Jump to content

Signaturene


Gaston

Er du lei av laange signaturer (spesielt de med bilder)?  

32 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg har merket en tendens til at forumet blir ødelagt av at mange forumbrukere har lange signaturer. Spesielt signaturer med bilder. Dette tar tid å laste opp. Jeg anbefaler alle å titte innom et meget ryddig forum: http://www.diskusjon.no/. Det er det ikke lov å ga GIF-filer som avatarer, ingen signaturer lengre enn fire setninger, ingen bilder på signaturen heller.

 

Når det er så mange som har dette blir det rett og slett latterlig.

 

Kan dette være en ny regel?

Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode som lar deg stille farge/størrelse/plassering, samt lar deg lage lenker. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer i gunners.no sitt design, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Merk at signaturer med upassende innhold blir fjernet uten varsel.

 

EDIT: Noe galt med pollen..

 

poll ordnet

Link to comment
Share on other sites

En lengdebegrensning i antall pixler, hadde vært bra, men hvis du ikke liker signaturer, kan du slå dem av i profilen din. Derfor synes jeg ikke det er noe big deal.

Enig med deg der, jeg er en av de som er for signaturer, men jeg er enig at de skulle vært en max grense på antall pixler. Men jeg synes mange forum hvor det ikke er lov og bruke bilder i signaturen er litt kjedelige.....

Link to comment
Share on other sites

Hva skal være pointet med dette her egentlig? Det er jo bare latterlig imo!

 

Spesiellt bilde-signaturer frisker jo bare opp forumene synes jeg, og spesiellt her, når dette forumet har et tema, så er det kult å ha fine signaturer med farger innen det temaet liksom...

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes signaturene gir et flott personlig preg på forumet. Vi har i tilegg noen her på forumet som er så snille at de lager supre signaturer til de som spør. Og som zaldor nevner: Man kan skru av signaturer hvis man heller foretrekker det.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan skur jeg av signaturene? Orker ikke laste opp drittlange signaturer...(sorry)

 

My Controls -> Board Setting -> Do you wish to view members signatures when reading topics? -> No

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...