Jump to content

Viking FK


taugooneren

Recommended Posts

Jeg tror Viking får en bra sesong,bare han dere Hannes Sigurdsson(sikkert ikke sånn det skrives)får arbeids og oppholds tillatelse i landet.Han kan bli super,scorte jo to mot Bryne og tre tror jeg mot Start :ph34r:

Tipper Viking på fin 5.plass.

Lykke til Viking.

Det har ingentingmedlandet å gjør, men FIFA som kanskje ikke gir han lov ti åspille, pga alt for mye klubbskifte.

Han har jo spilt i Viking tidligere, så det har ingenting med det å gjer.

Ja rett de Taugoo! Han har vert i 3 klubber på 1 år. Så dette kan være enn gambling fra Egil Østenstad.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Jeg tror Viking får en bra sesong,bare han dere Hannes Sigurdsson(sikkert ikke sånn det skrives)får arbeids og oppholds tillatelse i landet.Han kan bli super,scorte jo to mot Bryne og tre tror jeg mot Start :P

Tipper Viking på fin 5.plass.

Lykke til Viking.

Det har ingentingmedlandet å gjør, men FIFA som kanskje ikke gir han lov ti åspille, pga alt for mye klubbskifte.

Han har jo spilt i Viking tidligere, så det har ingenting med det å gjer.

Ja rett de Taugoo! Han har je vert i 3 klubber på 1 år. Så dette kan være enn gambling fra Egil Østenstad.

 

 

Hehe,det var ganske mye :ph34r:

Men for håpe det ordner seg for han og Viking's del da. :P

Link to comment
Share on other sites

Så koselig å se at det er "mange" utforbi Rogaland som faktisk har Viking som andre-lag i Tippeligaen.

Dere er velkommen til Viking Stadion :D :D

 

har faktisk vært på viking stadion en gang... viking rbk 2-2 i 04/05 sessongen... bra stadion dere har ass

Link to comment
Share on other sites

Er du Vikingfan, Hermz?

Skulle nesten tro, det :D

 

Hehe,ja litt...Er jo fra Porsgrunn i Telemark,men Odd gjør det så dårlig.

Så Viking er godt alternativ og heie på.

PS:Skal på Start-Godset idag... :D

 

Edit:Kampen endte 1-1

Link to comment
Share on other sites

Razak Pimpong skrev i dag under på en fireårskontrakt med Viking. De blir gøy å se han spille for Viking!

Pimpong_inni_48683e.jpg

 

Nå begynner jeg å få stor tro på Viking foran sesong-starten om to uker. De har handlet stort Viking, Børre Steenslid, Maurice Ross, Höskuldur Eiriksson (lån), Hannes Sigurdsson og Thomas Myhre klar i Juli! Og så har vi Allan Gaarde tilbake i Juni/Juli! Dette går mot GULL! ;)

Link to comment
Share on other sites

Enig, nå er Viking, på vei til å ta sitt første seriegull på 15 år(?)!

De vant nettopp 1-0 mot Brann og 7-1 tidligere mot Start....hvor skal dette ende? ;)

 

Midt på treet,6-10plass.

Link to comment
Share on other sites

Noen som skal ta turen til Viking Stadion og se dem banke trønderne?

I'll be there!!! Og for de som ikke vet det:

 

Viking FK - Rosenborg BK

1.runde, Tippeligaen 2007

Kl: 20:00, Viking Stadion, Stavanger STAPPFULLT!

 

Gleder meg helst mer til denne kampen enn Arsenal vs West Ham.

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg helst mer til denne kampen enn Arsenal vs West Ham.

 

What?!?!?

For det første så er det seriestart, og Arsenal er langt inni sesongen og ligger på en elendig plasering.

For det andre så er det mot Rosenborg og stappfullt.

For det tredje så er dette en kamp jeg skal på og gleder meg mer til enn å sitte i stua, hjemme og se at Arsenal har sjanser, på sjanser, men scorer ikke.....får en sjanse i mot, og det blir mål.

Selfølgelig sier jeg jo dette nå etter å ha sett Arsenal tapt, men jeg tror du tok poenget, hvis ikke er det bare å spør :(

Link to comment
Share on other sites

Noen som skal ta turen til Viking Stadion og se dem banke trønderne?

Skal seff se den kampen, jeg har jo sesongkort på Viking Stadion! Gleder meg som enn hest til kampen! ;)

Link to comment
Share on other sites

Noen som skal ta turen til Viking Stadion og se dem banke trønderne?

Skal seff se den kampen, jeg har jo sesongkort på Viking Stadion! Gleder meg som enn hest til kampen! ;)

 

Her går Viking RETT på trynet.

Jeg og,tror Viking er over vudert foran denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Selfølgelig skal jeg se denne kampen! Har sesongkort på felt H :P Skulle egentlig ha med hordene med noen venner, men var ikke plass vedsiden av de så.. :( Viking har scort i hver hjemmekamp siden oktober 2005 (tror jeg det var) så denne kampen ender nok 1-1

Link to comment
Share on other sites

Selfølgelig skal jeg se denne kampen! Har sesongkort på felt H :P Skulle egentlig ha med hordene med noen venner, men var ikke plass vedsiden av de så.. :( Viking har scort i hver hjemmekamp siden oktober 2005 (tror jeg det var) så denne kampen ender nok 1-1

I VERSTE fall ender kampen 1-0 til Viking, alt annet blir ett høyere siffer til hjemmelaget, skam deg ;)

Link to comment
Share on other sites

Noen andre som skal til Kristiansands nye stadion kommende søndag for og se Start-Viking da?

Dette må bli seier! Tap vil være katastrofe (med tanke på at turen er veldig dyr, iallefall for meg uten noe god råd ;) ;) )

Link to comment
Share on other sites

Denne Landu Landu, som nett signerte kontrakt har eg vore så "heldig" å få spele mot. Då me gjekk ut på graset trudde alle at han var for gammal ;) Han var jo SVÆR.

Han slo meg og alle andre i duell etter duell og alle fekk sjokk då me fekk vete at han faktisk var to år yngre!

Han er så absolutt eit stort talent, og det er i alle fall ikkje noko gale med fysikken! ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...