsmål der en må tenke. En skal ikke ha SJANSEN til å finne svaret på Wikipedia, helst. Bruk informasjon som du vet om selv. Internett skal ikke være ditt hjelpemiddel for å stille spørsmål. Og igjen: Det er ikke lov å søke seg frem til svaret ved hjelp av internett eller andre oppslagsverk. Hva synes dere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RunningForPresident Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 Derson folket overholder reglene om ikke å google seg fram til svaret, så er det et glimrende forslag. Likevel har jeg vanskeligheter med å tro at det blir overholdt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 Greit forslag! Jeg er med liskom! ... men man kan ikke ha noe garanti for at noen ikke bruker internett.. Det vet man aldri.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Henry Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 Så lenge det ikke blir store pengepremier ol så tror jeg det går bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 Tror ikke det er mulig å ha en quiz som folk ikke bruker google. Etter min erfaring med slikt så blir det en konkuranse i hvor god du er til å søke på ting på nettet. Men ellers ett greit forslag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted February 7, 2007 Author Report Share Posted February 7, 2007 Hvem har lyst til å begynne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 Hvem har lyst til å begynne? ... du kan starte, siden du er oppsetter'n! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted February 7, 2007 Author Report Share Posted February 7, 2007 Hvem har lyst til å begynne? ... du kan starte, siden du er oppsetter'n! Ok, vi begynner lett: Hva heter den eneste norske spilleren som har spilt for Arsenal? EDIT: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 Hvem har lyst til å begynne? ... du kan starte, siden du er oppsetter'n! Ok, vi begynner lett: Hva heter den eneste norske spilleren som har spilt for Arsenal? EDIT: Pål Lydersen? Edit: Må gå, hvis det er riktig, ta ett nytt spørsmål anyone! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted February 7, 2007 Author Report Share Posted February 7, 2007 Hvem har lyst til å begynne? ... du kan starte, siden du er oppsetter'n! Ok, vi begynner lett: Hva heter den eneste norske spilleren som har spilt for Arsenal? EDIT: Pål Lydersen? Jepp! Din tur, ta det ganske mye vanskeligere denne gangen Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 Farfar var i det gavmilde hjørnet, og ga de 5 barnebarna til sammen kr. 1000,- Den yngste fikk minst, så la han på kr. 20,- til den nest yngste, enda kr. 20,- til den tredje yngste, enda kr. 20,- til den fjerde, og nok 20,- til den eldste. Hvor mye fikk hver ? Ps. Var poenge at det skulle være fotballquiz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted February 7, 2007 Author Report Share Posted February 7, 2007 Farfar var i det gavmilde hjørnet, og ga de 5 barnebarna til sammen kr. 1000,- Den yngste fikk minst, så la han på kr. 20,- til den nest yngste, enda kr. 20,- til den tredje yngste, enda kr. 20,- til den fjerde, og nok 20,- til den eldste. Hvor mye fikk hver ? Ps. Var poenge at det skulle være fotballquiz? Ja Men her er svaret: yngste: 160 nest yngste: 180 tredje yngste: 200 nest eldste: 220 eldste: 240 Altså 1000 kroner til sammen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 Farfar var i det gavmilde hjørnet, og ga de 5 barnebarna til sammen kr. 1000,- Den yngste fikk minst, så la han på kr. 20,- til den nest yngste, enda kr. 20,- til den tredje yngste, enda kr. 20,- til den fjerde, og nok 20,- til den eldste. Hvor mye fikk hver ? Ps. Var poenge at det skulle være fotballquiz? Ja Jeg har en (kansje lett men) Hvilken spesiell skade fikk Gunnerslegenden Charlie George??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 Farfar var i det gavmilde hjørnet, og ga de 5 barnebarna til sammen kr. 1000,- Den yngste fikk minst, så la han på kr. 20,- til den nest yngste, enda kr. 20,- til den tredje yngste, enda kr. 20,- til den fjerde, og nok 20,- til den eldste. Hvor mye fikk hver ? Ps. Var poenge at det skulle være fotballquiz? Ja Jeg har en (kansje lett men) Hvilken spesiell skade fikk Gunnerslegenden Charlie George??? Mista finger'n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted February 7, 2007 Author Report Share Posted February 7, 2007 Farfar var i det gavmilde hjørnet, og ga de 5 barnebarna til sammen kr. 1000,- Den yngste fikk minst, så la han på kr. 20,- til den nest yngste, enda kr. 20,- til den tredje yngste, enda kr. 20,- til den fjerde, og nok 20,- til den eldste. Hvor mye fikk hver ? Ps. Var poenge at det skulle være fotballquiz? Ja Jeg har en (kansje lett men) Hvilken spesiell skade fikk Gunnerslegenden Charlie George??? Mista finger'n Vi må si om svarene er feil eller rett! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 Farfar var i det gavmilde hjørnet, og ga de 5 barnebarna til sammen kr. 1000,- Den yngste fikk minst, så la han på kr. 20,- til den nest yngste, enda kr. 20,- til den tredje yngste, enda kr. 20,- til den fjerde, og nok 20,- til den eldste. Hvor mye fikk hver ? Ps. Var poenge at det skulle være fotballquiz? Ja Jeg har en (kansje lett men) Hvilken spesiell skade fikk Gunnerslegenden Charlie George??? Mista finger'n Vi må si om svarene er feil eller rett! Ikke fingeren, men du er nerme Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 Farfar var i det gavmilde hjørnet, og ga de 5 barnebarna til sammen kr. 1000,- Den yngste fikk minst, så la han på kr. 20,- til den nest yngste, enda kr. 20,- til den tredje yngste, enda kr. 20,- til den fjerde, og nok 20,- til den eldste. Hvor mye fikk hver ? Ps. Var poenge at det skulle være fotballquiz? Ja Jeg har en (kansje lett men) Hvilken spesiell skade fikk Gunnerslegenden Charlie George??? Mista finger'n Vi må si om svarene er feil eller rett! Men han har jo ikke fått sjans, jeg skreiv det jo for tre minutter si. EDIT: hmmm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted February 7, 2007 Author Report Share Posted February 7, 2007 Farfar var i det gavmilde hjørnet, og ga de 5 barnebarna til sammen kr. 1000,- Den yngste fikk minst, så la han på kr. 20,- til den nest yngste, enda kr. 20,- til den tredje yngste, enda kr. 20,- til den fjerde, og nok 20,- til den eldste. Hvor mye fikk hver ? Ps. Var poenge at det skulle være fotballquiz? Ja Jeg har en (kansje lett men) Hvilken spesiell skade fikk Gunnerslegenden Charlie George??? Mista finger'n Vi må si om svarene er feil eller rett! Men han har jo ikke fått sjans, jeg skreiv det jo for tre minutter si. EDIT: hmmm Sorry, kanskje litt for rask der, men det føltes jo som en evighet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 Hvem har lyst til å begynne? ... du kan starte, siden du er oppsetter'n! Ok, vi begynner lett: Hva heter den eneste norske spilleren som har spilt for Arsenal? EDIT: Til info; Harald "Dutte" Berg har spilt i Arsenal på 60 tallet. Vel og merke kun juniorkamper, men like fullt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted February 7, 2007 Author Report Share Posted February 7, 2007 Hvem har lyst til å begynne? ... du kan starte, siden du er oppsetter'n! Ok, vi begynner lett: Hva heter den eneste norske spilleren som har spilt for Arsenal? EDIT: Til info; Harald "Dutte" Berg har spilt i Arsenal på 60 tallet. Vel og merke kun juniorkamper, men like fullt. Det hadde jeg ingen anelse om, du vet tydeligvis ekstremt mye om ALT av fotball Kan ikke du bare gi oss noe å bryne oss på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 Farfar var i det gavmilde hjørnet, og ga de 5 barnebarna til sammen kr. 1000,- Den yngste fikk minst, så la han på kr. 20,- til den nest yngste, enda kr. 20,- til den tredje yngste, enda kr. 20,- til den fjerde, og nok 20,- til den eldste. Hvor mye fikk hver ? Ps. Var poenge at det skulle være fotballquiz? Ja Jeg har en (kansje lett men) Hvilken spesiell skade fikk Gunnerslegenden Charlie George??? Mista finger'n Vi må si om svarene er feil eller rett! Ikke fingeren, men du er nerme Mista tåa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 Farfar var i det gavmilde hjørnet, og ga de 5 barnebarna til sammen kr. 1000,- Den yngste fikk minst, så la han på kr. 20,- til den nest yngste, enda kr. 20,- til den tredje yngste, enda kr. 20,- til den fjerde, og nok 20,- til den eldste. Hvor mye fikk hver ? Ps. Var poenge at det skulle være fotballquiz? Ja Jeg har en (kansje lett men) Hvilken spesiell skade fikk Gunnerslegenden Charlie George??? Mista finger'n Vi må si om svarene er feil eller rett! Ikke fingeren, men du er nerme Mista tåa? grattis;) stortåa faktisk din tur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 Nytt spørsmål: Seks spillere har vært med fra starten av PL... Hvilke seks? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 Nytt spørsmål: Seks spillere har vært med fra starten av PL... Hvilke seks? Kan i hvert fall prøve meg. Ryan Giggs, Gary Speed, Teddy the C***, Paul Scholes og Neville-søstrene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legend14 Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 Nytt spørsmål: Seks spillere har vært med fra starten av PL... Hvilke seks? Kan i hvert fall prøve meg. Ryan Giggs, Gary Speed, Teddy the C***, Paul Scholes og Neville-søstrene? Prøver meg jeg også her. R. Giggs, G. Speed, Teddy Cunt, David James, Oh A Ray Parlour, Alan Stubbs? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.