Jump to content

Moderatorene


arsenalfc

Recommended Posts

Og Arsenal90:

Hehe... du leser ikke reglene akkurat for godt heller da. JO, det èr for mange slike tråder som er totalt off topic som ligger plassert i de Arsenal-baserte forumene.

Okei! La oss si det ér for mange slike tråder som er totalt off topic......

Hvis det er det, kan ikke du vise meg tre - fire topicer til da? B)

 

Nei, ikke på samme måte som den med Gylne Tider, for den var ekstrem. Men det er mye som er plassert feil, og ja, en del off topic.

Skal prøve å grave frem noen tråder.

 

Edit:

 

Number one! - I Arsenal-forumet? Post den i Nostalgi eller enda bedre, Kamptråden.

Number two! - I Arsenal-forumet? Sleng den i Annet Fotball.

Number three! - What? Trodde CL-trekningen var om fotball jeg!

Number four! - Velvel. Arsenaldrakt er vel om Arsenal. Nostalgi-mat?

Number five! - Den klassiske Ønskeliste-tråden. Har lenge ligget feil. En personlig ønskeliste er vel ikke noe rykte? Arsenal-forumet.

Number six! - Hvorfor slettes/stenges ikke denne? Problem er løst for lenge siden!

Number seven! - Vel. Kunne vært i Arsenal-forumet denne.

 

Happy now, prettyboy?! :xmas:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Og Arsenal90:

Hehe... du leser ikke reglene akkurat for godt heller da. JO, det èr for mange slike tråder som er totalt off topic som ligger plassert i de Arsenal-baserte forumene.

Okei! La oss si det ér for mange slike tråder som er totalt off topic......

Hvis det er det, kan ikke du vise meg tre - fire topicer til da? :xmas:

 

Nei, ikke på samme måte som den med Gylne Tider, for den var ekstrem. Men det er mye som er plassert feil, og ja, en del off topic.

Skal prøve å grave frem noen tråder.

 

Gi meg litt tid. Kommer med EDIT.

Jeg skjønner ikke hvorfor dere henger dere så fælt opp i det? Plager det dere så mye?

 

Tror deg, du trenger ikke å finne flere, om du ikke har veldig lyst da! :D B)

Link to comment
Share on other sites

Og Arsenal90:

Hehe... du leser ikke reglene akkurat for godt heller da. JO, det èr for mange slike tråder som er totalt off topic som ligger plassert i de Arsenal-baserte forumene.

Okei! La oss si det ér for mange slike tråder som er totalt off topic......

Hvis det er det, kan ikke du vise meg tre - fire topicer til da? ;)

Hva er det egentlig du vil????? :xmas: B) :D

Greier ikke du å se at nivået på dette forumet er forferdelig lavt,

fordi moderatorne verken gjør jobben sin eller kan ansette noen nye?????

Link to comment
Share on other sites

Hva er det egentlig du vil????? :xmas: B) :D

Greier ikke du å se at nivået på dette forumet er forferdelig lavt,

fordi moderatorne verken gjør jobben sin eller kan ansette noen nye?????

Bli moderator du da!? Få se om du klarer det så sjukt mye bedre! Tror du virklig det er så ****** lett å drive ett såpass seriøst forum? Det er ikke bare bare det..

Link to comment
Share on other sites

Bare at man er mye online, og flytter/stenger på tråder, vil heve nivået på forumet ekstremt mye.

 

Har edita posten over

 

Og btw.. Ja, det plager meg! Det plager meg at forumet på den offisielle siden til Arsenal Supporterclub Norway ikke har et høyere nivå! Det fortjener å ha det!

Link to comment
Share on other sites

Hva er det egentlig du vil????? :xmas: B) :D

Greier ikke du å se at nivået på dette forumet er forferdelig lavt,

fordi moderatorne verken gjør jobben sin eller kan ansette noen nye?????

Bli moderator du da!? Få se om du klarer det så sjukt mye bedre! Tror du virklig det er så ****** lett å drive ett såpass seriøst forum? Det er ikke bare bare det..

Nope...men jeg tror ikke at det er så veldig vanskelig å ansette noen, heller....

 

Jeg vet at mange som kunne gjort det bedre...

for moderatorne gjør jo absolutt ingen ting.

Link to comment
Share on other sites

Det var en viktig beskjed i den tråden. Kunne ikke risikere at Jørn skulle gå glipp av Samantha Fox på Gylne Tider :xmas:

 

Helt korrekt, Gjermund. Sammy ble besiktiget, og hun er stadig vekk høyt elsket. Mitt forslag er som følger; for å kunne være moderator på dette forumet må man vite å verdsette Samatha Fox. B)

Link to comment
Share on other sites

Det var en viktig beskjed i den tråden. Kunne ikke risikere at Jørn skulle gå glipp av Samantha Fox på Gylne Tider :xmas:

 

Helt korrekt, Gjermund. Sammy ble besiktiget, og hun er stadig vekk høyt elsket. Mitt forslag er som følger; for å kunne være moderator på dette forumet må man vite å verdsette Samatha Fox. B)

 

Men det utelukker no alle smårollingane, for dei var no ikkje ein gong påtenkt når ho hadde si storheitstid.

Link to comment
Share on other sites

Så slutt å lek drittunger!

 

Synes "rutinerte", gamle folk bør gå foran som gode eksempler. Men her er det jo snarere tvert imot.

 

Synes det er merkelig at andre folk ikke vil være med å kjempe for et bedre forum, med høyere nivå enn det som er her nå.

Link to comment
Share on other sites

Så slutt å lek drittunger!

 

Synes "rutinerte", gamle folk bør gå foran som gode eksempler. Men her er det jo snarere tvert imot.

 

Synes det er merkelig at andre folk ikke vil være med å kjempe for et bedre forum, med høyere nivå enn det som er her nå.

Helt enig med deg Helmik`n!

Link to comment
Share on other sites

Så slutt å lek drittunger!

 

Synes "rutinerte", gamle folk bør gå foran som gode eksempler. Men her er det jo snarere tvert imot.

 

Synes det er merkelig at andre folk ikke vil være med å kjempe for et bedre forum, med høyere nivå enn det som er her nå.

 

Forumet var ein gang mykje bedre, men av en eller annen grunn har har kvaliteten blitt senket i takt med at gjennomsnittsalderen her på forumet også har gått ned.

Eg ser faktisk ein proporsjonalitet.

Link to comment
Share on other sites

Så slutt å lek drittunger!

 

Synes "rutinerte", gamle folk bør gå foran som gode eksempler. Men her er det jo snarere tvert imot.

 

Synes det er merkelig at andre folk ikke vil være med å kjempe for et bedre forum, med høyere nivå enn det som er her nå.

 

Forumet var ein gang mykje bedre, men av en eller annen grunn har har kvaliteten blitt senket i takt med at gjennomsnittsalderen her på forumet også har gått ned.

Eg ser faktisk ein proporsjonalitet.

 

Gjennomsnittsalderen har gått ned, men det er de gamle som lager problemer?

Hmmm... kanskje unge folk bør tas litt mer seriøst? Hmm? Hva?!

Link to comment
Share on other sites

Nei, ikke på samme måte som den med Gylne Tider, for den var ekstrem. Men det er mye som er plassert feil, og ja, en del off topic.

Skal prøve å grave frem noen tråder.

 

Edit:

 

Number one! - I Arsenal-forumet? Post den i Nostalgi eller enda bedre, Kamptråden.

Number two! - I Arsenal-forumet? Sleng den i Annet Fotball.

Number three! - What? Trodde CL-trekningen var om fotball jeg!

Number four! - Velvel. Arsenaldrakt er vel om Arsenal. Nostalgi-mat?

Number five! - Den klassiske Ønskeliste-tråden. Har lenge ligget feil. En personlig ønskeliste er vel ikke noe rykte? Arsenal-forumet.

Number six! - Hvorfor slettes/stenges ikke denne? Problem er løst for lenge siden!

Number seven! - Vel. Kunne vært i Arsenal-forumet denne.

 

Happy now, prettyboy?! :xmas:

Number one!: Få Tony Adams til Arsenal snarest!

Dette ble en topic hvor mye ble sagt, og svært mye seriøse ting. Det eneste er at den er lagt under Arsenal FC, noe noen mener er galt og andre mener er riktig. Men alle gjør sine feil her i forumet, til og med du! :D

Number two!: Årets Lag

Seriøs tråd, hvor INGEN klager over hvor den er lagt. Han sa til og med i fra at han la den feil, og jeg gjentar: Alle gjør feil!

Number three!: CL Trekninga!

Hvorfor henger du deg opp i om den ligger under "Off Topic", eller "Annet fotball"?

Number four!: Arsenal-drakt fra 97/98, Hvor kan man få tak i det?

Den kan like godt ligge under "Off Topic" som under "Nostalgi"?

Number five!: Hvilke nye spillere ønsker dere?, Ønskelisten

Hva skal man si? En bagatell sak hvor den ligger!

Number six!: Forsiden, Problem!

Grunnen til at den ikke slettes, er kanskje fordi andre noen gang for problemer med forsiden! Da kan dem si i fra der, vettu! Smartass!

Number seven! > 2005/2006 Highlights og scoringer, Alle scoringene og høydepunkter fra 2005/06 Sesongen

Nei, den skulle ikke vært i Arsenal foumet! Den omhandler kamper, og den er riktig plasert! Pluss at en mod. har laget den, da tror jeg han vet bedre enn deg hvor den skal legges!

 

Happy now, prettyboy?! B)

Link to comment
Share on other sites

Har du problemer med det jeg har skrevet, Helmik`n? Det tviler jeg på! :-)

 

Hva du mener med dette vet jeg ikke helt. Enten har du ikke forstått det, eller så er det sarkasme.

 

Please gi deg med å dra tråden mer og mer mot off topic da.. Vil heller at en eller annen moderator skal komme med sitt syn på saken. Hvorfor er de så lite online, og hvorfor ikke ansette nye/mer?

 

 

Number one!: Få Tony Adams til Arsenal snarest!

Dette ble en topic hvor mye ble sagt, og svært mye seriøse ting. Det eneste er at den er lagt under Arsenal FC, noe noen mener er galt og andre mener er riktig. Men alle gjør sine feil her i forumet, til og med du! :xmas:

Number two!: Årets Lag

Seriøs tråd, hvor INGEN klager over hvor den er lagt. Han sa til og med i fra at han la den feil, og jeg gjentar: Alle gjør feil!

Number three!: CL Trekninga!

Hvorfor henger du deg opp i om den ligger under "Off Topic", eller "Annet fotball"?

Number four!: Arsenal-drakt fra 97/98, Hvor kan man få tak i det?

Den kan like godt ligge under "Off Topic" som under "Nostalgi"?

Number five!: Hvilke nye spillere ønsker dere?, Ønskelisten

Hva skal man si? En bagatell sak hvor den ligger!

Number six!: Forsiden, Problem!

Grunnen til at den ikke slettes, er kanskje fordi andre noen gang for problemer med forsiden! Da kan dem si i fra der, vettu! Smartass!

Number seven! > 2005/2006 Highlights og scoringer, Alle scoringene og høydepunkter fra 2005/06 Sesongen

Nei, den skulle ikke vært i Arsenal foumet! Den omhandler kamper, og den er riktig plasert! Pluss at en mod. har laget den, da tror jeg han vet bedre enn deg hvor den skal legges!

 

Happy now, prettyboy?! ph34r.gif

 

Her har man det. Svaret på alt her er at det er at folk mener forskjellig om hva som skal bagatelliseres og hva som skal legges vekt på.

Jeg mener at det skal legges vekt på å poste i riktig Board jeg, for å holde mer orden, og ha det ryddig.

Hadde jeg hatt mod-rettigheter så kunne jeg gjort det stille og rolig, og dere hadde sluppet alle postene fra meg, med klaging.

Link to comment
Share on other sites

Så slutt å lek drittunger!

 

Synes "rutinerte", gamle folk bør gå foran som gode eksempler. Men her er det jo snarere tvert imot.

 

Synes det er merkelig at andre folk ikke vil være med å kjempe for et bedre forum, med høyere nivå enn det som er her nå.

Er så enig, så enig.....

Det er dere gamlinger som lager det barnslig....

Vi kjemper for et bedre forum.

 

Det er kun en unskyldning for at moderatorne ikke gjør en bra jobb,

og det er at de har mye annet å gjøre, men da må de vel greie å ansette nye?

 

Jeg forstår ikke hvorfor dere "gamlinger" ikke er enige og vil være med å kjempe om et bedre forum.

 

Og dette har ikke noe med gjennomsnittsalderen, spør du meg....

Hadde det vært EKTE moderatorer kunne de utestengt de som ikke holdt reglene...det er jo det det står :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Har du problemer med det jeg har skrevet, Helmik`n? Det tviler jeg på! :-)

 

Hva du mener med dette vet jeg ikke helt. Enten har du ikke forstått det, eller så er det sarkasme.

 

Please gi deg med å dra tråden mer og mer mot off topic da.. Vil heller at en eller annen moderator skal komme med sitt syn på saken. Hvorfor er de så lite online, og hvorfor ikke ansette nye/mer?

 

 

Number one!: Få Tony Adams til Arsenal snarest!

Dette ble en topic hvor mye ble sagt, og svært mye seriøse ting. Det eneste er at den er lagt under Arsenal FC, noe noen mener er galt og andre mener er riktig. Men alle gjør sine feil her i forumet, til og med du! :xmas:

Number two!: Årets Lag

Seriøs tråd, hvor INGEN klager over hvor den er lagt. Han sa til og med i fra at han la den feil, og jeg gjentar: Alle gjør feil!

Number three!: CL Trekninga!

 

Number four!: Arsenal-drakt fra 97/98, Hvor kan man få tak i det?

Den kan like godt ligge under "Off Topic" som under "Nostalgi"?

Number five!: Hvilke nye spillere ønsker dere?, Ønskelisten

Hva skal man si? En bagatell sak hvor den ligger!

Number six!: Forsiden, Problem!

Grunnen til at den ikke slettes, er kanskje fordi andre noen gang for problemer med forsiden! Da kan dem si i fra der, vettu! Smartass!

Number seven! > 2005/2006 Highlights og scoringer, Alle scoringene og høydepunkter fra 2005/06 Sesongen

Nei, den skulle ikke vært i Arsenal foumet! Den omhandler kamper, og den er riktig plasert! Pluss at en mod. har laget den, da tror jeg han vet bedre enn deg hvor den skal legges!

 

Happy now, prettyboy?! ph34r.gif

 

Her har man det. Svaret på alt her er at det er at folk mener forskjellig om hva som skal bagatelliseres og hva som skal legges vekt på.

Jeg mener at det skal legges vekt på å poste i riktig Board jeg, for å holde mer orden, og ha det ryddig.

Hadde jeg hatt mod-rettigheter så kunne jeg gjort det stille og rolig, og dere hadde sluppet alle postene fra meg, med klaging.

Hvorfor henger du deg opp i om den ligger under "Off Topic", eller "Annet fotball"?

Forumets minste problem er i hvilket forum de forskjellige topic'ene postes. Det er ikke det som trekker nivået ned her. Det er innlegg som; enig, helt enig, haha osv som drar nivået ned.

 

Uten å ha lest reglementet altfor nøye så burde ett minimum for å poste ett innlegg være at man faktisk har noe å fortelle og som kan vær av interesse for andre. Om en 13 åring fra Sotra er enig med en 11 åring fra Stranda om at dommeren suger så er det helt uinteressant for resten av landet. Forøvrig ikke noe negativt om hverken Stranda, Sotra eller 11 og 13 åringer B)

 

God Jul og grattis med seier idag!!

Link to comment
Share on other sites

Her har man det. Svaret på alt her er at det er at folk mener forskjellig om hva som skal bagatelliseres og hva som skal legges vekt på.

Jeg mener at det skal legges vekt på å poste i riktig Board jeg, for å holde mer orden, og ha det ryddig.

Hadde jeg hatt mod-rettigheter så kunne jeg gjort det stille og rolig, og dere hadde sluppet alle postene fra meg, med klaging.

Hvorfor henger du deg opp i om den ligger under "Off Topic", eller "Annet fotball"?

Forumets minste problem er i hvilket forum de forskjellige topic'ene postes. Det er ikke det som trekker nivået ned her. Det er innlegg som; enig, helt enig, haha osv som drar nivået ned.

 

Uten å ha lest reglementet altfor nøye så burde ett minimum for å poste ett innlegg være at man faktisk har noe å fortelle og som kan vær av interesse for andre. Om en 13 åring fra Sotra er enig med en 11 åring fra Stranda om at dommeren suger så er det helt uinteressant for resten av landet. Forøvrig ikke noe negativt om hverken Stranda, Sotra eller 11 og 13 åringer :D

 

God Jul og grattis med seier idag!!

 

 

Bra at du kom å løste opp spenningen i tråden. Er ikke så irritert lengre nå... B)

Men jeg står dog likefullt på min sak.

 

Jo, jeg henger meg opp i det med at det postes feil på grunn av at det står i reglementet, og dermed skal det slås ned på, hvilket ikke moderatorene gjør, noe jeg synes blir idiotisk. Hva er vitsen med en regel som man kan bryte helt lovlig?

Ja, jeg er også enig med det med at oneliners drar mest ned. Men det ser det ut til å bli mindre og mindre av, og mer og mer feilposting, noe som gjør feilposting til et større problem enn spamminga.

 

God jul til deg også! :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Så slutt å lek drittunger!

 

Synes "rutinerte", gamle folk bør gå foran som gode eksempler. Men her er det jo snarere tvert imot.

 

Synes det er merkelig at andre folk ikke vil være med å kjempe for et bedre forum, med høyere nivå enn det som er her nå.

Er så enig, så enig.....

Det er dere gamlinger som lager det barnslig....

Vi kjemper for et bedre forum.

 

Det er kun en unskyldning for at moderatorne ikke gjør en bra jobb,

og det er at de har mye annet å gjøre, men da må de vel greie å ansette nye?

 

Jeg forstår ikke hvorfor dere "gamlinger" ikke er enige og vil være med å kjempe om et bedre forum.

 

Og dette har ikke noe med gjennomsnittsalderen, spør du meg....

Hadde det vært EKTE moderatorer kunne de utestengt de som ikke holdt reglene...det er jo det det står :xmas:

Har de "gamlingene" sagt at dem IKKE kjemper for et bedre forum?

 

Og det står ikke direkte at det blir utestengelse, men KAN føre til utestengelse (hvis det gjentar seg flere ganger). Men har det skjedd med mange?

Link to comment
Share on other sites

Så slutt å lek drittunger!

 

Synes "rutinerte", gamle folk bør gå foran som gode eksempler. Men her er det jo snarere tvert imot.

 

Synes det er merkelig at andre folk ikke vil være med å kjempe for et bedre forum, med høyere nivå enn det som er her nå.

Er så enig, så enig.....

Det er dere gamlinger som lager det barnslig....

Vi kjemper for et bedre forum.

 

Det er kun en unskyldning for at moderatorne ikke gjør en bra jobb,

og det er at de har mye annet å gjøre, men da må de vel greie å ansette nye?

 

Jeg forstår ikke hvorfor dere "gamlinger" ikke er enige og vil være med å kjempe om et bedre forum.

 

Og dette har ikke noe med gjennomsnittsalderen, spør du meg....

Hadde det vært EKTE moderatorer kunne de utestengt de som ikke holdt reglene...det er jo det det står :xmas:

Har de "gamlingene" sagt at dem IKKE kjemper for et bedre forum?

 

Og det står ikke direkte at det blir utestengelse, men KAN føre til utestengelse (hvis det gjentar seg flere ganger). Men har det skjedd med mange?

 

De har ikke sagt det direkte, men snarere indirekte, JA!

 

Har det gjentatt seg?

JA! Brudd på reglene gjentar seg mange ganger daglig, men at noen blir utestengt, har vel neppe skjedd noen gang, bortsett fra da Chaz og en fyr hadde en koslig diskusjonen en gang i tida! B)

Link to comment
Share on other sites

Helmik'n: Å påstå at det er dei gamle som drar ned kvaliteten på forumet er så ufatteleg skivebom at eg klarar ikkje omtale det seriøst ein gong. Meinar du verkeleg det? Då må du få auga opp. Eg er ikkje ein "gamling" sjølv, men ser jo klart at det er dei unge som er problemet... Ein blir tatt så seriøst som ein framtonar seg, for øvrig.

 

Problemet er heller ikkje at folk postar ting i feil forum (sjølv om eg gjerne skulle sett mod meir aktiv). Problemet er heller ikkje, i hovudsak, at emner blir posta fleire gonger. Det er berre å la den synke! I steden for å kommentere. Eventuelt kan ein venleg påpeike at dette diskuterast i ein annan tråd, og oppfordre om å la den synke. Problemet er at store delar av innlegga er korte, ubegrunna og meiningslause - og det er stort sett dei unge som kjem med det. Når desse i tillegg aldri lærer, eller ynskjer å lære, så går dei eldre lei. Også her er det for lite aktivitet blandt moderatorane.

 

I tillegg er det ikkje slik at ein må følgje reglane til punkt og prikke. Her må vere ei viss takhøgde, og rom for morosame kommentarar, sjølv om dei ikkje fyl topicen til punkt og prikke!

 

Tykkjer dei unge her må vere litt meir audmjuke. Kanskje lytte litt meir enn å krevje. Ikkje forsvare seg med nebb og klør om ein får litt kritikk av dei som trass alt veit, og har opplevd meir enn dei sjølv. Angrep er ikkje alltid det beste forsvar. Heller syne ei vilje til å lære og forbedre seg, enn å sei at "Du er ikkje noko betre sjølv"

 

 

PS: Vel så irriterande som dårlege postar, feilposta postar eller repetering av tema er folk som påpeikar det heile tida. Å forbigå det i stillheit er ofte det beste, så bør heller moderator kommentere det til den enkelte. Det kan jo tenkast at grunnen til at moderator ikkje er så aktive er at dei føler dei er overflødige og ikkje verdsatt når det konstant kommenterast jobben dei gjer i forskjellige trådar? Ingen moderator kan sitje på dette forumet 24/7. Gi dei litt tid, eventuelt, sjølv om eg er einig i at det bør kome inn nye no.

Link to comment
Share on other sites

Som vanlig kommer du med fornuftige innspill, Paddy. Jeg er nesten enig i alt du skriver, og du er så flink til å formulere at du er enkel å forstå.

 

Vel:

For det første så har jeg ikke påstått at det er de "gamle" som drar ned kvaliteten på forumet. Grunnen til at jeg kom med det utspillet var at plutselig innimellom alle postene i denne tråden, kom to av disse "gamlingene" inn, og gjorde nettopp det vi hadde skrevet rett før: Drar tråder mot Off Topic-punktet. Så det bekrefta jo forsåvidt det vi akkurat hadde skrevet. Derfor skrev jeg det. Bortsett fra her inne så er gamlingene noen av de som holder seg best på matta, så generellt sett var det feil av meg å skrive det.

 

Videre skriver du at det ikke er feilposting. Jo, mener jeg. Det synes jeg. Når det står som en regel, så bør det slås ned på. Helt klart.

Og så skriver du at de som skriver disse meningsløse postene du snakker om, aldri lærer. Hmm..smak litt på den. Aldri lærer? Jo, det er fordi ingen forteller det til dem. Grunn? Jo, moderatorer er så og si borte, og hvem skal si det til dem da? Hmm, jo jeg har vel prøvd en del ganger, men jeg får jo bare refs for det. Så hvordan skal disse folkene lære når de ikke vet hva de skal lære?

 

Det med takhøyde og det er jeg helt enig i. Jeg elsker en god vits jeg, og er vel en spøkefugl. Men jeg synes dog ikke det er vits i å skrive en post i en tråd om f.eks Henry, som bare inneholder en vits som er helt off-topic, på en måte.

 

Vel....du skriver at de unge må høre litt mer av de som vet. Vel; hvem vet? Angrep er det beste forsvar jo.. Det sa Dennis, og da er det slik! Sånn-er-det-bare. [;O jeg spøkte!] Og jeg er ikke en som ikke tåler kritikk.. det burde du ha funnet ut av nå, med all kritikken jeg har fått her inne.

 

Og til slutt er jeg ganske enig i alt du skriver. Bortsett fra det du sier om hvorfor mods er fraværende. Man må da vel kunne tåle litt kritikk. Her kommer jo det med kritikk inn igjen ja.. om det du sier er korrekt, så er jo moderatorene noen av de du "klager" på...

Hadde de gjort en god jobb så hadde ingen klaget. Sånn er det.

Jeg har ikke et prinsipp med å klage på moderatorene her inne jeg.. jeg vil bare at de skal gjøre en bedre jobb, slik at forumet hever seg.

 

og GOD JUL! Det er julaften!:)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...