Jump to content

Deco


afc1886

Recommended Posts

Hvor mange ganger må jeg si det!! Wenger kjøper ikke i januar , iallefall ikke Deco! Han blir svin dyr! Greit nok han er veldig god, men tviler på Barcelona vi gje fra seg ein så god spiller. Og dette er skrevet i ein blogg eller noe slik, tror ikke det kommer til å skje! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke helt se hva vi skal med denne pingle portogiser brassen, skulle vi trenge noe så måtte det være litt mere muskler. Og filmere trenger vi ikke flere av heller, håper Eboue slutter med det tullet han også!

Pingle? Hva er han pingle og filmer? Han er ikke lik ein annen portugiser(C.Ronaldo)

Han er ikke den med mest muskler heller, men hva med skudd foten?? Men som jeg sa han blir ikke kjøpt!

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke helt se hva vi skal med denne pingle portogiser brassen, skulle vi trenge noe så måtte det være litt mere muskler. Og filmere trenger vi ikke flere av heller, håper Eboue slutter med det tullet han også!

ja, men så har vi Persie og da (han filmer ikke, men han Henser) spessielt mot Liverpool ;) håper han slutter med det, det kan bli katastrofalt til slutt :P unnskyld for at jeg avbrøt "filmingen" deres ;)

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke helt se hva vi skal med denne pingle portogiser brassen, skulle vi trenge noe så måtte det være litt mere muskler. Og filmere trenger vi ikke flere av heller, håper Eboue slutter med det tullet han også!

ja, men så har vi Persie og da (han filmer ikke, men han Henser) spessielt mot Liverpool ;) håper han slutter med det, det kan bli katastrofalt til slutt :P unnskyld for at jeg avbrøt "filmingen" deres ;)

At Robin ikke filmer er dessverre å ta litt for hardt i!

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke helt se hva vi skal med denne pingle portogiser brassen, skulle vi trenge noe så måtte det være litt mere muskler. Og filmere trenger vi ikke flere av heller, håper Eboue slutter med det tullet han også!

ja, men så har vi Persie og da (han filmer ikke, men han Henser) spessielt mot Liverpool ;) håper han slutter med det, det kan bli katastrofalt til slutt :P unnskyld for at jeg avbrøt "filmingen" deres ;)

At Robin ikke filmer er dessverre å ta litt for hardt i!

 

 

Trodde dette var en tråd om deco ikke filmingen til Andre spillere?? :P

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke helt se hva vi skal med denne pingle portogiser brassen, skulle vi trenge noe så måtte det være litt mere muskler. Og filmere trenger vi ikke flere av heller, håper Eboue slutter med det tullet han også!

ja, men så har vi Persie og da (han filmer ikke, men han Henser) spessielt mot Liverpool ;) håper han slutter med det, det kan bli katastrofalt til slutt :P unnskyld for at jeg avbrøt "filmingen" deres :P

At Robin ikke filmer er dessverre å ta litt for hardt i!

Enig!

Er vel den som filmer mest?! ;)

Link to comment
Share on other sites

Deco er akkurat den type midtbanespiller vi ikke trenger. Fabregas er like god om ikke bedre. Og vi har også Merida og Denilson som er SVÆRT lovende. Tror heller ikke at Wenger vil ha en 25? år gammel overpriset midtbane spiller som ikke engang holder standaren til verken Rosicky eller Cesc.

 

Det her er bare et forsøk på å skape litt oppstyr.

Link to comment
Share on other sites

Deco er akkurat den type midtbanespiller vi ikke trenger. Fabregas er like god om ikke bedre. Og vi har også Merida og Denilson som er SVÆRT lovende. Tror heller ikke at Wenger vil ha en 25? år gammel overpriset midtbane spiller som ikke engang holder standaren til verken Rosicky eller Cesc.

 

Det her er bare et forsøk på å skape litt oppstyr.

Så enig med deg Rohino ;)

Link to comment
Share on other sites

Deco er akkurat den type midtbanespiller vi ikke trenger. Fabregas er like god om ikke bedre. Og vi har også Merida og Denilson som er SVÆRT lovende. Tror heller ikke at Wenger vil ha en 25? år gammel overpriset midtbane spiller som ikke engang holder standaren til verken Rosicky eller Cesc.

 

Det her er bare et forsøk på å skape litt oppstyr.

 

Er enig med at han aldri hadde blitt hentet av Wenger, både på grunn av alder, pris og sånt, men kvaliteten skal det ikke stå på!

Denne mannen er en magiker med fotballen, og kan gjøre ting med en ball som få andre kan gjøre. Han er en veldig god ballfordeler, avslutter, takler, pasningsspiller og mye mer. Eneste negativt med ham er at han detter alt for lett, hvilket er kjent for portugisere [les: C.Ronaldo oppi Manchester] og dermed kanskje blir utelukket for Premier League. Men dette er en spiller jeg svært gjerne ville sett i Arsenal, selv om han altså detter litt lett.

Link to comment
Share on other sites

Deco vil jeg aldri se i arsenaldrakt, han har god teknikk, å kan gjøre det helt store ....MEN, lagspiller blir han aldri, cheater kommer han altid til må være, han kommer til å drible istedenfor å sentre når sentre er best osv HVER eneste gang..nei hent heller uduglige Jan Gunnar Solli da, han er ikke SÅ uduglig...

 

var kansje litt vel krass mot Deco det her, men bare klarer ikke sånne spillere :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror jeg har vært litt uheldig i de kampene jeg har sett Deco, for han har ikke imponert meg! Og selv om han hadde gjort det ville jeg overhodet ikke ønsket han til Arsenal. Sutrete og grinete hele tida. Vi hadde Reyes som var en mild versjon humørmessig av det Deco ville vært i Premier League. Spar meg!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror jeg har vært litt uheldig i de kampene jeg har sett Deco, for han har ikke imponert meg! Og selv om han hadde gjort det ville jeg overhodet ikke ønsket han til Arsenal. Sutrete og grinete hele tida. Vi hadde Reyes som var en mild versjon humørmessig av det Deco ville vært i Premier League. Spar meg!

 

Jeg er tilbøyelig til å være enig med deg. Har ikke imponert meg slik at han er en "må ha" spiller. Vil heller bruke slike summer som han ville kostet på andre type midtbanespillere. Han kan gjøre fantstiske ting med ballen men det kan flere av våre spillere også ( les; rosicky, hleb, fabregas)

Link to comment
Share on other sites

Det der var en veldig dårlig kilde. Det var jo en blogg!

 

Uansett så kommer ikke Deco til å selges til Arsenal. Eneste stedet han kan gå er hvis Lampard går andre veien.

 

Deco har ingenting å gjøre i PL, Bolton og slike lag eter sånne som Deco til frokost!

Håper ikke at Arsenal bruker penger på denne lille oppskrytte votten :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange ganger må jeg si det!! Wenger kjøper ikke i januar , iallefall ikke Deco! Han blir svin dyr! Greit nok han er veldig god, men tviler på Barcelona vi gje fra seg ein så god spiller. Og dette er skrevet i ein blogg eller noe slik, tror ikke det kommer til å skje! :D

Helt enig.. Men hadde vært kjekt med deco da :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...