Jump to content

Lauren til West Ham?


Sir.Michael

Recommended Posts

Jeg sitter med en mage følelese på at dette bare er tull.

Tror ikke Wenger vil selge ham nå som han har vært i klubben så lenge og vært skadet.

Jeg tar det som et tegn på at han vil Lauren.

 

Men et salg av Lauren betyr at vi satser mer på Eboue og Hoyte som begge er unge og dyktige og et salg gjør at vi får penger inn til et nytt kjøp. :)

 

 

 

http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagen...p?newsid=161231

 

Hva syntes dere ?

Link to comment
Share on other sites

Jeg sitter med en mage følelese på at dette bare er tull.

Tror ikke Wenger vil selge ham nå som han har vært i klubben så lenge og vært skadet.

Jeg tar det som et tegn på at han vil Lauren.

 

Men et salg av Lauren betyr at vi satser mer på Eboue og Hoyte som begge er unge og dyktige og et salg gjør at vi får penger inn til et nytt kjøp. :)

 

 

 

http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagen...p?newsid=161231

 

Hva syntes dere ?

[/quote rykte, jeg sier selg, vi trenger penga til nye spillere

..

selv om lauren er stor for meg, så har han vært skada lenge osv, så troor ikke han blir så god som han var, DESVERRE

Link to comment
Share on other sites

Lauren er en sykt god spiller, men åssen han er etter sin langtidsskade er vansklig å si. West Ham har tenkt å by 3 millioner £, som er ca. 36,7 millioner kroner.. Denne prisen synes jeg er litt i minste laget for en spiller som er/var verdensklasse. Men om Lauren er blitt sikklig søpplete så kanskje prisen er rett.

Personlig vil jeg beholde Lauren i et par år til (om mulig), så Hoyte blir en erstatter for han. Føler meg enda ikke 100 % trygg på Hoyte, men potesiale har han!

Link to comment
Share on other sites

Jeg synte ikke vi skal selge Lauren, sjølv om jeg mener Eboue er bedre enn Lauren. Bare Eboue burde lære seg skikkelig oppførsel, slik som i går mot Liverpool. Jeg tåler ikke se slike spillerer i Arsenal, så Wenger ta ei lang alvords prat med Eboue. Lauren er bedre enn Eboue defansivt men ikke offansivt.

 

Back to the topic:

Jeg håper Wenger holder på han, hvis vi skal selge han må vi ha meir penger for han! Vi har jo Eboue og Hoyte!

Link to comment
Share on other sites

Må ikke selge Lauren, han er en av de få spillerne vi har som kan takle og skremme vannet va våre motstandre. Personlig ville jeg gjerne sett Lauren på midten også, taklingsikker, god i lufta og enorm fysikk. Spilte jo av og til def. midtbane før han kom til Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Skal ikke se bort fra at Lauren kan forsvinne. Vi har for øyeblikket 3 høyre bakker i klubben, 1 for mye etter min mening. Vi bør heller satse på å beholde de unge. Det er vel heller ikke usannsynlig at Gilbert kommer tilbake etter sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Synes vi bør selge Lauren men han bør vel kanskje få vise seg fram litt for førstelaget slik at prisen stiger litt. Jeg tror et salg til sommeren ville vært en god løsning. Noen som vet hvor lenge han har kontrakt med Arsenal?

Link to comment
Share on other sites

Nå har vel Lauren et godt navn i Premiership, så en overkommelig pris vil det nok bli. Men om det ville være så lurt å selge Lauren er en annen sak, han kan jo bekle høyrekanten også, han var vel en kanstpiller før han kom til Arsenal om jeg ikke husker helt feil.

Link to comment
Share on other sites

Nå har vel Lauren et godt navn i Premiership, så en overkommelig pris vil det nok bli. Men om det ville være så lurt å selge Lauren er en annen sak, han kan jo bekle høyrekanten også, han var vel en kanstpiller før han kom til Arsenal om jeg ikke husker helt feil.

Jeg tror du blander med Eboue, for han var kantspiller før. Lauren spilte defensiv midtbane før han kom til Arsenal om jeg ikke tar helt feil.

Link to comment
Share on other sites

Nå har vel Lauren et godt navn i Premiership, så en overkommelig pris vil det nok bli. Men om det ville være så lurt å selge Lauren er en annen sak, han kan jo bekle høyrekanten også, han var vel en kanstpiller før han kom til Arsenal om jeg ikke husker helt feil.

Jeg tror du blander med Eboue, for han var kantspiller før. Lauren spilte defensiv midtbane før han kom til Arsenal om jeg ikke tar helt feil.

 

Lauren spilte høyrekant i Mallorca og det var etter strålende spill i den posisjonen i Afrikamesterskapet at Wenger hentet han til klubben.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg sitter med en mage følelese på at dette bare er tull.

Tror ikke Wenger vil selge ham nå som han har vært i klubben så lenge og vært skadet.

Jeg tar det som et tegn på at han vil Lauren.

 

Men et salg av Lauren betyr at vi satser mer på Eboue og Hoyte som begge er unge og dyktige og et salg gjør at vi får penger inn til et nytt kjøp. :)

 

 

 

http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagen...p?newsid=161231

 

Hva syntes dere ?

[/quote rykte, jeg sier selg, vi trenger penga til nye spillere

..

selv om lauren er stor for meg, så har han vært skada lenge osv, så troor ikke han blir så god som han var, DESVERRE

 

Så er det gjort. Lauren er ferdig i Arsenal! Signerte for Pourtsmouth.

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...+for+Portsmouth

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...