Jump to content

Moderatorene


arsenalfc

Recommended Posts

For å få vekk poster som bare inneholder nice eller enig.. Så må vi fjerne disse flestmulig poster prikkene. For det er veldig mange som skriver etter dem. Og når disse da f.eks har 99 poster så må de bare skrive en til for å få den 100. Jeg ville heller sett på det slik at jeg skulle skrivi en kjempe bra post som min hundrede.

 

Fjern de mespost prikkene. Da har vi løst noe av det problemet. Men vi har enda ikke løst mod problemet med feilpostede elementer. Tror det bare er å gidde å tenke seg om. "Passer den her inn?" eller "vis jeg skriver denne posten blir det topic utglidning da?" Da tror jeg dette også kan bli bra.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

For å få vekk poster som bare inneholder nice eller enig.. Så må vi fjerne disse flestmulig poster prikkene. For det er veldig mange som skriver etter dem. Og når disse da f.eks har 99 poster så må de bare skrive en til for å få den 100. Jeg ville heller sett på det slik at jeg skulle skrivi en kjempe bra post som min hundrede.

 

Fjern de mespost prikkene. Da har vi løst noe av det problemet. Men vi har enda ikke løst mod problemet med feilpostede elementer. Tror det bare er å gidde å tenke seg om. "Passer den her inn?" eller "vis jeg skriver denne posten blir det topic utglidning da?" Da tror jeg dette også kan bli bra.

 

Helt enig! Få bort alt som har med postmengde i profilene! Egentlig burde det ikke være et problem da, for så voksne burde alle kunne være at de driter i hvor mange poster de har, men om det ikke er slik så må det bare fjernes!

 

Men jeg står fortsatt på at det bør ansetes mer moderatorer. Jeg sier ikke at det skal være meg, eller noen som helst, men jeg sier at det burde være mer og mer aktive moderatorer enn de som er her nå.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...