Jump to content

Viking FK


taugooneren

Recommended Posts

Da reiser Viking til La Manga, her er de 23 spillerene som reiser:

1. Iven Austbø

33. Mattias Asper

2. Alexander Gabrielsen

3. Børre Steenslid

4. Peter Abelsson

5. Thomas Pereira

8. Øyvind Svenning

9. Peter Ijeh

10. Alexander Ødegaard

11. Søren Berg

13. André Danielsen

15. Ragnvald Soma

16. Jørgen Tengesdal

17. Jone Samuelsen

19. Trygve Nygaard

20. Nicolai Stokholm

23. Torger Motland

28. Birkir Bjarnason

Andreas U. Andersen

Hannes Sigurdsson

Martin Nordbø

Arild Østbø

Christian Landu Landu

 

Ps: På mandag kan vi se Viking-Tromsø på FXTV, gratis :blink: Link: http://www.viking-fk.no/newsread/news.asp?...14057&wce=nyhet

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Imponerende at de faktisk talt tar meg seg Norge`s desidert største talent, nemlig 14!!!! år gamle Christian Landu Landu. Stødig, spør du meg.....

En du kjenner?

 

Jeg kjenner han ikke men har snakket med han før å sånne ting.. En 14 år gammel midtstopper som er veldig rask og sterk.. Spilte på vel Tasta før, men gikk til Viking i fjor (?) ;)

Link to comment
Share on other sites

Imponerende at de faktisk talt tar meg seg Norge`s desidert største talent, nemlig 14!!!! år gamle Christian Landu Landu. Stødig, spør du meg.....

En du kjenner?

 

Jeg kjenner han ikke men har snakket med han før å sånne ting.. En 14 år gammel midtstopper som er veldig rask og sterk.. Spilte på vel Tasta før, men gikk til Viking i fjor (?) ;)

Han er heldig, gitt!

Det er jo første steg i drømmen, det! :D

Link to comment
Share on other sites

Imponerende at de faktisk talt tar meg seg Norge`s desidert største talent, nemlig 14!!!! år gamle Christian Landu Landu. Stødig, spør du meg.....

En du kjenner?

 

Vil vel påstå det, ja. Trener selv 15 års laget til VBK. De som i fjor ble kretsmestere i 14 årsklassen. Følger med på det meste som rører seg i lokalfotballen i Rogaland. Enten det er i ungdomsfotballen eller nedover i divisjonene. Tottenham supporteren Erik Jøssang kommer til å få en bra sesong for Staal i år, til dømes. ;)

Litt seriøst, Christian Landu Landu kjenner jeg rimelig godt, jeg har trent ham for mange år siden, den gangen han startet i VBK. Han gikk forøvrig kjapt over til Tasta, så jeg skal nødvendigvis ikke ta noen ære for utviklingen hans. :D Christian går også på Tastaveden ungdomsskole der både poden min, og flere andre av kretsmestrene fra VBK går på skole. Forøvrig så bommet jeg litt på alderen hans. Han fyllte 15 i slutten av januar.

 

Hvordan går det forøvrig med MIL i kommende sesong? De grønn/hvite har vel ligget vel lenge i dvale nå, eller hur?

 

Btw; er du i slekt med Sverre, Fiskå`s største Arsenal patriot? :P

Link to comment
Share on other sites

Imponerende at de faktisk talt tar meg seg Norge`s desidert største talent, nemlig 14!!!! år gamle Christian Landu Landu. Stødig, spør du meg.....

En du kjenner?

 

Hvordan går det forøvrig med MIL i kommende sesong? De grønn/hvite har vel ligget vel lenge i dvale nå, eller hur?

 

Btw; er du i slekt med Sverre, Fiskå`s største Arsenal patriot? :D

Er jo så langt nede at jeg gidder ikke å følge så mye med.

 

Men hvordan kom du på å spørre om jeg var i slekt med Sverre? ;)

Svaret er ja, onkel til far min :P

Link to comment
Share on other sites

Maurice Ross bestod legesjekken i dag, og er dermed viking spiller fram til og med 2009 sesongen! Fint og ha en høyreback i laget. Synes ikke Jørgen Tengesdal holder mål! Gabrielsen blir en spennende spiller i fremtiden som kan spille både midtstopper og høyreback ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Viking - Start 7-1. Vi begynner å se at Viking kommer iform nå!

 

Kommentatoren sa: "Vi vet det er ein treningskamp, men man skal liksom ikke tape 7-1" Haha! *moro* :)

Link to comment
Share on other sites

Viking - Start 7-1. Vi begynner å se at Viking kommer iform nå!

 

Kommentatoren sa: "Vi vet det er ein treningskamp, men man skal liksom ikke tape 7-1" Haha! *moro* :)

Sant nok, men det må man være forberedt når man møter hordene fra Olje-hovedstaden :D

Link to comment
Share on other sites

Herlig kamp!! :D Tre mål av Sigurdsson, to av Ijeh, Ødegaard og ingen ringere enn Jørgen Tengesdal scorte! Noen andre som så kampen? <_<

Ja, jeg så den på vikingtv.no! Så du den live? På Øksnevald?

Link to comment
Share on other sites

Jeg veit ikke om detta er "lov" men vil dere skal vite at Viking er mitt 2. lag i tippeligaen, men bor nerme fredrikstad så det er laget... hele familyn heier på viking da, og ønsker dere alt godt (les: 2 plass bak ffk) denna sessongen :huh:

 

De aller fleste har vel lag som de heier litt på, er jo fjorten lag i tippeligaen og en vil jo automatisk bry seg om hvem som vinner de kampene ens eget lag ikke er involvert i. For eksempel, selv om jeg ikke noen gang har heiet på Start eller VIF eller har nen grunn til det heiet jeg voldsomt på Start i den tette gullstriden i forfjor.

 

Må si at jeg sympatiserer litt med Viking, mest på grunn av at nær familie bor der. En annen grunn er at jeg setter pris på at vi har tippeligalag utenfor Oslo-området(Vid betegnelse). Er jo faktisk hele seks la som ikke ligger nær Oslo i år, kanskje vi kan få to til neste år?Sandefjord og Fredrikstad ned og Bryne og Haugesund opp? Er nok bare ønsketenkning dette her :o

Link to comment
Share on other sites

Viking spiller 3-3 mot Bryne dagen etter at de lånte Höskuldur Eiriksson for hele 2007 sesongen. De har også sikret seg opsjon på kjøp etter sesongen hvis det skulle være ønskelig. Egil Østensen er fornøyd med innkjøpet av høyrebacken og mener at Viking nå er godt besatt på alle plasser bakover på banen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Viking får en bra sesong,bare han dere Hannes Sigurdsson(sikkert ikke sånn det skrives)får arbeids og oppholds tillatelse i landet.Han kan bli super,scorte jo to mot Bryne og tre tror jeg mot Start :ph34r:

Tipper Viking på fin 4.plass.

Lykke til Viking.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Viking får en bra sesong,bare han dere Hannes Sigurdsson(sikkert ikke sånn det skrives)får arbeids og oppholds tillatelse i landet.Han kan bli super,scorte jo to mot Bryne og tre tror jeg mot Start :ph34r:

Tipper Viking på fin 5.plass.

Lykke til Viking.

Det har ingentingmedlandet å gjør, men FIFA som kanskje ikke gir han lov ti åspille, pga alt for mye klubbskifte.

Han har jo spilt i Viking tidligere, så det har ingenting med det å gjer.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...