Jump to content

Moderatorene


arsenalfc

Recommended Posts

Jeg syns det er ganske dårlig av modene på forumet her å ikke slå ned på masse feil postede poster. Vi ser posten som heter CL trekning i off topic emne. At ikke den blir flyttet er litt rart. For alt innholdet handler om hvem vi håper vi får eller tror vi får. Da skal vel den inn i Arsenal emne. Når i tilleg internettansvarlig har skrivd i posten.

 

Er ikke den feilpostet?

 

Det er mange flere slike tilfeller. Noen ganger begynner jeg å lure på om det i det hele tatt er moderatorer her på forumet?.

 

Kanskje det skal ansettes noen nye? De kan vell ikke bare si at de ikke har tid. For når jeg var skribent på forsida så var jeg på ferie i 1 uke. Og jeg hadde lagt ut 2 saker før jeg dro. Og når jeg kom hjem igjen så fikk jeg melding om at jeg ikke var skribent lenger. Nå må ledelsen få dette til å rulle.

 

Jeg vil si unsklyld vis dette var for krass utalelser. Men jeg tror jeg ligger under utringsfriheten i Norge.

 

MVH Rohino

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

110% enig i det dere sier her.....

For å være ærlig så tror jeg vi unge kune jort en bedre jobb....

For vi reagerer på noe som moderatorne tydligvis ikke har gjort.

Hvis de virkelig har lagt merke til det, da må de søren meg gjøre noe også.

 

Hjernen min skreiv kanskje mer enn fingrene :P men dette er hvertfall min mening.

 

taugooneren

Link to comment
Share on other sites

Ja, helt enig! Synes mer moderatorer er på sin plass!

Mange tråder går alt for off topic, og blir ikke stengt når den av og til burde imo, og det er i det hele tatt mye feil i posting, som Rohino sier!

 

Ansett mer moderatorer imo!

Det er derfor vi har en egen topic som heter "Off topic -Diskuter alt fra elefanter til elektriske biler. Takhøyden er stor, og alt som ikke passer på andre forum kan skrives her"

 

Også skjønner jeg ikke hvorfor alle henger seg så sjukt opp i om en topic om blir lagt ut feil? Er det et problem for dere at "Henry på vei bort?" ligger under Arsenal FC istede for "Rykter" (eksempel)? Ikke vær så fisefine, og la moderatorene gjøre det dem kan, husk at dem gjør en bra jobb for oss!

Link to comment
Share on other sites

JA!

 

Det er akkurat det som gjør at vi får, som de som liker å kalle seg så mye eldre og klokerer enn oss. Dråligere standard. Det er tragsik når en så åpenbar topic som CL trekninga ligger i off topic..Det skjønner vell alle. Og at den topicen som heter noe som "jørn, du må se på gyldene tider i kveld" i Nostalgi. Der skal det ligge nostalgiske ting om Arsenal.

 

Hallo moderatorer/admins hvorfor er ikke den sletta?.

 

Jeg har jobba med forum selv. Og vet hvor mye arbeid det er. Men jeg gjorde en ting. Det var at jeg ansatte flere moderatorer vis det ble for mye arbeid.

Link to comment
Share on other sites

Det er derfor vi har en egen topic som heter "Off topic -Diskuter alt fra elefanter til elektriske biler. Takhøyden er stor, og alt som ikke passer på andre forum kan skrives her"

 

Ja...hadde det bare vært så vel at de hadde ligget i Off Topic, men det er så eeeekstremt mange tråder som drar mer og mer mot off topic hele tiden, og mods gjør ingenting med det. Det er også alt for mange tråder som er "oppbrukte", altså at de ikke lenger har "potensiale" til at folk skriver i dem lengre, og så er det for mange tråder som er feil plasserte.

Rohino kommer med et glitrende eksempel, "Du må se på Gylne Tider i kveld, Jørn".. fy søren så unødvendig! Og så i Nostalgi-delen. hah..

 

Har også mye erfaring med forums, siden jeg har vært admin/mod på 3-4 forums før. De var ikke ekstremt seriøse dog, men de hadde ganske så mange brukere, så jeg vet godt hvordan det er å holde kustus på forumister, noe det ikke gjøres her. Jeg tør påstå at jeg gjorde en bedre jobb på alle de forumene der, enn det moderatorene gjør her nå for øyeblikket. No offence asså, men det er ikke så ekstremt bra nivå her inne lengre... :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg sier kun en ting; la Toggen bli moderator. Alle under 35 år er uaktuelle. Vi snakker tross alt om å ha evnen til å selektere. ( Forstår dere 13 åringer ordet selektere) ? Dette er dønn seriøst.

Jadda, pappa :P Vi 13 åringer forstår at dette er dønn seriøst. Men hvorfor henge seg så fælt opp i at en topic er feil plassert? Irriterer dere dere så fælt over det?! :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg sier kun en ting; la Toggen bli moderator. Alle under 35 år er uaktuelle. Vi snakker tross alt om å ha evnen til å selektere. ( Forstår dere 13 åringer ordet selektere) ? Dette er dønn seriøst.

så alle innlegg som ikke slutter på "...Teddy is still a cunt" kommer til å bli slettet? :D

Link to comment
Share on other sites

Kanskje mod'ene har et liv utenom som ikke gir dem så mye tid til forumet...

Da må man jo få inn nye....det er jo det som er hele poenget i denne tråden.

 

Stemmer! Det er hele poenget!

Jeg er online nesten [ja, vet det er litt overdrevet] 24/7, hvilket det ikke ser ut som modsa her inne er, så jeg mener at jeg kunne gjort en bedre jobb.

 

Og Chaz.

Å vite hva et ord betyr er ingenting av jobben til en moderator. Jobben til en moderator er å fjerne alle forbaskede poster som heter "Du må se på Gylne Tider i kveld, Jørn"...

Link to comment
Share on other sites

Kanskje mod'ene har et liv utenom som ikke gir dem så mye tid til forumet...

Da må man jo få inn nye....det er jo det som er hele poenget i denne tråden.

 

Stemmer! Det er hele poenget!

Jeg er online nesten [ja, vet det er litt overdrevet] 24/7, hvilket det ikke ser ut som modsa her inne er, så jeg mener at jeg kunne gjort en bedre jobb.

 

Og Chaz.

Å vite hva et ord betyr er ingenting av jobben til en moderator. Jobben til en moderator er å fjerne alle forbaskede poster som heter "Du må se på Gylne Tider i kveld, Jørn"...

Og fortell meg: Hvor mange poster heter "Du må se på Gylne Tider i kveld, Jørn"?

De trådene du ser på som unødvendige, er du helt sikker på at alle andre ser på dem som det? Det er ikke bare deg inne på dette forumet vettu!

Link to comment
Share on other sites

Kanskje mod'ene har et liv utenom som ikke gir dem så mye tid til forumet...

Da må man jo få inn nye....det er jo det som er hele poenget i denne tråden.

 

Stemmer! Det er hele poenget!

Jeg er online nesten [ja, vet det er litt overdrevet] 24/7, hvilket det ikke ser ut som modsa her inne er, så jeg mener at jeg kunne gjort en bedre jobb.

 

Og Chaz.

Å vite hva et ord betyr er ingenting av jobben til en moderator. Jobben til en moderator er å fjerne alle forbaskede poster som heter "Du må se på Gylne Tider i kveld, Jørn"...

Og fortell meg: Hvor mange poster heter "Du må se på Gylne Tider i kveld, Jørn"?

De trådene du ser på som unødvendige, er du helt sikker på at alle andre ser på dem som det? Det er ikke bare deg inne på dette forumet vettu!

Det var en viktig beskjed i den tråden. Kunne ikke risikere at Jørn skulle gå glipp av Samantha Fox på Gylne Tider :D

Link to comment
Share on other sites

Kanskje mod'ene har et liv utenom som ikke gir dem så mye tid til forumet...

Da må man jo få inn nye....det er jo det som er hele poenget i denne tråden.

 

Stemmer! Det er hele poenget!

Jeg er online nesten [ja, vet det er litt overdrevet] 24/7, hvilket det ikke ser ut som modsa her inne er, så jeg mener at jeg kunne gjort en bedre jobb.

 

Og Chaz.

Å vite hva et ord betyr er ingenting av jobben til en moderator. Jobben til en moderator er å fjerne alle forbaskede poster som heter "Du må se på Gylne Tider i kveld, Jørn"...

Og fortell meg: Hvor mange poster heter "Du må se på Gylne Tider i kveld, Jørn"?

De trådene du ser på som unødvendige, er du helt sikker på at alle andre ser på dem som det? Det er ikke bare deg inne på dette forumet vettu!

Det var en viktig beskjed i den tråden. Kunne ikke risikere at Jørn skulle gå glipp av Samantha Fox på Gylne Tider :D

Netopp! :P

Det var til og med en beskjed til meg, forid jeg hadde glemt at det var, og da minnet du meg på det! Tack <33

Link to comment
Share on other sites

Kanskje mod'ene har et liv utenom som ikke gir dem så mye tid til forumet...

Da må man jo få inn nye....det er jo det som er hele poenget i denne tråden.

 

Stemmer! Det er hele poenget!

Jeg er online nesten [ja, vet det er litt overdrevet] 24/7, hvilket det ikke ser ut som modsa her inne er, så jeg mener at jeg kunne gjort en bedre jobb.

 

Og Chaz.

Å vite hva et ord betyr er ingenting av jobben til en moderator. Jobben til en moderator er å fjerne alle forbaskede poster som heter "Du må se på Gylne Tider i kveld, Jørn"...

Og fortell meg: Hvor mange poster heter "Du må se på Gylne Tider i kveld, Jørn"?

De trådene du ser på som unødvendige, er du helt sikker på at alle andre ser på dem som det? Det er ikke bare deg inne på dette forumet vettu!

Det var en viktig beskjed i den tråden. Kunne ikke risikere at Jørn skulle gå glipp av Samantha Fox på Gylne Tider :P

Netopp! :ph34r:

Det var til og med en beskjed til meg, forid jeg hadde glemt at det var, og da minnet du meg på det! Tack <33

Les hva som står i retningslinjene da...... :D

Link to comment
Share on other sites

5.Poster

Tilstreb å gi informasjon i posten du legger til. Med dette menes at vi ønsker å unngå poster som "hehe", "nice" og enkeltord som gir lite mening.

 

Hvor mange slike topicer finnes det egentlig på dette forumet? 1? 2? eller er det ALTFOR mange som dere mener?

Link to comment
Share on other sites

4.Tråder

Tråder som opprettes bør være temabaserte*. Vi ønsker at feks "Henry med ny kontrakt" kan være en tråd, i steden for at alt om Henry skal samles i en "Henry"-tråd med 40 sider. Bruk likevel søkefunksjonen for å finne svar på ting du lurer på. Dette er en endring på hvordan det har vært til nå. Moderatorer vil være ansvarlige for å flytte tråder** under eksisterende dersom det oppstår dobbelttråder om samme tema. En skal slippe å være redd for å opprette en ny tråd!

 

Unntaket for overnevnte er kampforumet. Der ønsker vi å holde diskusjonen rundt hver kamp under den aktuelle kamptråden.

 

 

* Den der Gylne tider tråden, hvor mange poster er der egentlig? Veldig temabasert :D

** Og der er det en regel moderatorne ikke har holdt

Link to comment
Share on other sites

Veldig passivt av moderatorer i denne tråden ja.. synes de skal si sin mening, og ikke bare sitte å se på.

 

Og Arsenal90:

Hehe... du leser ikke reglene akkurat for godt heller da. JO, det èr for mange slike tråder som er totalt off topic som ligger plassert i de Arsenal-baserte forumene.

Link to comment
Share on other sites

Og Arsenal90:

Hehe... du leser ikke reglene akkurat for godt heller da. JO, det èr for mange slike tråder som er totalt off topic som ligger plassert i de Arsenal-baserte forumene.

Okei! La oss si det ér for mange slike tråder som er totalt off topic......

Hvis det er det, kan ikke du vise meg tre - fire topicer til da? :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...